De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Algemeen en vraagbaak (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Mijn Ferrari 512S heeft een wedstrijd gewonnen verdorie! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10906)

Sennake 28-06-2005 10:07

Mijn Ferrari 512S heeft een wedstrijd gewonnen verdorie!
 
Enkele maanden geleden heb ik mijn Ferrari 512S ingeschreven in een online modelbouwcompetitie. Het onderwerp was "Le Mans wagens". Er waren 2 categorieën, nl. de "curbsides" (modellen die niet open kunnen en enkel aan de buitenzijde afgewerkt zijn) en de "Full Detail" (modellen met motor en eventueel opengaande deuren en panelen).

Ik had dus een curbside model gebouwd en ingeschreven. Tot mijn grote verbazing en ook wel met enige fierheid natuurlijk mocht ik gisteren vaststellen dat ik in de prijzen gevallen ben in mijn categorie. De volledige uitslag en foto's van alle deelnemende modellen vind je hier.

Welke prijs ik gewonnen heb weet ik nog niet, maar zodra ik meer weet horen jullie het wel :)

MFahrer 28-06-2005 11:22

Dikke proficiat guy!

Tis natuurlijk een prachtige auto ook hé! Echt schitterend gebouwd!

De concurrentie in die wedstrijd is ook niet mals hé jong! Zo'n mooi afgewerkte modellen!

Echt prachtig!!!


Guy: Waarop stel jij de auto's om foto's van te nemen? Op het dak van je zwarte net gesymoniseerde auto? Daar doet het mij aan denken!

G.

Sennake 28-06-2005 11:34

Quote:

Originally Posted by MFahrer
Guy: Waarop stel jij de auto's om foto's van te nemen? Op het dak van je zwarte net gesymoniseerde auto? Daar doet het mij aan denken!

G.

Bijna juist : het is nl. het panoramisch dak van onze Peugeot 307 SW (elke semi-professionele modelbouwer heeft er zo één :+ )

Dominique 28-06-2005 12:28

Yiehaaa!
Proficiat Sennake!

Dragonfly 28-06-2005 15:22

proficiat hoor.
Ge hebt sjans da mij model niet is afgeraakt :);)

Bart.Vandecavey 28-06-2005 15:27

:worship: Proficiat Sennake!

Zo zul je natuurlijk nooit door uw voorraad geraken van ongebouwde modellen, ik heb zo'n fijn vermoeden dat je terug een bouwdoos zal krijgen...

tifosi forever 28-06-2005 17:13

Proficiat, Ik heb de wedstrijd gevolgd, en moet zeggen dat de competitie niet mals was

HHugo 28-06-2005 17:37

Proficiat, op dat forum is de concurrentie niet van de minste...

The Interceptor 28-06-2005 20:09

Van mij ook ne dikke proficiat! Ik zou het zelf ook héél moeilijk gehad hebben om er de beste uit te kiezen. Jouw Ferrari misstaat daar zeker niet, niet alleen een prachtige wagen, 't was ook een heel aangenaam projectje om toen op de voet te volgen! :applaus:

Integra 28-06-2005 22:30

Ik zou het ongelooflijk moelijk hebben om daar de beste 3 uit te halen. ;)

Guido 28-06-2005 23:00

:applaus:

dik verdiend!! 't zijn de koelsleuven vooraan die het verschil gemaakt hebben :) :)

Dominique 28-06-2005 23:24

Ik heb net die wedstrijd-thread eens in detail doorgenomen, en mijn bewondering groeit alleen maar. Als ik zie welk kaliber bouwers een inzending hebben gedaan, dan kan ik alleen maar besluiten met: "we hebben hier een topper in huis !"

Nogmaals gefeliciteerd, Sennake.
:worship:

ac.cobra427 30-06-2005 03:00

Inderdaad, als ge ziet wat er allemaal was ingezonden ... Zo ziet ge maar waar wij Belgskes toch groot in kunnen zijn.

Proficiat Sennake.

Sennake 30-06-2005 16:07

Quote:

Originally Posted by Huudo
:applaus:

dik verdiend!! 't zijn de koelsleuven vooraan die het verschil gemaakt hebben :) :)

En die heb ik eigenlijk aan jou te danken :applaus:

Guido 30-06-2005 23:13

Quote:

Originally Posted by Sennake
En die heb ik eigenlijk aan jou te danken :applaus:

Samen bedacht op de parking aan de Heyzel, autosalon en moto-computer-simulatie-spellekes of zoiets ... :D :D

Alweer een hylarisch DePaddock evenement. :D :D


All times are GMT +2. The time now is 14:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.