De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Examens (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6843)

airco 05-01-2004 10:46

Examens

Zoals gebruikelijk in Januari en Juni (soms ook in september ;) ) zijn het weer examens. Ik heb vandaag mijn eerste .... Database

Moet een haalbare kaart worden. Heb dat vak nu voor de 2e keer en vorig jaar had ik er reeds een 11 op.

Nog paddockers met examens ? Laat hier weten hoe het was.

Scapa 05-01-2004 11:08

Bij mij is het woensdag zover: Cost Accounting. Ook voor de tweede maal en ik had er vorig jaar ook toevallig een 11 van! In totaal 6 examens en ik eindig 30 januari.

Allé, ik ga blokken ;)

FleaBite 05-01-2004 11:25

Succes aan iedereen!

airco 05-01-2004 11:34

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Bij mij is het woensdag zover: Cost Accounting. Ook voor de tweede maal en ik had er vorig jaar ook toevallig een 11 van! In totaal 6 examens en ik eindig 30 januari.
pfieuw ... das omzeggens een volle maand voor 6 vakskes .....
Bij ons haspelen ze dat op 2 weken af.

Raceboy 05-01-2004 11:56

Pfff da eertse examen was me al wat. C-taal. Ik wist niet dat ge zoveel speciaal gevallen in één oef kont steken. vraagskes van 5 punten vond ik eigenlijk nog het moeilijkst. Die vraag van 20 punten ging vele vlotter.

Ottooke 05-01-2004 12:00

Quote:

...In totaal 6 examens en ik eindig 30 januari.
Amai wat een luxe, ik heb al 4 examens op 1 week, de week erna nog eens 3. Nog een geluk dat ik pas over 2 weken begin. Veel success aan de studenten die nu reeds examens hebben !

Scapa 05-01-2004 13:28

Quote:

Originally posted by airco
pfieuw ... das omzeggens een volle maand voor 6 vakskes .....
Bij ons haspelen ze dat op 2 weken af.

Dit komt natuurlijk omwille van mijn IAJ. Degene die een gewoon 1ste Lic jaar volgen hebben er 9 op 3 weken. Ik heb er maar zes omdat ik drie vrijstellingen heb en ik begin vroeger omdat 1 vak (Cost Accounting) tov vorig jaar verandert is: wij moeten gewoon hetzelfde kennen als vorig jaar en ze hebben dat op een andere dag gezet. Mij hoorde niet klagen ze: tussen mijn 3de en 4de examen liggen 9 negen dagen...

Raceboy 05-01-2004 14:13

Quote:

Degene die een gewoon 1ste Lic jaar volgen hebben er 9 op 3 weken.
arm dutskes toch :rolleyes: :confused:
Ik heb er 11 op 2 weken.

Scapa 05-01-2004 14:20

Quote:

Originally posted by raceboy
arm dutskes toch :rolleyes: :confused:
Ik heb er 11 op 2 weken.

Mja, 11 vakken bij u komt overeen met 3 vakken bij ons ;) :p

R@ce@holiC 05-01-2004 14:37

Ik heb 3 exames omdat ik voor de kerstvakantie een week ziek ben geweest. Vandaag economie gehad , morgen fysica en Software ontwikkeling...

PorscheGT 05-01-2004 17:17

ik was ook een weekje ziek morgen Frans,donderdag Latijn en vrijdag ander deel Latijn+Geschiedenis...

Raceboy 05-01-2004 17:28

Quote:

Mja, 11 vakken bij u komt overeen met 3 vakken bij ons ;) :p
Wat ist coninx, zeide het weer zwaarder aant voorstellen dan dat het is. :D

Finish 05-01-2004 19:26

nog anderhalve week en we starten met Interdisciplinaire Linguïstiek. Het kost me bijna moeite om het vak al uit te spreken, laat staan te begrijpen :)

airco 05-01-2004 19:32

vandaag ging het eerste vakje vanzelf

Database moet zeker een 14/20 opleveren.

Maarten 05-01-2004 19:33

ik heb hier den donderdag financieel management, in het duits wordt dat finanzwirtschaft, gene kak zenne, in het nederlands is dat al niet om te lachen, laat staan in het duits
en dan volgende examens, iedere donderdag heb ik prijs
pas op dat is eigenlijk al mijn tweede examen reeks dit semester, ik heb al meetellende tussenexamens gehad van ieder vak verspreik over november en december

toch niet je dat, dit weens systeem zenne
we zijn dat niet gewoon waarschijnlijk ;)

Guido 05-01-2004 19:36

Veel succes aan de studenten toegewenst! ;)

yvdp 05-01-2004 20:30

jah, ook lang mijn kant veel succes toegewenst!

Gilles 05-01-2004 20:53

doe het even goed als mij met kerstmis :)

Speesman 05-01-2004 21:09

Iedereen heel veel succes. Nog enkele weekjes doorbijten en jullie zijn er weer vanaf!!

Anneke 05-01-2004 22:05

Ben blij da ik daar allemaal vanaf ben en dat ik papiertje in handen heb!! maar dat wil niet zeggen dat ik jullie geen succes wens natuurlijk!!
Mannen; ga ervoor doe jullie best en ik zal duimen!!!

FastFons 05-01-2004 22:15

Ik begin volgende week donderdag pas en dan 4 examens op een kleine 3 weken. Het is wel net of ik dit jaar niets te leren heb (toch zeker niet van hoeveelheid) en ik vind het precies makkelijker dan de vorige jaren, misschien is het omdat ik altijd met praktische zaken bezig ben geweest en de saaie wiskunde eindelijk achter de rug ligt, of anders schat ik alles verkeerd in :)

2e semester wordt wel iets anders vrees ik, dan staan er op dezelfde tijdspanne 9 examens op het programma (plus ontwerp 2e semester :s)

FF

roadrunner 06-01-2004 15:22

Mijn examens beginnen op 22 januari, en dan 5 examens verspried over 2,5 weken, valt goed mee, tis wat minder dan vorige jaren.
Alleen het blokken zelf gaat mij niet goed af, concentreren gaat zo moeilijk deze keer, maar dat zal binnen 2 weken wel véél beter zijn denk ik (hoop ik)!

Aan alle andere met examens: veel succes é!!

Raceboy 07-01-2004 17:45

Medische probleemke na het exaam van vandaag. Kheb er ne zere nek van gekregen van dat twee uur op men blad zien. Het was trouwens de eerste keer in men leven dat ik vreesde dat ik niet genoeg tijd ging hebben maar khad nog 5 minuutjes over. :)

airco 07-01-2004 17:46

heb vandaag java gehad .... ik hou er een beetje een dubbel gevoel aan over ....

Enerzijds heb ik 95% van mijn code juist .... Anderzijds is het eindresultaat (werkend programma) ronduit pover omdat ik ben vergeten mijn package toegankelijkheid aan te passen.

Als de code nagekeken wordt ga ik veel punten hebben .... anders zal het maar juist den helft zijn denk ik

R@ce@holiC 07-01-2004 17:50

ben eindelijk van mijn kerst examens af (al van gisteren :)). Mijn vakantie kan beginnen !! :(

Piet Konijn 08-01-2004 03:13

Quote:

Originally posted by Maarten
ik heb hier den donderdag financieel management, in het duits wordt dat finanzwirtschaft, gene kak zenne, in het nederlands is dat al niet om te lachen, laat staan in het duits

toch niet je dat, dit weens systeem zenne
we zijn dat niet gewoon waarschijnlijk ;)

wel maarten dat systeem dat ken ik, ik heb dat ook gehad... (midterm exams) en idd Financieel management is gene ..., I know how u feel... Maar waarom in het duits zeg?? alle ja ik moet mij niet roeren, ik heb mn studies in het engels gedaan ;):)

maar ik heb chance ik ben van mn vakken vanaf!! Ben nu aan stage bezig... Maar ik mis die stressy periode wel :(:(
Mannekes geeft er maar een goeie lap op he

airco 08-01-2004 11:35

Maarten zit voor een half jaar (?) in Wenen te studeren ;)

Scapa 08-01-2004 11:51

Quote:

Originally posted by airco
Maarten zit voor een half jaar (?) in Wenen te studeren ;)
Die zit daar een half jaar, dat laatste woord van uw zin zou ik er maar aflaten :D In ieder geval ben ik dit jaar nog niet in Antwerpen komen feesten dus die schade moet wel ingehaald worden :)
Dinsdag namiddag het volgende examen (Macro-Economie) dus vandaag rustig aan :)

Maarten 08-01-2004 14:19

Ik zit hier inderdaad nog in Wenen (Oostenrijk voor de minder geografisch aangelegde :p) tot eind januari

Ik heb geprobeerd van hier enkele vakken in het engels te nemen, maar dat is mij maar deels gelukt, heb alleen marketing int engels, de rest is duits of spaans dat int spaans is uiteraard :D

echt een talenknobbel, niet te schatten, alles door mekaar hier in Vienna!

airco 09-01-2004 12:44

vandaag Financieel en Economische Analyse gehad (heeft dit semester wel veel weg van statistiek) ....

ambetante cursus van een ambetante docente (Van Gaelen voor de KdG-ingewijden) met nog ambetantere vragen op het examen.

Het resultaat zal ondanks 4 dagen goe blokken ook nogal ambetant zijn vrees ik :(

kortom ik zen er AMBETANT van :mad: :mad: :mad:

nu maar hopen dat het 2e semester beter meevalt .... De leerstof lijkt daar met investeringsanalyse toch iets haalbaarder.

Maarten 09-01-2004 16:53

mijn finanzwirschaft (financ management) was verschrikkelijk moeilijk
ik heb genen énen oostenrijker gehoord die zei dat het goed ging
bij mij was het afzien, hopelijk valt de 'Ergebnis' een beetje mee, maar er zit toch wel een pak twijfel bij
nu drie minder stressy examens, tot marketing op het eind van de maand, want dat is hier niet normaal voor een 'Einführungskurs', maar soit, on verra bien!

Raceboy 12-01-2004 15:41

Pffff SQL theorie is lastig om geconcentreert te blijven.

Hou

http://www.lemans.org/2003/24auto/re...view/prev7.jpg

en Database Administrator maar eens uit elkaar.

Ottooke 12-01-2004 16:24

lol, ik zit dus al 4 dagen op DBA en als ik dan voor de zoveelste keer het eerste hoofdstuk opnieuw lees heb ik het gevoel dat het nog volledig nieuw is :)

The Interceptor 12-01-2004 18:14

Voila, wij zijn ook weer met de exames gestart, vandaag algebra gehad, was wel stom examen omdat er keiveel rekenwerk was en we mochte geen rekenmachien gebruiken :mad:

Maar 't is wel gelukt denk

op naar informatica donderdag!! maar da is zoveel ni :p

airco 12-01-2004 18:15

Quote:

Originally posted by raceboy
Pffff SQL theorie is lastig om geconcentreert te blijven.

Hou

http://www.lemans.org/2003/24auto/re...view/prev7.jpg

en Database Administrator maar eens uit elkaar.

OeiOei ... wat moet da volgend jaar worden .... Dan leer je de echte activiteiten van een DBA .... hetgeen je dit jaar ziet is eigenlijk gewoon sql ... ;)

airco 12-01-2004 18:17

ik heb vandaag Objectgeoriënteerde Analyse en Ontwerp gehad ....

Theorie volledig correct
- praktijk ..... No Comment .... Ik zou geen idee hebben of dat naar dienen mens zijn goesting is

Finish 30-01-2004 00:29

Examens zijn EINDELIJK voorbij (na een 6tal weken blok).

En morgen vertrek ik voor een weekje naar Oostenrijk; Salzburg/Gmunden/Wenen.

dus --> ciao en hou de boel hier wat recht eh :D

Scapa 30-01-2004 14:27

Ah, ook eindelijk gedaan! Yes, weer twee maanden niks doen :D

The Interceptor 30-01-2004 15:46

ikken ook gedaan van gisteren!! :D:D:D en morge vertrek ik voor weekske naar Oostenrijk! feesje :)

Ottooke 30-01-2004 22:25

Joepie! Ook eindelijk gedaan. Vanaf volgende week geldt mijn nieuwe lesrooster: 2 dagen les en de rest vrij :D:D:D

All times are GMT +2. The time now is 23:05.