De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   F1 Prono 2005 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=50)
-   -   F1 Prono: GP F1 Turkije en volgende (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11166)

Ottooke 16-08-2005 23:17

F1 Prono: GP F1 Turkije en volgende
 
Beste deelnemers aan de F1 Prono,

Vanaf nu gaan we enkel nog werken met de F1 Prono pagina's. Er zal dus niet meer voor iedere GP een nieuwe thread gestart worden.

In de Calendar staan de Grote Prijzen vermeld. Wanneer er een GP is, zal dat onderaan de startpagina van De Paddock vermeld zijn op vrijdag. Dan kan je nog voor de trainingen van zaterdag je prono invullen. Je kan dus niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was ;)

Om naar het F1 Prono formulier te gaan klik je op F1 Prono in de grijze balk bovenaan het scherm (tussen Calendar en New Posts).

En bij deze wil ik ook graag Bart bedanken voor het vele werk dat hij gedaan heeft voor de F1 Prono. Bart heeft vele uren gespendeerd aan het lezen van alle prono's, aan het uitrekenen van de puntenverdeling en het plaatsen van een tussenstand na iedere GP.

Bedankt Bart ! :applaus: :worship:

The Interceptor 20-08-2005 15:48

Hmm, 't wordt weer warm daar bovenaan.
Zo een prono invullen voor een nieuw circuit is extra moeilijk, en marcel heeft dat het beste gedaan! Al goed dat ik Kimi nog op de pole had gezet, zo heb ik toch nog een puntje voorsprong :)

Ottooke 20-08-2005 17:28

Inderdaad, het wordt bovenaan spannend. De 8 traagste prono's pakken met hun tijd punten, opvallend dat in Hongarije de 8 snelste prono's punten pakten.
Ik had verwacht dat er vandaag wat meer grip ging zijn dan op de trainingen en dat de piloten toch stilaan de bochten zouden kennen. Niet dus. De ene na de andere maakte wel ergens een foutje. Over de grip klagen ze niet, maar er zou wel een stevige wind geweest zijn. Toch nog 1 punt voor Raikkonen in mijn prono, maar dat helpt niet veel als bijna iedereen op dezeldfe piloot gokt :)

Maarten 20-08-2005 17:34

Gij hebt dat goed gedaan Bartje!

Jan 20-08-2005 19:11

Dedoemme, was ik gisteren maar niet zo laat gaan slapen en vanochtend een paar uur vroeger opgestaan. Ik zou op Kimi hebben gegokt met een tijd van 1'26''372 :frusty: :frusty: :frusty:
De pronomachine zei vanochtend om 11 uur dat ik niet meer mocht meespelen :(

marcel 21-08-2005 00:06

hmm, eigenlijk verwondert het mij wel dat ik de enige was met een tijd boven de 1.26 :eek:

Raceboy 21-08-2005 00:17

een vraagje over het nieuwe pronosysteem. kan je nog zien wie als eerste de tijd heeft gepost in geval van gelijke tijd?

Ottooke 21-08-2005 15:59

Quote:

Originally Posted by raceboy
een vraagje over het nieuwe pronosysteem. kan je nog zien wie als eerste de tijd heeft gepost in geval van gelijke tijd?

Ik kan dat zien. Ben je van plan om iemands tijd te kopiëren? ;)

Raceboy 21-08-2005 16:26

Quote:

Originally Posted by Ottooke
Ik kan dat zien. Ben je van plan om iemands tijd te kopiëren? ;)

wat is dit de Spaanse Inquisitie? :D

Finish 24-08-2005 14:15

@ Bart:

:applaus:

;)

The Interceptor 13-09-2005 00:14

Valt dat mee dat ik toch nog aan de leiding sta in de tussenstand.
Ik moest woensdagmiddag mijn prono al ingeven omdat ik dan al naar ginder vertrok. Toen zag het weer er voor zaterdag niet zo best uit, dus maar een regenprono opgegeven. Nuja, regen is er geweest zaterdag, alleen zo'n anderhalf uur te laat voor mijn prono. Maarja zo schadelijk bleek het dus niet te zijn.
Nog drie prono's, 't einde komt in zicht! :)

marcel 14-09-2005 15:36

mja, gij hebt tenminste nog een prono ingegeven :D
ik ben da hier compleet vergeten

Mark 23-09-2005 21:14

Reminder..........het is weer prono-tijd ;)

Ottooke 07-10-2005 15:05

Aan de andere kant van de wereld zijn de eerste 2 vrije trainingen al gereden. Denk eraan dat je maar tot 02.00 uur kunt stemmen, die Japanners lopen voor...

Ik gok op regen tijdens de kwalificaties. Mijn enige kans om punten te pakken en hoger te eindigen in de prono is als ik nu tegendraads ga doen :)

Spijtig dat Raikkonen weer een nieuwe motor heeft moeten steken. Maar dat belooft voor de race. Mijn voorspelling: Een mooie inhaalrace voor de Fin, met als kers op de taart eindigen voor de kersverse WK :)

The Interceptor 08-10-2005 12:08

Gisterenavond net voor het slapengaan de plaatselijke weerberichten maar gecheckt omdat ik las dat er kans op regen zou zijn. En die weerberichten zagen er nogal nat uit, dus in extremis mijn prono nog maar gewijzigd, en het heeft geloond :D
Nog twee kanshebbers op de algemene overwinning ... :)


All times are GMT +2. The time now is 07:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.