![]() |
Karten met Belcar/TC piloten?
Tja op sport24 loopt het helemaal uit de klauwen..........
Diverse ritjes zijn al vergeven......... Nu willen ze gaan karten met forummers, zou zeggen hou het eens in gaten........ Van Dries Heyman (Touring Cup, megane nr.54) "Ik doe wel een oproep voor alle TC piloten, ik heb er hier een paar hunnen nummer. Ik stel voor om een team te maken van 3 piloten. 1 Belcar, 1 TC en 1 forumgast. 10 teams moeten we bij elkaar zien te krijgen. Ik zorg wel voor de 10 TC piloten. Jullie moeten met 10 forumgasten zijn en Enrico belt wel wa Belcarpiloten op hé. Enrico zelf, Walter, Koen, Kumpen, Marco Wuytens, Selleglaghs, Thiers, Longin, Schreurs, Verellen. " |
damn, zouden wij tochook is moete kunnen doen hé....
|
One we gaan gewoon mee. Waarom niet trouwens.
|
sport 24 is echt wel verbetert :D
thx to our nieuwe mod ?;) |
Ik ben al ingeschreven samen met Hans Thiers (waarschijnlijk wel niet in hetzelfde team want er is een systeem van loting).
|
Zeg Bart, trommel die 2 andere broers ook eens op joeng :-)
Ik heb me ook als kandidaat opgegeven, al was het maar om een fotoreportage te nemen. Plaats en tijdstip van het gebeuren is St Niklaas, op 24 november 2001 in de namiddag. Komaan Paddockers, laat van je horen! Wie weet kunnen we dan wel teams vormen van een paddocker + een Sport24er + een Belcarer + een Touring Cupper! Ook een oproep aan de piloten onder onze Paddockers! Laat je niet kennen! Kom op! |
Ik heb me ook al ingschreven.
We spreken wel af he Sennake. |
Tuuuuuuuuuurlijk maat :-)
|
Quote:
Maar eerst zaterdag.........amai, we zijn pas aan het begin van de week |
En alleman maar denken: in de winterperiode zijn er geen races dus wordt het ook in de weekends rustig......
NOT |
we lijken wel verslaafd................:D
|
Ikke gaan mij ook eens vlug inschrijven sé.
wanneer is die race feitelijk?? |
de 24 ste november. Ik kan er niet bij zijn :( zit dan in de ardennen. Maar ja Als ge al twee prijzen wint op het sport 24 forum moogde ni klagen he :D
|
Quote:
Heeft er al iemand met Vinnie gebeld of gemaild, hem moeten we er toch bijhebben? Ik vind toch dat we meer piloten moeten zien te vinden anders zal dit unieke evenement in het water vallen! Met vriendelijke groeten Webmaster Russell Racing WRR |
De deelnemerslijst ziet er ondertussen al heel indrukwekkend uit :
Eric Geboers Bert Longin Kurt Thiers Hans Thiers Anthony Kumpen Freddy Van Roey Rob Van Roey Wim Deams Patrick Schreurs Giovanni Herbots Geerinckx Geerinckx Geerinckx Linsy Lanssens Laurent Nikke Chris Voet Marshall Breezz ICP Sennake Frans Bart.Vandecavey Werner333 Alex4x4 Dries Heyman |
Quote:
|
|
Sorry ze mannen, maar mijne "winkel" is op zaterdag to 16h open en ik zie op de timing die Driesco gepost heeft da da daar om 14h begint, anders met alle plezier maar 'k moet eerst centjes verdienen voor ik ze kan opdoen hé.
|
Count me in!!!
Ik wil wel graag meedoen de zaterdag!!!
ben Mathias, de zoon van... Is er trouwens nog plaats over? greetz http://home.pi. |
Zeker weten Lole (zoon van Carlos :D )
Als er iets is wat we blijkbaar te kort komen zijn het de "gewone" forum mensen. Dus : schrijf je gauw in bij Driesco, en tot zaterdag! |
Ik heb dit vernomen van de mathias
en als het enigszins kan zou ik natuurlijk ook zeer graag meedoen aan dit evenement Tom |
Idem als voor Lole :
Ga hier kijken en just follow instructions... http://forum.sport24.be/cgi-bin/Ultr...&TID=4348&P=1& Maar haast je want de plaatsen zijn beperkt en ik dacht dat morgen alles afgesloten wordt! |
Het wordt te krap dus ik zal het evenement aan me voorbij moeten laten gaan :(
Essen daarentegen... |
Dit is echt niet meer normaal hoor :eek: :eek: :eek:
Bekijk die deelnemerslijst eens , en dan zal je zien dat zaterdag het allergrootste mega-kart-treffen op Vlaams grondgebied wordt!!! En ik zal erbij mogen zijn :-) Wieeeeeeeeeeeeeeee!!!!! Eric Geboers Bert Longin Kurt Thiers Hans Thiers Anthony Kumpen Freddy Van Roey Rob Van Roey Wim Deams Patrick Schreurs Giovanni Herbots Gebroeders Wouters Albert Vanierschot Marc Goossens Rudi Penders Kurt Mollekens Jeoffrey Van Van Hooidonk Bas Leinders Selleslaghs Bervoets Geerinckx Geerinckx Geerinckx Linsy Lanssens Laurent Nikke Chris Voet Marshal Breezz ICP Sennake Frans Bart VdCavey Werner333 Alex4x4 Dries Heyman Airco Waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuwwwwwwwww!!!!!!!!!!!! |
Effe corigeren
Gebroeders Wouters hebben nog niet bevestigd evenals Penders en Van Hooidonk. De rest komt zeker. |
Karten
Is er nog mogelijkheid om in te schrijven voor zaterdag in St Niklaas, ben ook via Belcar piloten uitgenodigd.
|
Geen enkel probleem, gelieve je gegevens te posten via www.belcar.com in mijn private box ( driesco) of via mail
dries.heyman@pandora.be Gelieve te vermelden met hoeveel personen - piloten u aanwezig zal zijn, en of u Belcar - TC - of forumgast bent. Alvast bedankt Voor verdere info Dries Heyman 0497/528864 |
Ok, ik heb er hard aan moeten werken (vooral omdat de stroom hier liefst 3 keer uitgevallen is zonder dat ik al iets gesaved had grrrrrrrrrrrrrrr) maar allee, hier is hij dan, de samenstelling van de ploegen zoals ze er op dit moment uitziet.
Ga kijken op : http://www.depaddock.eu/sennake/karting/overzicht.html Deze lijst is door mij alleen maar in vorm gegoten, het is Driesco die in feite de teams samenstelt dus eh :-) PS : heeft er iemand toevallig nog foto's van ontbrekende piloten, gelieve ze dan te mailen naar guygol@skynet.be. Ik zet ze er dan wel bij :-) See you!! |
ik slaap niet meer,..................:D
|
Om het met de woorden van Eddy Wally te zeggen: OH MY GOD. GEWELDIG!!!!!!!
|
heb moete afzegge, wegens "ouderlijke" redenen.
't doet pijn om te zien at ik ga missen.... Me marc goossens rijde, tzou een droom geweest zijn.... allezja, aan iedereen a,museerdt u daar hé |
One, geen paniek. We regelen dat wel zodat dit een jaarlijkse traditie wordt.
|
Quote:
|
Als ik de deelnemerslijst bekijk, is het eigenlijk het plezantste om met Lincy Lanssens te mogen rijden. :D
|
Toch spijtig, we moeten 1 keer zaterdag korfballen en dat is net dat weekend.
|
Gewoon afzeggen zou ik zeggen !!!!!
|
Inderdaad. Lincy wacht Johan.:D :D :D
|
En zo zien de teams er tot op heden uit :
Er zijn nog enkele plaatsjes vrij! Johan, Lincy wacht op jou!!! Sennake, ik heb de fotokes weggedaan wegens niet meer up-to-date. Werner333 |
zo gaat het ook Sennake
<iframe src='http://www.depaddock.eu/sennake/karting/overzicht.html' width='100%' height='500'></iframe> |
Kewl!!!
Zou dat commando op het sport24 forum ook werken? BTW ik ga "visitekaartjes" drukken met ons logo op. Iemand interesse? Tegen zaterdag? Wel een beetje compassie met mijne printer eh :-) |
All times are GMT +2. The time now is 20:53. |