De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar op VRT (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5348)

Eric Dupain 13-06-2003 21:10

Belcar op VRT
 
Aanstaande zondag , na de Grote Prijs Formule 1 van Canada zendt VRT een stukje Belcar uit. Late opblijvers worden dus beloond want de uitzending van de GP van Canada start om 23.30 u op Canvas.

Waarom wordt Belcar zo laat uitgezonden vraagt u zich misschien af ? De uitleg is simpel. Het programma sportpaleis is afgelopen voor dit seizoen.

Er waren drie opties. Ofwel wordt het item niet uitgezonden en verliezen we op die manier onze afspraak met het kampioenschap, ofwel zenden we het uit eind juni voor de GP van Europa ofwel zenden we het uit na de GP van Canada. Er werd geopteerd voor het laatste.

Late opblijvers worden dus beloond met een leuke reportage van zo'n 7 minuten van de Belcar manche die afgelopen zondag gereden werd in Francorchamps. In deze reportage bekijken we de toerisme divisie en legt Guino Kenis uit wat een toerismewagen is. Kan misschien banaal klinken voor sommigen, maar VRT maakt niet enkel televisie voor freaks maar ook voor een breed publiek.

Het verslag is een werkstukje van Eric Dupain en Sammy Neyrinck en omvat zéér leuke beelden, boeiende onboards. Kortom autosport van de bovenste plank !

NGT Racing 13-06-2003 21:22

Super,

als GT liefhebber vraag me al lang af wat dat tourismewagen gedoe is :-)

Mika 2000 13-06-2003 21:29

Ik heb al een uitzending gezien van de Belcar, Mini, Caterham, MG etc op RTBF 2 de moeite was het wel!!!! Ik dacht maandag avond dat zij het rond 24,00u hebben uitgezonden.....Interview Kumpen e.a. :eek:

Raceboy 13-06-2003 22:27

Quote:

Originally posted by Mika 2000
Ik heb al een uitzending gezien van de Belcar, Mini, Caterham, MG etc op RTBF 2 de moeite was het wel!!!! Ik dacht maandag avond dat zij het rond 24,00u hebben uitgezonden.....Interview Kumpen e.a. :eek:
Dat is normaal zondags, maar deze keer is maandags. Is iedere keer na een super racing weekend.

mse 13-06-2003 22:36

Spijtig dat ze de F1 zo laat uitzenden, is de start niet vroeger ?

Mika 2000 13-06-2003 23:14

Quote:

Originally posted by mse
Spijtig dat ze de F1 zo laat uitzenden, is de start niet vroeger ?
Op de RTBF rond 18u45.....maateke....op Canvas rond 23u00

joost 14-06-2003 06:24

in uitgesteld relais.....

Eric Dupain 14-06-2003 08:47

Ik weet het Joost, maar ... dat zijn keuzes die voor het seizoen gemaakt zijn. Er daar moeten we ons bij neerleggen, punt.

En ja, nu is het een teleurstelling ... maar over twee weken kunnen we weer voluit gaan met een randstuk F1 , de GP van Europa en nadien een reportage van 10 à 15 minuten over de rally van Ieper.

En in die randstukken hebben we toch al enkele exclusieve babbels gehad met piloten zoals daar zijn Fernando Alonso, Jos Verstappen, Marc Genè , Christiano Da Matta , Olivier Panis ... en ... er zullen er nog meer komen !

Scapa 14-06-2003 10:40

Re: Belcar op VRT
 
Quote:

Originally posted by Eric Dupain
... In deze reportage bekijken we de toerisme divisie en legt Guino Kenis uit wat een toerismewagen is. Kan misschien banaal klinken voor sommigen, maar VRT maakt niet enkel televisie voor freaks maar ook voor een breed publiek.


Ik ben eens benieuwd :D

Asterix 14-06-2003 11:54

Quote:

Originally posted by FLAT6
Super,

als GT liefhebber vraag me al lang af wat dat tourismewagen gedoe is :-)

Wordt er eindelijk ook eens wat meer aandacht geschonken aan de toerismeklasse. Hopen we tenminste.Goed initiatief dus.

Mika 2000 14-06-2003 13:18

Re: Re: Belcar op VRT
 
Quote:

Originally posted by stijnconinx
Ik ben eens benieuwd :D
Het word tijd dat ze eens andere piloten en zelf met een pak aan ervaring intervieuwen en niet alleen diegene die eerst rijden...
De andere piloten mogen ook eens in de kijker staan zelf die aan volledig team runnen.........en niet alleen komen coursen....!!

joost 14-06-2003 13:23

hij word: stam + t = wordt
coursen: wedstrijden rijden of koersen

Mika 2000 14-06-2003 13:35

Quote:

Originally posted by joost
hij word: stam + t = wordt
coursen: wedstrijden rijden of koersen

Je hebt gelijk joost, maar is dit een forum of een proef nederlands zeg, allo!!

Raceboy 14-06-2003 13:40

en nu gaan we dus heel snel terug on-topic gaan.

ikke 14-06-2003 14:52

TV reportages
 
Ik zal je al zeggen wie ze de volgende keer gaan intervieuwen
Kumpen 2 x
Goossens 1x
Rest 0 x

Al de uitzendingen zitten die mannen hun relaas te doen van wat ze hebben meegemaakt. Ook al zetten ze stomiteiten uit. Er rijden een 40 tal wagens mee wat een 80 tal piloten zijn. Dus ik stel voor om eens anderen het woord te laten, TA, TB GTB (uitgezondert goossens)


All times are GMT +2. The time now is 15:12.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.