De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Euphony Belcar 24 Hours of Zolder, de aanloop. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13307)

Mark 19-06-2006 22:21

Euphony Belcar 24 Hours of Zolder, de aanloop.
 
De eerste mogelijke guest is bekend:

Quote:

“ Inderdaad, BRI heeft de getekende optie in zijn bezit om de Corvette C5R, de winnaar van vorig jaar in te zetten. Maar, we hebben natuurlijk nog een lange weg te gaan en de tijd die we van Patrick kregen is zeer kort maar aanvaardbaar. Onze optie loopt tot 10 juli 2006 middernacht om zowel het financiële plaatje als de bezetting van de piloten in te vullen

http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=13305
Welke Duitse, Engelse en Franse teams mogen we verwelkomen als gast? We zullen de boekjes en de sites in de gaten houden ;)

Viper GTS-R*** 20-06-2006 11:24

@ Mark: Heb artekel juist bekeken. Het is nog niet 100% zeker dat BRI ermee zal racen, maar laten we hopen van wel. Maar wat ik raar vind, ze hebben nog tot 10 of 11 juli om alles rond te krijgen en de wagen staat al in de kleuren van BRI? Stel dat BRI toch niet de piloten en financiële middelen vind is deze voor niets 'gekleurd'??

Was al in het begin aangekondigd dat 'Cor Euser' nog maar eens met z'n Marcos LM600 naar 24uren Zolder kwam. Is hij het nog steeds van plan?

Juha 20-06-2006 11:43

Wat zegt jou het woord "photoshop"?

Viper GTS-R*** 20-06-2006 11:52

Quote:

Originally Posted by Juha
Wat zegt jou het woord "photoshop"?

oowkey :D had ik niet meteen aan gedacht:D
Wel raar die sponser dat ze er dan hebben opgezet, DUNLOP?
Moest BRI mee rijden gaat dit toch niet met DUNLOP's zijn??
Of is dit ook gewoon maar een eigen creatie van die photoshop'per'?:rolleyes:

Chauffeur 20-06-2006 14:58

Kan je me zeggen waarom Dunlop niet de juiste keuze zou zijn?

Brecht 20-06-2006 15:10

Quote:

Originally Posted by Chauffeur
Kan je me zeggen waarom Dunlop niet de juiste keuze zou zijn?

Corvette is GEBOUWD voor Michelin

Yvonne 20-06-2006 15:56

Quote:

Originally Posted by corvetteboy
Corvette is GEBOUWD voor Michelin

Maar beiden PSI Corvettes rijden tijdens de LMS races op Dunlop banden. En in de FFSA GT staat alles op Pirelli!!! Dus dat zegt niets...:bye:

Integra 20-06-2006 17:44

Quote:

Originally Posted by Yvonne
Maar beiden PSI Corvettes rijden tijdens de LMS races op Dunlop banden. En in de FFSA GT staat alles op Pirelli!!! Dus dat zegt niets...:bye:

En het zegt zeker ook niets dat Corvette racing al jaren op Michelin rijdt?

Mark 20-06-2006 17:46

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
@ Mark: Heb artekel juist bekeken. Het is nog niet 100% zeker dat BRI ermee zal racen?

Svp heel duidelijk het derde woord lezen uit mijn eerste zin in het eerste bericht. Staat zelfs vetgedrukt ;)

Fonne 20-06-2006 20:56

SRT Heeft het eerste jaar van de Corvette ook op Dunlop gereden Maar toen Marc Goossens het team kwam vervoegen heeft hij Michelin aangebracht omdat dit betere banden zijn. Ik denk vooral dat de Michelin's een stijvere karkas hebben. Zou er niet van verschieten mocht de Marcos van Eurotech ook op Michelin's komt te staan.

Viper GTS-R*** 20-06-2006 22:18

Quote:

Originally Posted by Mark
Svp heel duidelijk het derde woord lezen uit mijn eerste zin in het eerste bericht. Staat zelfs vetgedrukt ;)

Ja, maar die zin van mij had betrekking op die volgende zin in men reply;)
Weet er nu iemand iets meer ivm Cor Euser en z'n Marcos LM600?

Chauffeur 21-06-2006 00:03

Kan allemaal waar zijn, maar wij rijden op de banden die ons aangereikt worden, en dat is momenteel niet Michelin. Wij zijn ook geen toppiloten hé mannen, dus wat maakt het uit. Die laatste hondersten van een seconde zullen zeker niet aan de banden liggen ;)

Supra 23-06-2006 22:46

Ik vind de auto toch al geweldig in de BRI kleuren. Ik zou het leuk voor ze vinden moesten ze het rondkrijgen.
Veel Succes BRI

strepper 23-06-2006 23:13

Corvette heeft jaren met good-year gereden.
maar dat waren jullie precies al vergeten.

Integra 24-06-2006 07:20

Quote:

Originally Posted by strepper
Corvette heeft jaren met good-year gereden.
maar dat waren jullie precies al vergeten.

Een redelijk lange tijd geleden wel ja. (en dan nog 1 keer tijdens 24 U LM in 2003)


All times are GMT +2. The time now is 06:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.