De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rittensport (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=59)
-   -   De Paddock goes rittensport (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3564)

Rallyloverke 06-11-2002 09:55

Mannekes,

Mij mag je spijtig genoeg schrappen voor de 11de november. Gisteren het thuisfront aan de lijn gehad, ik was duidelijk een reeds gemaakte afspraak vergeten ... , wat me vriendelijk duidelijk werd gemaakt ...

Jan 06-11-2002 10:04

Dat lijkt haast militaire taal, Johan :D

jan

Rallyloverke 06-11-2002 10:15

't is letterlijk en figuurlijk het vallen van de bladeren dat voor problemen zorgt. De buren van het thuisfront hebben nogal veel bladeren die richting de tuin van m'n moeder waaien. En na de winderige toestanden van de laatste weken had ze al eens gevraagd of we dan tijd hadden, zodoende ...

*DALE* 06-11-2002 22:56

en zoekt er iemand nog ne jonge co-piloot? :-)

Tigerracing 07-11-2002 16:43

Door het wegvallen van mijn co-piloot en zijne nieuwe Volvo XT ben ik dringend op zoek naar een co-piloot. Meerijden met een diesel, maar ja we zullen er wel voor zorgen dat we vooruitkomen. Kom van Deurne en reeds lid van Titanic.
Graag reactie.

*DALE* 07-11-2002 19:46

ik heb wel intresse ma kzen ma een gasje van 16 :-)
ma kwil da echt wel doen als ek mag :-)

Sennake 07-11-2002 21:23

Quote:

Originally posted by raceboy
waar blijft die vriendelijke chauffeur die met mij wil meedoen ? :D
Allee, it must be your lucky day : je was er als de kippen bij om met me mee te rijden en als de telefoon je niet geklopt had, was je mijn co-piloot geweest. Awel, Dries moet (jammer genoeg voor hem maar gelukkig voor jou) maandag werken en dus komt er een plaats als co-piloot vacant (als je nog interesse hebt tenminste). Indien Raceboy niet zou kunnen wegens reeds besproken, mag een andere kandidaat zich melden. Ik rij met mijn 200 CDi-ke, dus echt rap zal het wel niet gaan vrees ik. maar allee, comfort zal er wel zijn :)

Raceboy 07-11-2002 22:06

eem guy sign me up ;)

Sennake 07-11-2002 22:28

Ok.

Werner333 08-11-2002 18:37

Quote:

Originally posted by Sennake
Ik rij met mijn 200 CDi-ke, dus echt rap zal het wel niet gaan vrees ik. maar allee, comfort zal er wel zijn :)
Vergeet niet dat de gemiddelde snelheid laag ligt he. ;)

Raceboy 08-11-2002 18:47

Quote:

Originally posted by Werner333
Vergeet niet dat de gemiddelde snelheid laag ligt he. ;)
Ik toom hem wel in ;)

Raceboy 09-11-2002 01:51

amaai da regelement is ni niks. het ziet er wel "echt" uit :)

Pascal 09-11-2002 01:57

Quote:

Hoi Pascal,
na een lange (om niet te zeggen zeer lange) zoektocht hebben we jullie
stekje gevonden... Het is een tof initiatief en we zijn aangenaam
verrast dat jullie komen deelnemen.
Indien je graag wat meer info krijgt kan je ons steeds contacteren via e
mail of maandag even vroeger komen om de reglementering door te nemen
(een klein boekje met voorbeelden,...)
In ieder geval tot maandag...
Peggy en Steven
Ik ben zo vrij geweest om de organisatoren reeds van onze komst vorr te bereiden. "Depaddock goes rittensport" mag dan ook niet ongemerkt voorbijgaan.

Zoals je ziet raden zij ons aan om iets vroeger te komen.

Wat denken jullie van 11.45 uur ten laatste ter plaatse ???

C U

Tigerracing 10-11-2002 17:00

Dale was gepland om morgen mee te rijden als Co, hoor er echter niets meer van. Blijkbaar heeft hij problemen om zijn inschrijving in ore te krijgen (toelating burgemeester voor - 18 jaar ?) Hierdoor zoek ik nog dringend een co. Iemand interesse, laat dan snel iets weten of via mail of via gsm 0475 421592;
kom vanavond ook naar JPR in St Niklaas.

Driesco 10-11-2002 17:04

Driesco zal ies komen luisteren vanavond in JPR.

Misschien kan hij zijn vrouwken nog overtuigen om mee te doen. Ik beloof niets maar we zullen wel zien.


All times are GMT +2. The time now is 19:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.