De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   De "Derby" (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3554)

Oneliner 02-11-2002 01:55

De "Derby"
 
Met grote toeters en bellen aangekondigt deze week, De derby.

Dé match van het seizoen voor zowel RAFC en GBA.
Het stadion, de goede oude Bosuil zal voor eerst sinds lang (ik dacht tegen Ingelmunster => kampioenenviering 2e klasse) nog eens volledig uitverkocht zijn.

Eerst zien dan geloven natuurlijk..., maar er zijn nog slechts een 1000-tal tickets beschikbaar over het hele stadion.

Ik ga het zondag live meemaken, ik volg het van de tribune af.
De match wordt ook uitgezonden op Canal+, vanaf 13:00 (aftrap om 13:15hr)

Gba staat momenteel 4-0 voon in de derbystand, hopelijk wordt het geen 5-0. (niet dat ik daarvoor vrees hoor)
Voor een vol stadion en met quasi de volledige ploeg (enkel kapitein Leleu ontbreekt) is mijn prono 2-1
Makkelijk zullen we het niet hebben...

Dat de beste (RAFC) moge winnen :)

Beemer 02-11-2002 09:09

Ik gok op 3-2! Goals van Goots, Mussa en Abdulraman (mna mna ;))

Ik zal er zondag ook live bij zijn :D

flugel 02-11-2002 13:10

Allé 't is weer zover... de jaarlijkse knokpartij... hoe gaan de supporters van GBA dit jaar naar ginder gebracht worden? In gepantserde tanks? ;) :D

Oneliner 02-11-2002 13:41

Knokpartij..., ik had wijzere woorden verwacht van u Flug ;) In de laatste 4 "Derby's" is er bij mijn weten geen enkele keer zwaar gevochten...

Gba'ers komen met speciaal ingelegde lijn bussen :)

JPMontoya 02-11-2002 13:58

die match wordt zo hard opgeblazen , een match tussen twee prutsploegskes! de enige echte ploeg in de prov. Antwerpen is lierse !

flugel 02-11-2002 16:55

Quote:

Originally posted by Oneliner
Knokpartij..., ik had wijzere woorden verwacht van u Flug ;) In de laatste 4 "Derby's" is er bij mijn weten geen enkele keer zwaar gevochten...

Gba'ers komen met speciaal ingelegde lijn bussen :)

mijn excuses :) Maar dienen derby wordt toch wel serieus opgeblazen hé, den Antwerp lijkt eerder op een Griekse tragedie en Beerschot is een team dat toch probeert de 21ste eeuw in te stappen. Maar kom dat de beste mogen winnen.

Hier bij ons was dat trouwens vroeger ook, zo nen derby, toen nog tegen (het nu ter ziele gegane) Sportkring Sint Niklaas... dei sfeer rond zo nen derby is met niks te vergelijken, toendertijd (een 4tal jaar geleden) trok dat 6.000 man hier in Hamme, en dat voor een 3de klasse wedstrijd!! Maar tijden veranderen, St Niklaas bestaat alleen nog op papier (gefusioneerd met Lokeren) en wij spelen in 2de nu.

fordje 02-11-2002 18:36

Quote:

Originally posted by JPMontoya
een match tussen twee prutsploegskes! de enige echte ploeg in de prov. Antwerpen is lierse !
Zulle we dit effe bespreken samen met de X-en O-side :fight:

Forget it !

Maar,....

The one and only "Club van't Stad " is EN BLIJFT GBA .

Antwerp eat our dust.

Het wordt dus wel degelijk 5-0 he mannen.

Beemer 02-11-2002 20:42

Punt één: Lierse speelt voor het eerst in 5 jaar nog eens een goed seizoen ;) dus eeeuuuhh

Punt twee: GBA = FC Degryse, dus nu ze zonder hunne topspeler zitten vind ik ze maar zwakjes, ze hebben zelfs als eerste verloren van Standard :D

Antwerp daarentegen, heeft als enige punten gepakt tegen Brugge en heeft gewonnen van Anderlecht! Twee dingen die toch wel kunnen tellen.

Greetz van een Racing Genk-supporter die morgen zich gaat uitleven op de Bosuil!

Mistery 02-11-2002 20:51

pffff....voetbal op "de paddock"...wie had dat nu kunnen denken... ?

Benklak 02-11-2002 21:00

Ten eerste flugel, Beerschot bestaat niet meer.
Ten tweede Beemer, ni verwacht da gij ging komen zien! Welke tribune zit ge? Zie ma da ge ni verkocht zijt aan den Antwerp, of just wel?!

Greetzzz

flugel 03-11-2002 11:56

Quote:

Originally posted by Benklak
Ten eerste flugel, Beerschot bestaat niet meer.
Ten tweede Beemer, ni verwacht da gij ging komen zien! Welke tribune zit ge? Zie ma da ge ni verkocht zijt aan den Antwerp, of just wel?!

Greetzzz

als gij het zegt... rare supporters daar dan... kleuren van GBA zijn paars wit (met een miniscuul rood geel lijntje) kleuren van den Beerschot dus, ze zitten daar te zingen van de Kielse ratten, Beerschot dus... Germinal?? als gij het zegt.

Maar kom, deze wedstrijd is een randverschijnsel... Club wordt toch kampioen zenne mannen :D;)

yvdp 03-11-2002 12:59

ikke gaan ni zien live. Allé, op den tv wel ja... (de video zit klaar zenne oneliner... :D)

JPMontoya 03-11-2002 16:00

Antwerp 5-3 GBA

Finish 03-11-2002 17:05

'mai. serieus matchke precies :D

fordje 03-11-2002 17:16

Proficiat Antwerp.

Enne,...

"We'll be Back ! ". See you op 't Kiel ;) ;)


All times are GMT +2. The time now is 02:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.