De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Algemeen en vraagbaak (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=67)
-   -   10de modelbouwtentoonstelling van On The Road. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9962)

vinnie 09-02-2005 19:48

Het is bijna weer zo ver De 10de modelbouwtentoonstelling van On The Road.
 
Aan iedereen die zich bezig houd,met alles wat te maken geeft met modelbouw voornamelijk burgervoertuigen ,kan ik maar één ding zeggen kom eens langs op onze 10de editie van onze beurs die naar jaarlijkse gewoonte doorgaat in de sporthal van Jabbeke.En ja hoor het word weer een top evenement met verschillende deelnemers uit gans Europa (zelfs kans op iemand van Rusland).Maar ook onze rubriek rallywagens komt ruim schoots aan bod,en de ook vele handelaars waar je soms nog wel eens een badje kunt doen zullen er niet ontbreken.Zo dat was het zoal een beetje en voor degene die komen zien vraag gerust naar mij (Vandewalle Vincent) dan kunnen we nog wat bijpraten over onze gezamelijke hobby.Het is altijd leuk praten met iemand die dezelfde hobby heeft als ik.
Alle hoop iemand te zien van jullie groetjes Vinnie.
http://members.lycos.nl/ontheroadmodeller/NL2005.jpg
Foto's van onze beurs vind je op deze link.On The Road 2004

Nismo 10-02-2005 01:32

Ik ben er vorig jaar voor het eerst geweest en ik moet zeggen "whauw".Het is zeker de moeite om er eens een kijkje te gaan nemen.Dit jaar ga ik normaal gezien terug,kan ik nog eens een klapke doen met mijn buren van de modelbouwbeurs in Hasselt. SEE YOU IN JABBEKE

gofastfreddy 12-02-2005 14:41

ik ga er ook weer zijn als gast , mijn schoonbroer zal er staan met zijn wagens en een paar dat hij gemaakt heeft voor mij .

dus see you in jabbeke :D :D :D

Guido 12-02-2005 21:22

Alhoewel ik al enkele jaren graag naar Jabbeke zou willen, is het er nog steeds niet van gekomen en ook dit jaar gaat het niet lukken. :(

Dat weekend is er immers de "Rallye de Hannut" :)

Ne mens moet keuzes maken in het leven. Veel plezier gewenst aan iedereen die er wel bij kan zijn!

fomoco90 14-02-2005 21:13

count me in Vincent.... yeah baby, de grootste gaat er ook zijn!! ahja 2.04m ge kunt er nie naastzien he
:D

Steven 14-02-2005 21:29

En ikke ga er ook zijn, maar dan wel het volledig weekend en voor mijn werk :D :D

gofastfreddy 15-02-2005 20:18

a steven gaan jullie er staan met een stand of zo.

Steven 15-02-2005 20:29

ja idd. vorig jaar was ik nog bezoeker omdat we geen tijd hadden maar dit jaar met een stand. Het is echt een aanrader voor alle liefhebbers deze beurs.

gofastfreddy 15-02-2005 20:31

a das goe , we zullen elkaar daar nog wel zien.

206WRC-ke 15-02-2005 20:52

Ben nog aant twijfelen of ik ook es zou afzakken. En weet niet of ik vrij ben dat weekend... Maar we zullen zien.

vanni 15-02-2005 22:53

Ik ben er ook weer.
De afwezigen zullen etc...... :D

HF_INTEGRALE 21-02-2005 23:49

Ik heb er ooit zelf geëxposeerd en ik kan jullie verzekeren dat het in deze 10 jaar uitgegroeid is tot een echt evenement.
Via eBay kwam ik onlangs in contact met een Duitse bouwer. Hij kent niks in Vlaanderen ... uitgezonderd : je raadt het al "Jabbecke" ... Hij exposeerde hier ook ooit en komt dit jaar terug met z'n club.
Een schitterend internationaal gebeuren. Doe zo verder en ... tot 12 EN 13 maart.

Nismo 12-03-2005 22:43

Ik ben vandaag naar de beurs in Jabbeke geweest en ik moet toegeven;het was de moeite om zover te rijden.Diegene die erniet naar toe (kunnen) gaan hebben ongelijk.Ik heb nog eens een babbeltje kunnen slaan met Vinnie en nog wat tips uitgewisseld.De sporthal stond weer vol met prachtige modellen van auto's,moto's en vrachtwagens. :cool:

fomoco90 12-03-2005 23:31

morgen gaan we ook met de ganse familie, yep zelfs de drie maand oude kleine meid, ook mijn zoon van 7 staat te popelen van ongeduld, om nog ma te zwijgen van het grootste "kind"..................IKKE :D

Nismo 13-03-2005 00:21

De vrouwen zeggen toch altijd dat de mannen de grootste kinderen zijn en blijven :D :D :D en wij "spelen" dan ook nog altijd met de autokes. :gas:


All times are GMT +2. The time now is 13:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.