De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Hier kan je eens goed om lachen (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7512)

Guido 27-12-2004 15:06

What where they thinking...???

http://lukket.dk/fark/pc19542004.jpg

:D :D

sledge 27-12-2004 22:32

En dit is de controleruimte van een nucleare duikboot: http://home.att.net/~jeff1_satobserve/manv.jpg

vals dus ;) :D

Raceboy 30-12-2004 23:13

Signs and Notices:

"How To Repair Your VCR." -- The title of a how-to video tape.

"Free Parking ($1.50 per day)" -- A sign at a parking lot in Ocean City, Maryland.

Lunch and Learn Seminar: 'Who's controlling your life?' (get your manager's permission before attending)" -- The contents of a flyer for corporate seminar.

"We are sorry, but these toilets are out of action. Please use floor." -- A sign on a shopping center's restroom door, indicating that the restroom was closed. The sign was intended to give directions to the nearest open restroom, but the staff had forgotten to fill in the blank.

FIRE 20-01-2005 19:26

Dom blondje

Zielig..... :D

AlainH 07-02-2005 22:38

Een vrouw uit het Antwerpse staat aan het vuur worst in de pan te bakken.
Zij snijdt de twee uiteinden eraf.
Hare man vraagt. "Schatteke, woroem snaade gaa die tsjoepkes er altaa af?"
De vrouw antwoordt..: "Ik weit nie, da moette gaa is aon maan moeder vraoge? die doet da oek altaad."
En ze gaan naar haar moeder.
"Mama," vraagt ze "Woroem snaade gaa van die weurst altaa die tsjoepkes der af?"
"Wel schat," zegt haar moeder "Da moete we is aon de Bomma vraoge die deed da oek altaa."
De dag daarop, iedereen naar de Bomma...
"Bomma?" vragen ze "Woroem snaade gaa altaadie tsjoepkes van de worst as gaa staot te bakke?"
"Oooh, jao...die tsjoepkes..." zegt de Bomma... 'Ik weit het nie mier,
maor ons Mémé deed da oek altaad, da moete we heur toch is vraoge..."
"Ons Mémé?die is al honderdentwieje jaor oud!" roept iemand.
"We willenet toch weite!"
Iedereen naar het rusthuis... Bij de Mémé in het rusthuis aangekomen,
vragen ze onmiddellijk... "Mémé, woroem snaade gaa die tsjoepkes altaad van de worst?"
Méme is een beetje doof...
"Wablief?" roept ze.
"MÉMÉ, WAA SNAADE GA DIE TSJOEPKES VAN DE WORST ??????
"WATTE?" roept Mémé.... "BAKTE GOLLE NOG ALTAA IN DA KLAAN PANNEKE?"

FIRE 07-02-2005 22:47

:D

Veloce 11-02-2005 04:48

Een vrouw is in de keuken het eten aan het koken.
Ze heeft bij de slager worsten gehaald en met een mes snijdt ze aan beide kanten een stukje van de worsten af.

Haar man ziet dat en zegt: "Dat doe je nou altijd, die uiteinden van de worst afsnijden. Waarom eigenlijk?"

Ze antwoord: "Dat weet ik eigenlijk ook niet, maar mijn moeder deed dat ook altijd. Ze komt morgen toch op bezoek en dan vragen we het haar eens."

Dus als de volgende dag haar moeder komt stellen ze haar de vraag.
Die antwoord: "Tja, daar heb ik nooit over nagedacht, maar MIJN moeder deed dat ook altijd."

Een week later zijn ze bij grootmoeder in het bejaardenhuis op bezoek en stellen ze ook haar de vraag waarom die uiteinden van de worstjes worden afgesneden.
Kijkt grootmoeder haar dochter en kleindochter vreemd aan en zegt: "WAT, koken jullie nog altijd met dat kleine panneke......"

ac.cobra427 11-02-2005 21:39

Vijs los in de pit.

B.V.S. 12-02-2005 10:52

euroenglish.............
 
The European Union commissioners have announced that an agreement has been reached to adopt English as the preferred language for European communications, rather than German, which was the other possibility.
As part of the negotiations, the British government conceded that English spelling had some room for improvement and has accepted a five-year phased plan for what will be known as EuroEnglish (Euro for short).

In the first year, \"s\" will be used instead of the soft \"c\".
Sertainly, sivil servants will resieve this news with joy. Also, the hard \"c\" will be replased with \"k\". Not only will this klear up konfusion, but typewriters kan have one less letter.

There will be growing publik enthusiasm in the sekond year, when the troublesome \"ph\" will be replaced by \"f\". This will make words like \"fotograf\" 20 persent shorter.

In the third year, publik akseptanse of the new spelling kan be expekted to reach the stage where more komplikated changes are possible.
Governments will enkorage the removal of double letters, which have always ben a deterent to akurate speling. Also, al wil agre that the horible mes of silent \"e\"s in the languag is disgrasful, and they would go.

By the fourth year, peopl wil be reseptiv to steps such as replasing \"th\" by \"z\" and \"w\" by \" v\".

During ze fifz year, ze unesesary \"o\" kan be dropd from vords
kontaining \"ou\", and similar changes vud of kors be aplid to ozer kombinations of leters.

Und efter ze fifz yer, ve vil al be speking German like zey vunted in ze forst place :D

Juha 12-02-2005 12:29

In mijn handboek Engels staat die ook, kwam nog een stukje achter:

Ze trafik wil hav to adapt azwel, in ze first year, ze buses and trucks wil drive on ze left side of ze road, during ze second year cars wil be obliged azwel. :D

GM RACING 21-02-2005 16:07

ééntje voor de maandag......
 
Een vrouw uit het Antwerpse staat aan het vuur worst in de pan te bakken.
Zij snijdt de twee uiteinden eraf.

Hare man vraagt. "Schatteke, woroem snaade gaa die tsjoepkes er altaa af?"

De vrouw antwoordt..: "Ik weit nie, da moette gaa is aon maan moeder

vraoge? die doet da oek altaad."

En ze gaan naar haar moeder.

"Mama," vraagt ze "Woroem snaade gaa van die weurst altaa die tsjoepkes der af?"

"Wel schat," zegt haar moeder "Da moete we is aon de Bomma vraoge

die deed da oek altaa."

De dag daarop, iedereen naar de Bomma...

"Bomma?" vragen ze "Woroem snaade gaa altaadie tsjoepkes van de worst

as gaa staot te bakke?" "Oooh, jao...die tsjoepkes..." zegt de Bomma...

'Ik weit het nie mier, maor ons Mémé deed da oek altaad,

da moete we heur toch is vraoge..."

"Ons Mémé?die is al honderdentwieje jaor oud!" roept iemand.

"We willenet toch weite!"

Iedereen naar het rusthuis... Bij de Mémé in het rusthuis aangekomen,

vragen ze onmiddellijk... "Mémé, woroem snaade gaa die tsjoepkes

altaad van de worst?"

Méme is een beetje doof...

Wablief?" roept ze.

"MÉMÉ, WAA SNAADE QA DIE TSJOEPKES VAN DE WORST ??????

"WATTE?" roept Mémé.... "BAKTE GOLLE NOG ALTAA IN DA KLAAN PANNEKE?"

GM RACING 21-02-2005 16:11

shit..... sorry, toevallig zelfde mopke der op gesmete dan 2 mopkes ervoor !!!! maar allee, t'mijne is in t'aaaaantwoaaarps verteld...
Doei
Luc

AlainH 21-02-2005 20:41

3 mopkes ervoor had ik da ook al in het Antwaarps gepost... van deja-vu gesproken :D

GM RACING 22-02-2005 10:53

oeps ! om mijn sisser goe te moake hier een andere.... zeg nu niet dat die tussen de 3 à 4000 andere mopkes staat hé !, ik kan ze allemaal onmogelijk bekijken vooralleer ik er ééntje post.

BEROEP VAN VADER

Aan het begin van het schooljaar moeten de kinderen aan de leraar over hun ouders vertellen.

Eén van de vragen is : "Wat is het beroep van je vader ?"
De ene vertelt dat zijn vader leraar is, de andere politieman of arbeider.
Als laatste komt Jantje en die zegt : "Mijn vader is paaldanser in een homobar !"
De klas barst in lachen uit en de leraar heeft moeite om de orde te herstellen.
Na de les roept hij Jantje alleen bij hem en vraagt : " Is het echt waar dat je vader paaldanser is in een homobar ?"
Waarop Jantje bekent : " Welnee maar ik kon moeilijk zeggen dat hij in de goal staat bij Anderlecht ,hé !"

GM RACING 22-02-2005 11:01

En het kan niet op vandaag nog ééntje ....die hopelijk er nog niet op staat, anders sorry jongens en ik zal braaf zwijgen in de toekomst.



Alfons en Mariette zijn aan het fietsen en wanneer Alfons een hindernis moet ontwijken en achter zijn Mariette moet rijden, reept hij tegen zijn vrouwke: 'Marietteke, als ik uw poepeke zo zien draaien is het precies ons wasmachiene.
Mariette doet of ze niks heeft gehoord en fietst verder.
Wanneer diezelfde avond, Alfons zijn Mariette bij het aantrekken van haar slaapkleed, in haar Eva-kostuum ziet rondlopen, begint zijn bloed te kriebelen en hij zegt 'Mariettzen, als ik uw wasmachientje bezie, loop ik over van de goestinge. Kom, laat ons nog nen keer den nacht van ons leven hebben'.

Mariette bekijkt haren Alfons, die ondertussen al in Adams-kostuum staat van kop tot teen en antwoordt : 'Fonske, doet gij maar een handwaske, jongen. Want veur zo'n klein waske, steek ik mijn machine nie in gang zulle!!'


All times are GMT +2. The time now is 08:12.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.