![]() |
Goedemorgen
Gewoon een vriendelijk gebaar, ik ben deze ochtend de enige op de paddock en wens hierbij alle anderen een prettige dag.... :+
Joost |
Wel,
Ook goeiemorgen iedereen. |
Ja, 't is inderdaad maar stillekes. En dat na een toch weer kleurrijk autosportweekend.
Niettemin hierbij ook 'Goodmeurning' aan iedereen... :gas: |
Zo goe is die morgen nie voor mij, ik zit me zenuwen omdat ik straks testen moet gaan doen bij Fortis. :(
|
goedemorgen iedereen
|
Goeiemorgen allemaal!!!!!!!
ik hoop dat iedereen even goed gezind uit bed is gestapt als ik :) geniet van jullie daggetje! ik ga dat ook doen! |
'morgen.
Ben net terug van mijn 3de laatste mondeling examen. Niet echt bijster goed, mogelijk de helft, maar das dus niet genoeg met een IAJ enzo :( Verdere dagverloop: leren voor voorlaatste examen morgen.... Ramses Shaffy - We zullen doorgaan... |
Quote:
Ik niet, maar da's niet erg. Zoals altijd probeer ik er wel iets moois van te maken. Ongeacht mijn humeur des ochtends. allez hup, here we go again :gas: |
Van deze kant ook ne goeie morgen , is wel een beetje laat , maar toch . Veel succes aan diegene die nog examen moeten doen . :bye:
|
goeie morgen en goeie middag ook van mij...:D
|
Goedemorgen en tegelijk een goedemiddag aan iedereen. Ik ben juist terug van mijn voorlaatste examen, overmorgen is het laatste examen en dan ben ik er voor een paar maanden vanaf (tot in september spijtig genoeg).
Maar ik ben in een goed humeur, mooi weer, bijna vakantie, wat kan ik nog meer wensen. |
Zeg, slopel hé... :D
|
ja slaapwel
|
Goedemorgen dus.
Binnen een klein half uurtje op weg naar m'n voorlaatste examen. stress ! |
Hmm, dan zul je nu al wel onderweg zijn of er zelfs al zijn. Succes, dan bij deze !! (al zul je dat pas achteraf lezen.)
En ook goeiemorgen aan iedereen die hier langskomt :). |
Opnieuw een goede morgen!!! :D
|
Hallo allemaal ,
Je ziet Joost je bent hier niet alleen hé ;) groetjes, bien:bye: |
Quote:
Een makkie, als het ware ! Nu nog eentje... |
superthread :+
goeiemorgen iedereen |
Een goeie morgen (of is het nu al middag ;) )
|
Alle ben vandaag de eerste :) mannen Goeiemorgen!!!!!!!!
Ik heb een beetje last van stress op de moment... binnen een paar uurtjes is het uur van de waarheid aangebroken :) Eindelijk "juf" of nog 2 maanden wachten :) t begint spannend te worden... vannacht dus weinig geslapen he!! maar toch goedgezind uit bed :) goed he :) |
Ne goeie stressmorgen. Ik zit vol met zenuwen voor mn thesisverdediging straks. :( :( :(
|
goeimorgeuuuuh
just woke up because some idiot was mowing his lawn! |
moet ook gebeuren eh, van tijd tot tijd ! :)
Ook ne goeiemorgen van mij, kgaan eens beginnen aan mijn laatste wapenfeit van het academiejaar 2002-2003; een verhandeling over Franz Kafka; tekstje schrijven waarover ik morgen een beetje moet komen vertellen. bijna dr vanaf, bijna !..... |
Quote:
http://home.iprimus.com.au/peterspor.../kamagurka.jpg |
Franz is de iets oudere broer van Kamiel, en die zei alles minstens twee keer, maar telkens met andere woorden :D
jan, die het maar één keer zegt |
goeiemorgen....
juist terug van kapper, en nu zalig 2 daagjes NIKS doen dat moet |
Dit lijkt me hier verdacht veel op bonjour topics...
|
:D
Bart verwijst naar ander forum??:D |
Quote:
oh, enneuh ook een goeiemorgen iedereen.... Eerste keer dat ik weer normaal heb kunnen slapen, sedert afgelopen woensdag. Het valt weer allemaal in zijn plooikes zie :D |
goeiemorgen dear all
zware en veel te korte nacht achter de rug :( |
Onze langslaper is ook wakker zie. Goedemorgen jongen ;)
|
langslaper?
in bed 05.00 uit bed : 09.00 :/ |
Da's een half uur langer als mij. En ik heb dan nog vakantie !
|
Hmmm, 10 over middernacht en nog 16 man online. Bende addicts! :D
|
Sledge ,
daar is toch een simpele uitleg voor : wat goed is vraagt naar nog ;) en het is hier verdomme tof tussen jullie allemaal :o bientje:bey: |
goedemorgen iedereen, ik word stilaan wakker, heb deze ochtend na een nachtje stappen nog om 06.00 naar de vogeltjes geluisterd in Leuven....
|
Goedemorgen :) juist (5u) ouders en broerke zien vertrekken naar disneyland seh ;).
Straks bokkencup :gas: |
De'r is vandaag nog niet te veel volk op De Paddock zie: dus...
NE GOEIEMORGEN allemaal !! :bye: amai, 'k heb even moeten zoeken om deze terug te vinden. :D |
goeiemorgen huudo ;)
en alle anderen natuurlijk |
All times are GMT +2. The time now is 08:24. |