De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   EtronQuattro07's Galerij (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=162)
-   -   porche carera rs (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=21727)

EtronQuattro07 31-07-2014 20:23

porche carera rs
 
2 Attachment(s)
hey maatjes hier mijn 3 de model de porche carera rs groetjes

EtronQuattro07 31-07-2014 20:28

porche carera rs
 
3 Attachment(s)
nog paar fotokes groetjes

EtronQuattro07 31-07-2014 20:31

bij dit model ontbreken er ruitenwissers ik vin het poersoonlijk een mooi modelletje groetjes Dieter

Rocknrolla 01-08-2014 10:43

Beetje moeilijk te zien op de foto´s maar ziet er op het eerste zicht goed uit.
Wat me wel opvalt zijn de hele dikke banden.
Kwamen die zo uit de kit? Ze hebben wat weg van dragster wielen.

EtronQuattro07 04-08-2014 13:23

porche carera rs
 
Quote:

Originally Posted by Rocknrolla (Post 281907)
Beetje moeilijk te zien op de foto´s maar ziet er op het eerste zicht goed uit.
Wat me wel opvalt zijn de hele dikke banden.
Kwamen die zo uit de kit? Ze hebben wat weg van dragster wielen.

hey cedric inderdaad van die banden dat klopt die zaten in de kid beke jammer dat ze te dik zijn maar ben content ervan kvind tkluer vin ek goed
metalllik glos van tamiya het slaat wel mat uit maar een klassieker vin ik heh geslaagd tot de volgende groetjes Dieter ;)

Sennake 05-08-2014 11:40

Quote:

Originally Posted by EtronQuattro07 (Post 281919)
hey cedric inderdaad van die banden dat klopt die zaten in de kid beke jammer dat ze te dik zijn maar ben content ervan kvind tkluer vin ek goed
metalllik glos van tamiya het slaat wel mat uit maar een klassieker vin ik heh geslaagd tot de volgende groetjes Dieter ;)

Beste Dieter,

ik zou je toch graag willen wijzen op het feit dat dit een forum is en geen chatroom. In dit forum worden de zinnen voluit geschreven, worden er leestekens gebruikt, en af en toe een hoofdletter. Het is niet de bedoeling dat we hier de schoolmeester gaan uithangen, maar het moet wel een beetje leesbaar blijven voor iedereen, ook de mensen die niet van de streek zijn. Dingen als "kvind" en tkleur" horen niet echt thuis op ons forum. Mag ik je vragen om hier in het vervolg een beetje meer aandacht aan te besteden aub? Alvast bedankt voor je medewerking en begrip.

MVG,

Guy.

Loeten 05-08-2014 18:27

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 281926)
...de schoolmeester...

Dat mag ik en ik alleen :+:o:no:

Anyway, Guy heeft gelijk Dieter. En het is niet de eerste keer dat je hierop gewezen wordt. Zelfs voor een West-Vlaming leest dit niet gemakkelijk.

EtronQuattro07 06-08-2014 23:32

Hey beste vrienden ik zal er op letten groetjes Dieter

EtronQuattro07 08-08-2014 17:06

porche carera rs
 
4 Attachment(s)
Hallo vrienden vorige week zaterdag ben ik naar Sluis geweest en ik heb nog paar fotokes genomen van mijn carera rs ;)


All times are GMT +2. The time now is 01:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.