![]() |
De Paddock goes ... Essen Motor Show !!!
Meer info over de show hier.
Zoals elk jaar gaan we de eerste maandag, in dit geval 1 december. Vertrek om 6 uur bij mij thuis. Ik ben alvast kandidaat chauffeur, en ik kan 4 man meenemen in mijn C-klasse. Voor heen- en terugreis vraag ik de nederige bijdrage van € 5,- per persoon. Inkom : tickets kosten € 16,- En dan nu de hamvraag : wie gaat er mee? Kwestie van het vervoer wat te kunnen inschatten... Als je meegaat kan je misschien dit plannetje uitprinten, zodat je ter plaatse niet verloren loopt... http://www.essen-motorshow.de/ems200...laendeplan.gif |
Is er dit jaar een speciaal thema ?
|
Zijn er F1's en piloten? :confused:
|
Er zijn altijd F1's en er zijn altijd piloten, maar wanneer wie komt weet ik nog niet. Mogelijkerwijze zal die agenda op de site verschijnen. het speciale thema dit jaar is "Power meets Emotion"...
Voor wie meewil : ik woon in Laakdal, wat gelegen is vlak naast de E313, afrit 24. Meer info volgt uiteraard van zodra we concrete afspraken gaan maken... |
Ik ga mee :)
|
Ik ook als ik mag :)
|
Ik ga ook mijn verlof vastleggen : 1 december he? => Dus ik ga mee!
|
Quote:
|
:)
Nu maar te hopen da ik congé krijg den 1e december, ma ik denk van wel. |
1 december nog snel verlof kunnen krijgen.
Ik ga dus mee en kan eventueel rijden.... C U |
moet dat nu persé nen maandag zijn :(
den enigen dag dat ik veel les heb :(:(:( |
Awel Airco, da's dan ook dè kans om veel lessen te brossen natuurlijk :)
|
Ik ben zwaar aan het twijfelen. Dinsdag gaan wij met onze studentenvereniging immers naar Saint-Nicolas in Luik en dat zal waarschijnlijk weer een dure bedoening worden :D
|
Dus even samenvatten :
Gaan al zeker mee : Sennake (chauffeur - Mercedes C 200 Cdi) Bart Johan Damonhill Pascal (2e chauffeur indien nodig - Audi A2 mét GPS ;) ) Nog in beraad : Mario Krikke Stijnconinck Airco (??) Daarmee heb ik de voorlopige toestand zowat gecoverd zeker? |
Ik zal er niet bij zijn. Ben de eerste week van december op cursus. :(
|
schrap mij maar .... maandag vrijmaken is gewoon onmogelijk.
|
Quote:
Spijtig Werner... |
Mag ik ook mee? Ik zou het leuk vinden om met enkele kenners naar Essen te gaan :D
Laat maar weten of dat gaat sennake |
Quote:
Airco en Werner : jammer, een andere keer dan maar? Dat geeft dus volgende voorlopige lijst : Gaan al zeker mee : Sennake (chauffeur - Mercedes C 200 Cdi) Bart Johan Damonhill Pascal (2e chauffeur indien nodig - Audi A2 mét GPS ) Andy Nog in beraad : Mario Krikke Stijnconinck |
Na lang overleg met de Président Directeur Général van Eran Racing heb ik dus uiteindelijk ook toestemming gekregen om mee te gaan :p . M.a.w. : die Audi A2, dat wordt een "Eran-voertuig" op 1 dec.
(PS : Diene PDG van Eran racing, amaai, gene gemakkelijke kerel zenne :D ) |
Quote:
C U |
Ha Pascal, dan lossen we het anders op hé : Der is vrij veel plaats in den "bak" van mijne Kangoo :D :D :D
Enfin, we bespreken vandaag wel het hoe, wat, waar en wanneer... |
Ik ben alvast benieuwd welke bekenden uit de autosport we nu kunnen gaan overvallen voor handtekeningen en fotosessies , we krijgen al een aardige collectie bijeen na een paar jaar Essen :)
Hoogtepunt blijft mijns insziens nog steeds de fotosessie van De Paddock met Hans Joachim Stuck :) |
Ik ga al den eerste zaterdag met pabjoos
|
Is er nog plaats voor de huis-allochtoon van dit forum? :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Effe updaten :
Gaan al zeker mee : Auto 1 : Sennake (chauffeur) Bart Johan Damonhill Marshal Auto 2 : Pascal (chauffeur) Andy Mistery Nog in beraad : Mario Krikke Stijnconinckx |
Congé was op :(
Gelukkig had ik nog 1 november, die neem ik dus op 1 december op :D |
Quote:
|
Quote:
C U |
Ik ga waarschijnlijk niet mee, dus ga daar maar van uit.
Mocht ik alsnog kunnen, laat ik het wel weten, maar in principe dus niet. |
hey paddockers, ik ga zeker maar men wagen zit zoals jaarlijks vol.Dit jaar ga ik weer 2maal ik krijg er geen genoeg van en heb al jaren gehad dat ik 3maal ging.
Een vraagje aan alle leden, wie heeft van wie al een handtekening bemachtigd in Essen? Ikke eentje van David Coulthard |
Effe kijken...
Jack Brabham Jacky Ickx Hans-Joachim Stuck Stirling Moss Paddy Hopkirk Hannu Mikkola Björn Waldegaard ... Ik vergeet er vast nog wel een paar... |
boosterke gaat ook mee as da mag
|
Als Boosterke héééééél braaf is en goe rijdt volgende week mag da... :D :D :D
|
ter info das deze week al eh :D
kzal de vrijdag mor op tijd menne nest inkruipen dus :rolleyes: |
Quote:
Misschien kan iemand onze vriend hierboven de weg eens wijzen naar de richtlijnen qua taalgebruik (en dat heeft niet enkel te maken met bovenstaande post) ? [/Zeurmodus] |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 02:26. |