De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Algemeen en vraagbaak (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Civiele beurs (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=21944)

eyckles 18-08-2015 18:16

Civiele beurs
 
Hallo iedereen,

Ik loop al een tijdje met het idee om ook eens een expositiebeurs te organiseren. Dus heb ik dit een besproken met het bestuur van het lokale jeugdhuis hier in Hamme en heb de ok gekregen om dit te doen. De vraag is natuurlijk of ik die alleen wil doen of samen met De Paddock. Ik kan over een ruimte beschikken van 120 vierkante meter. Dit is niet zo groot, maar is een goed begin denk ik. Beter kleinschalig beginnen zonder al teveel kosten, dan iets groot beginnen en niet uit de kosten komen. Ik zit te denken voor half april 2016. Misschien ook een verkoper of 2 laten staan(buiten natuurlijk). Wat denken jullie hiervan. Is er interesse voor?

Wanneke 18-08-2015 18:51

Lijkt me wel een tof idee! Misschien wel opletten in april i.v.m. de paasvakantie en examens?
Mocht dit doorgaan en ik ben beschikbaar, kom ik zeker af!

TvD 18-08-2015 19:07

Expositie of beurs?

eyckles 18-08-2015 19:16

Een beurs zonder prijzen Tim

Nismo 18-08-2015 21:46

Ik weet dat zo'n idee in het verleden al eens ter sprake is gekomen, en is zeker opnieuw bespreekbaar. Ik stel voor om dit al zeker in september opnieuw op de agenda te plaatsen en ondertussen hier de reacties af te wachten.
Ik zeg zeker geen nee.

Cusco 19-08-2015 12:18

Zeker een goed idee, hier wil ik zeker aan meewerken. Kan er ook een hoekje voor papier voorzien worden :cool:

Ik kan desnoods een website maken. Voor ontwerp van een flyer ken ik desnoods ook nog iemand.

eyckles 19-08-2015 18:19

Papiermodellen moet zeker kunnen. Alles kan wat mij betreft. Qua flyers enzo, kan ik wel beroep doen op het jeugdhuis. We kunnen dan gratis printen via de gemeente. Natuurlijk wel geen kleur. Ik zit ook te denken aan een kids corner. Kan eventueel papiermodellen via Revell

Nismo 19-08-2015 21:25

Ik lees dat je het idee oppert om ergens half april 2016 ermee uit te pakken.
Nu, het lijkt me misschien wel een goed idee om sommige civiele bouwers en clubs die zeker in aanmerking komen (Fabrice, Alex, ..., Miniwheels, On the Road, ...) eens te polsen naar hun plannen in die periode.

In ieder geval ga ik de ideeën en voorstellen noteren en bundelen, om zo "het dossier" beter te kunnen voorleggen in september.

flat6 19-08-2015 21:59

beurs
 
hey,
wat Mini Wheels betreft mag je onze deelname ( indien deze niet samenvalt met de andere beurzen) zeker noteren en kijken er al naar uit.

Nismo 20-08-2015 11:41

Quote:

Originally Posted by flat6 (Post 284155)
hey,
wat Mini Wheels betreft mag je onze deelname ( indien deze niet samenvalt met de andere beurzen) zeker noteren en kijken er al naar uit.

Bedankt voor het aanbod, staat genoteerd.


All times are GMT +2. The time now is 16:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.