![]() |
Arrows 3-seater
http://www.f1racing.net/photo/arrows/ax3actb.jpg http://www.f1racing.net/photo/arrows/ax3diagb.jpg
Quote:
Sorry hoor, maar met dit soort strategie krijg je dit soort dingen ...... http://www.sport24.be/images/2001/september/franc1.jpg PS: Het gaat dus om de oranje wagen achterin, niet de Williams-carwash in de voorgrond. |
die driezitter hebben ze al vanaf begin seizoen of zelfs langer
|
Effe toch off-topic gaan omdat die foto me herinnert aan wat gisteren op de wandeling gezegd werd...
Niet dat ik Williams wil goedpraten of zo, en ik heb ook mijn twijfels over wat ik nu ga zeggen maar swat, dit is wat ik wou zeggen : Naar verluidt zouden de Williams-mechaniekers de Williams niet op tijd kunnen opstarten hebben, en hebben ze daarom niet de moeite gedaan om hem van zijn blokken af te halen. Ze wisten dus wel dat hij op blokken stond, maar hij kon toch niet weg en dus wisten ze ook al op voorhand dat RS achteraan zou moeten starten. Mijn mening : ok, ik wil dat wel geloven, maar waarom deed RS dan geen teken en was hij zo kwaad toen ze hem uiteindelijk kwamen helpen? Je ziet, ik stel vraagtekens achter mijn eigen bewering maar ik geef toe dat het ZOU kunnen en dat dit het geheel een KLEIN beetje minder belachelijk zou doen worden... |
Ik ben op ne site gestoten die daar misschien het antwoord op heeft: http://racefreak.cjb.net/ .
Meer bepaald dit filpmje: http://www.clip.addr.com/spa-2001/lap8-rschumacher.avi (Ongeveer 8Mb dus rechts klikken en "Save as") Een aantal uitspraken van Ralf: - Great, ... TNX Dickie. - Always those mechanics. - I wan to have a word with you after the race. |
yeah boel bij Willians =)
Quote:
|
ik heb die site eens bekeken TiBo. Mooie en veeeele filmpjes.
Thx TiBo!! |
Ja ik heb het ook bekeken en nu weet ik het dus nog niet!
Enerzijds is Ralf echt niet tevreden met zijn mechanics, anderzijds is er wel degelijk nog aan de auto gewerkt nadat alle anderen vertrokken waren. Ze waren dus echt nog niet klaar en hij kon dus hoe dan ook niet weg, op blokken of niet. Dat ze niet op tijd klaar geraken is dan wel onnozel, maar ze beseften dan tenminste toch wel dat RS nog op blokken stond. Ik heb de hele week gedacht dat ze dat niet eens beseften! Ralf daarentegen wist blijkbaar echt van niks want die vraagt hoe het komt dat hij niet weg kan! Always these mechanics!! En daar heeft hij dan ook gelijk in, want in mijn ogen heeft Williams in het verleden zelfs al complete wereldtitels kado gegeven in de pits en door toedoen van zijn soms incompetente mechanics! Mansell heeft er minstens 1 titel door kwijtgespeeld! En Hill waarschijnlijk ook nog 1! |
en volgend jaar Montoya zeker 1?
|
Quote:
|
Sorry, maar ik kan me niet van het gedacht afbrengen dat dit een modelbouw-wagentje is:
http://www.f1racing.net/photo/arrows/ax3diagb.jpg Vooral het vizier van die coureurs hun helmen lijken me zo onrealistisch :) ik kan het natuurlijk ook mis hebben :) -Copy maken van deze thread in het modelbouw forum? :D :D - |
trug naar topic: had Minardi ook geen driezitter??
Waarom die kleine teams hun centen daar in steken begrijp ik niet. Ze steken beter hun geld in hun F1-bolide. Kgeloof dat ze het doen voor de promotie en verkoop van miniatuurwagens! |
|
volgens mij enkel 2 2-zitters bij Minardi!! Arrows heeft volgens mij den 3-zitter primeur!!
airco |
Dat van die Minardi klopt, maar dat is de oude Arrows tweezitter, gewoon in de kleuren van Minardi geverfd. Zoals jullie wel weten heeft Paul Stoddart voor dat hij Minardi overnam, nog Arrows gesponserd. Hij had zelfs het Junior Arrows team in de F3000 onder zijn hoede. Hij heeft die tweezitter gewoon meegenomen (misschien is hij het die ze besteld en/of gefinancierd heeft?) Deze driezitter is dan ook duidelijk gebaseerd op de Arrows van 1998, in de kleuren van 2000 gespoten.
|
bedankt voor de informatie Lambo!
|
kdoe mijn best, Robbynio ;)
|
Quote:
|
dat begrijp ik dus niet! als minardi voortdurend geldproblemen heeft en dan 8 2-zitters!
Als ik het bij hen voor het zeggen had maar ene 2-zitter en die laten rondrijden met een rijder en een fan die in het tweede zitje plaatst neemt en er dan natuurlijk voor betaald. GEVOLG: kassa kassa voor Minardi. Met het geld van die 7 andren kopen ze de motor van Ferrari en kunnen ze een team in de middenmoot worden. Niet alleen geld aan motor maar ook andere belangrijke onderdelen. Minardi kan zo nog wereldkampioen worden... |
Quote:
|
nen 2-zitter zal op termijn zeker ni zoveel kosten als nen echte f1wagen
1die heeft ni de modernste dingen nodig, want de snelheid speelt niet echt zo'n rol 2wordt ni te gevaarlijk me gereden, geen crashes 3kunnenz e geld me evrdienen door mensen me te laten rijden |
Mmm, hoe duur het voor ons, arme stervelingen ook is om eens te mogen meerijden, ik denk niet dat het veel zal opleveren in de balans van een totaalbudget van een F1-team hoor!
|
ze kunnen hem ook verkopen aan een of andere geflipte miljonair.
|
hmmm,
moet het niet puur op de prijs dat de klanten ervoor betalen tellen he!! stel u voor!! Minardi onderhandelt met sponsers!! De sponsor had graag nekeer met nen F1 meegereden!! Geen probleem zeggen ze dan bij Minardi!! Gelvolg: Sponsor content, en die sponsort weer 2 jaar langer!! Op marketingvlak is dat ding volgens mij geweldig!! Zou tevens ook verklaren waarom teams die moeilijker sponsor's vinden (Minardi en Arrows) zulke 2-zitters hebben!! En de team's waar de sponsor's iets makkelijker gevonden worden (Ferrari, McLaren, Williams) dit niet nodig hebben!! allé ja, is misschien mor een gedacht zene, mor maybe klopt der wel ewa van!! airco |
Zo had ik het nog nie bekenen seh...
Je kan wel eens gelijk hebben ja! |
mclaren eeft ook nen dubbelzitter ze...
|
Voor alle duidelijkheid:
Die minardi twoseaters hebben niks te maken met minardi zelf! Die zijn vorig jaar gebouwd door het bedrijf van Paul Stoddard. Dat zijn dus "kopieen" van de Arrows uit 1999. Toen was Stoddard namelijk betrokken bij Arrows. McLaren is het enigste team dat ze zelf heeft gebouwd in 1998, geld zat die gasten. Was voor een of ander "mercedes-experience" gedoe. Arrows heeft eind vorig jaar dus die driezitter gebouwd (ook gebaseerd op een 1999 model). Waarom bouwt die Stoddard er acht? Geen idee, die vent is wat racen betreft echt geschift. Hij heeft in 1998 plannen gehad voor een Tyrrel F1 serie. Naar het schijnt heeft ie er een stuk of dertig staan........ Bij het sluiten van Tyrrel in 1997/1998 is het grootste gedeelte van het toenmalige personeel overgestapt naar European Aviation. Verklaart ook, hoe die gast 8 wagens kan bouwen. |
|
och ja just!!
McLaren heeft er ook ene!! ff vergeten!!!:rolleyes: airco |
Tweezitters, driezitters, vierzitters...
We hebben er het op het forum al dikwijls over gehad : F1 is niet alleen sport maar ook zakendoen. Dit zal er ook wel mee te maken hebben. Het zal mij echter een zorg wezen. Dit zal enkel veranderen als ik ooit uitgenodigd zou worden om er in te kruipen. C U |
All times are GMT +2. The time now is 19:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.