De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Tip : National Geographic in augustus (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5554)

Mario 08-07-2003 14:34

Tip : National Geographic in augustus
 
Als ik me niet vergis wordt er in augustus elke vrijdag een programma uitgezonden dat "Seconds from death" heet. Op zich niets bijzonders, maar ik heb de stellige indruk dat een aflevering gewijd zal zijn (geheel of gedeeltelijk) aan het ongeluk van Ayrton Senna.

Dus misschien dat het iemand hier interesseert. Waarschijnlijk zal het ook nog wel worden heruitgezonden.

airco 08-07-2003 15:47

heb er inderdaad ook al eeb reclame-filmpje van gezien .....

zal wel slechts een gedeelte zijn dat over Senna gaan .. Er komen nog andere gevallen voor.....

Zoals de titel aangeeft onderzoekt het programma wat er gebeurt is in de laatste seconden voor iemands dood.

National Geographic staat toch wel garant voor kwaliteit

laurent 08-07-2003 16:24

spijtig genoeg bij ons ni op de kabel

RX-7 freakske 08-07-2003 19:22

Ik vind het toch eigenlijk iets wat ge niet doet. Terug dat ongeval laten zien, zoveel mensen( waaronder ik) zijn bij dat beeld geschrokken. En dan gaan zij dat nog efkes es trug laten zien.
Senna is altijd in mijn ogen een held geweest en dat blijft hij ook!!!!!!!!!!!!

Greetz the little one

yvdp 08-07-2003 19:37

Dat is dus het mooie aan tv, wil je het niet terugzien, zap je gewoon weg... Simple as that

Mark 08-07-2003 20:02

Quote:

Originally posted by RX-7 freakske
Ik vind het toch eigenlijk iets wat ge niet doet. Terug dat ongeval laten zien, zoveel mensen( waaronder ik) zijn bij dat beeld geschrokken. En dan gaan zij dat nog efkes es trug laten zien.
Senna is altijd in mijn ogen een held geweest en dat blijft hij ook!!!!!!!!!!!!

Greetz the little one

Op welke grond zou je zoiets niet mogen laten zien? Dat je er liever niet naar kijkt kan ik heel goed begrijpen. Maar aan het vertonen van die beelden is an sich niets verkeerd.

Ligt er natuurlijk wel eraan hoe ze het presenteren. Als het met respect en eerbied wordt gebracht is er niets mis mee. Mochten ze het op verderfelijke commerciele manier brengen.......... Na de break ziet u de afloop van deze crash.......ja dan dus niet.

Maar NGC is normaal wel een verantwoord kanaal.

airco 08-07-2003 20:30

NGC kennende zal het wel een analyse worden over hoe en waarom het misging ....

Dit moet imho ook gewoon kunnen. Als je zelf daar niet tegenkan .... kijk dan niet.

Sway Bar 08-07-2003 21:06

agree airco

Gisteren en vandaag nog gaat het over de submarines. ( Tijdens de koude oorlog).
Echt zeer mooi in beeld gebracht.

Het leukste programma vind ik nog altijd: "bild for the kill"

Obi-Jan 08-07-2003 23:26

Aan de beelden te zien is dit een serie die al eens onder de naam "Countdown to danger" in Amerika te zien is geweest.

Degenen die interesse hebben kunnen de aflevering over Senna hier downen....

ftp://141.211.234.112/Countdown to Danger - Senna Crash.divx.avi

(Copiëren en in je browser pasten of via anonymous FTP op het IP in de link)

DivX AVI formaat. Serieuze pil wel: >130MB

Jan.
=---

Supra 08-07-2003 23:32

ik heb die spot ook gezien en ze laten zelfs senna zen dood lichaam op de draagberry zien (in de grindbak).
dat vind ik toch een beetje teveel van het goede(?).

Finish 08-07-2003 23:42

Ik krijg tegenwoordig meer horror te zien in het dagelijks journaal dan in die spot. En 'medisch' gezien was Senna toen nog niet dood. Het is wel dankzij dit ongeval dat het filmen van gewonde coureurs ontoelaatbaar werd. Daarom bijvoorbeeld ook de lakentjes rond Schumachers' been toen hij in '99 crashte...

yvdp 09-07-2003 17:02

en bij burti in spa in 2001

Supra 09-07-2003 22:49

ik heb eens een meganne overkop zien vliegen in de 10 uren een paar jaar geleden(in de vileneuve). toen stonden ze er ook met zwarte doeken rond.

AlainH 11-07-2003 22:28

Vrijdag 18/07 om 22u op NGC voor de geinteresseerden

Gilles 11-07-2003 22:31

ik wilde het net ook al posten .... vandaag ging het over een ongeval in een chemische fabriek in India ...

In het voorprogramma voor volgende week sprak met over 'een foute programmering' tijdens de beelden van het ongeval van Senna ...

Was het niet de stuurstang die het begeven had, en het vizier van Senna stond wat open en daardoor kwam een stuk stuurstang ?


All times are GMT +2. The time now is 07:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.