De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Games (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van een deel van de makers van GTR2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7497)

Raceboy 12-04-2004 17:16

http://www.bhmotorsports.com/movie/290

filmpje dit keer simmode

Vertigo Streiff 12-04-2004 18:54

waren ze dat?? want ik heb die ook gezien

S. Claeys 19-04-2004 16:11

Wanneer brengen ze hun simulator eens naar Zolder zodat wij ook eens kunnen testen?

Vertigo Streiff 19-04-2004 16:43

ja dat wil ik ook wel weten dan kan ik meteen eens rijden :)

S. Claeys 19-04-2004 16:48

Als dit spel echt zo goed is dan ze vertellen, dan voeg ik het bij in de jaarlijkse ESCORS LAN.

ESCORS doet enkel stock car racing maar ik denk niet dat we dit spel dan zo voorbij kunnen laten gaan.
Het zal ook wel meer volk trekken, mensen die niet echt ovaal draaien gezind zijn.
Een paar sprint of kleinere endurances racekes en zeker een 12 uren race moet te doen zijn he, SPA natuurlijk.

Bring it on.

Vertigo Streiff 19-04-2004 16:49

24 uurs modus gaat ook :D

S. Claeys 19-04-2004 16:51

Yep, maar is dat niet wat teveel van het goede?
Als je dan na 30 rondjes uitvalt is je ganse dag/race omzeep.

Zeg niet dat het in het echt ook zo is want dan weet ik maar ik wil dat de mensen content zijn van de LAN. ;)

R@ce@holiC 19-04-2004 16:51

Hehe count me in dan ! :)

S. Claeys 19-04-2004 17:09

Zeg, wist je dat Arvid Steinberg, G&A rijder, een voormalig ESCORS lid is geweest?


:cool:

Scapa 19-04-2004 17:19

Quote:

Originally posted by S. Claeys
Zeg, wist je dat Arvid Steinberg, G&A rijder, een voormalig ESCORS lid is geweest?


:cool:

Yep ;) Overlaatst ergens gezien!

Raceboy 19-04-2004 17:46

Quote:

Originally posted by S. Claeys
Zeg, wist je dat Arvid Steinberg, G&A rijder, een voormalig ESCORS lid is geweest?


:cool:

die denk ik in mijn auto zen debuut heeft gemaakt. Of toch zou maken, ik weet niet meer zeker dat het toen doorging.

maar we zijn wel aan het afdwalen

Obi-Jan 20-04-2004 02:06

Quote:

Originally posted by S. Claeys
Als dit spel echt zo goed is dan ze vertellen, dan voeg ik het bij in de jaarlijkse ESCORS LAN.

ESCORS doet enkel stock car racing maar ik denk niet dat we dit spel dan zo voorbij kunnen laten gaan.
Het zal ook wel meer volk trekken, mensen die niet echt ovaal draaien gezind zijn.
Een paar sprint of kleinere endurances racekes en zeker een 12 uren race moet te doen zijn he, SPA natuurlijk.

Bring it on.

Ik denk dat het een goed idee zou zijn om, met hulp van ESCORS rijders dit spel bij SIMSAGA Europees te lanceren.

Stel je een volgende setup voor: we hosten een 4 uur race (op Spa bvb.) waarbij 20 teams van 2 spelers het spel in multiplayer spelen. 1 rijder bevindt zich in de SIMSAGA LAN ruimte en de tweede rijder verbindt via het internet. Zou machtig zijn...

Jan.
=---

S. Claeys 20-04-2004 11:18

Ik had meer dit in gedachten.

We zetten een kampioenshap van ongeveer 8 wedstrijden op, die gereden wordt bij SimSaga ( te Lummen, 1 km van Zolder).

max 20 ploegen met min 2 rijders.
Wedstrijden zijn 3 uur endurance wedstrijden met een paar uitzonderingen zoals een 6 uur of meer uren wedstrijd te Spa.

Iedereen moet aanwezig zijn bij SimSaga zodat je echte rijders wissels hebt. Je wagen moet iedere wedstrijd racen, de piloot maakt niet uit. Het is dus vooral een team kampioenshap.

Ik ken de FIA GT regels niet echt maar realsime nastreven zou een prioriteit moeten zijn.

Het opzet hangt af van het aantal deelnemers natuurlijk.

Obi-Jan 21-04-2004 01:35

Quote:

Originally posted by S. Claeys
Ik had meer dit in gedachten.

We zetten een kampioenshap van ongeveer 8 wedstrijden op, die gereden wordt bij SimSaga ( te Lummen, 1 km van Zolder).

max 20 ploegen met min 2 rijders.
Wedstrijden zijn 3 uur endurance wedstrijden met een paar uitzonderingen zoals een 6 uur of meer uren wedstrijd te Spa.

Iedereen moet aanwezig zijn bij SimSaga zodat je echte rijders wissels hebt. Je wagen moet iedere wedstrijd racen, de piloot maakt niet uit. Het is dus vooral een team kampioenshap.

Ik ken de FIA GT regels niet echt maar realsime nastreven zou een prioriteit moeten zijn.

Het opzet hangt af van het aantal deelnemers natuurlijk.

Ook goed, maar gezien de geschiedenis van de ISI engine, lijkt het mij ook belangrijk van de online mogelijkheden (indien verbeterd, en ik meende begrepen te hebben dat dat het geval was) te promoten, vandaar mijn 1 daar, 1 thuis setup.

Jan.
=---

Raceboy 21-04-2004 09:40

Quote:

Originally posted by Obi-Jan
Ook goed, maar gezien de geschiedenis van de ISI engine, lijkt het mij ook belangrijk van de online mogelijkheden (indien verbeterd, en ik meende begrepen te hebben dat dat het geval was) te promoten, vandaar mijn 1 daar, 1 thuis setup.

Jan.
=---

Quote:

There has been a big discussion on what engine is GTR using. I got the word straight from Ian Bell: "What we’re using is a new graphics engine from ISI built up over 10 years. It’s not based on any previous ISI ‘GAME’.". I hope lots of you can sleep better now.
tis dus niet dezelfde engine maar ene compleet nieuwe


All times are GMT +2. The time now is 23:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.