De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   De Paddock invites: Mr. Jean-Paul Delsaux - 20 november 2009 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=19204)

Dominique 15-10-2009 21:01

De Paddock invites: Mr. Jean-Paul Delsaux - 20 november 2009
 
Tijdens de modelbouwmeeting van 20 november 2009 nodigen we een gastspreker uit: Jean-Paul Delsaux komt zijn boeken voorstellen.
Mr. Delsaux heeft meer dan 20 jaar gewerkt aan een reeks boeken over de geschiedenis van de autosport in België en de wereld.
Onder zijn naam zijn onder meer verschenen:
- 1950 L’année – les courses
- Les Grands Prix de Bruxelles
- Les Grands Prix en noir et blanc over races in Belgisch Congo (!)
- Een boekwerk over de race Luik-Rome-Luik, later Luik-Sofia-Luik
- 100 jaar automobielsalons in Brussel
- 50 GP in België: 1925-1992
- 50 edities van de 24Hr van Franchorchamps: 1924-1998
- en nu ook een zesdelig werk over de kronieken van de autosport in de wereld in het pre-F1 tijdperk.
Van dat laatste zijn de eerste 3 delen afgewerkt, en deel 4 is voor 2010 gepland.

Mr Delsaux komt zijn werk toelichten, legt uit hoe hij te werk gaat in het opzoeken van data en feiten, en geeft graag tekst en uitleg bij al uw vragen.

De Paddock Modelbouw wil dit graag delen met alle andere betalende Paddock-leden. Daarom doen wij een oproep om massaal aanwezig te zijn op deze ongetwijfeld zeer interessante uiteenzetting. Ook krijg je die avond de kans om de boeken van Mr. Delsaux in te kijken en te kopen, voor zover ze nog niet zijn uitgeput.

Deel je enthousiasme met deze gepassioneerde autosportliefhebber, en steun hem in zijn werk dat voor ons allen telkens weer een bron van informatie is.
Daarbij, Mr Delsaux' boeken zijn een ideaal Sint-Niklaas- of Kerstgeschenk aan jezelf, familielid of een vriend(in)...
Kijk even op deze blog-pagina voor meer info over Mr Delsaux' boeken: http://delsaux.centerblog.net/

Laat in deze thread weten of je komt, of stuur een mailtje naar mijzelf (dominique.beerts@telenet.be), dan kan ik bij de mensen van De Kluis in Bolderberg tijdig laten weten met hoevelen we die avond zullen zijn.

Onze meetings gaan - zoals algemeen geweten - door in de Kluis te Bolderberg, vlakbij de ingang van het circuit. Even doorrijden richting centrum
van het dorp, en je ziet de Kluis aan je linkerkant liggen. Voor meer info: http://www.hostelleriedekluis.be/

Ottooke 15-10-2009 22:29

Van dat zesdelig werk zijn al 3 delen klaar. Ze liggen hier bij mij.
Is er ook een signeersessie? ;) Ik hou die avond vrij want zijn boeken zijn zeer interessant en nu ik de man achter die boeken ook eens kan zien en horen ben ik zeer benieuwd naar zijn uitleg.

Dominique 15-10-2009 22:46

Quote:

Originally Posted by Ottooke (Post 252702)
Van dat zesdelig werk zijn al 3 delen klaar. Ze liggen hier bij mij.

Voilà, dan is dat ook rechtgezet.

Quote:

Originally Posted by Ottooke (Post 252702)
Is er ook een signeersessie? ;) Ik hou die avond vrij want zijn boeken zijn zeer interessant en nu ik de man achter die boeken ook eens kan zien en horen ben ik zeer benieuwd naar zijn uitleg.

Je mag hem dat rustig vragen. Hij is een zeer aangenaam man, dus ik denk niet dat hij je dat zal weigeren ;)

Dominique 16-11-2009 21:48

Reminder !!

Als je boeken wil hebben, laat het dan weten op het adres modelbouw@depaddock.eu en dan kan ik Mr. Delsaux vragen deze voor je te reserveren. Anders zal het er van afhangen of hij de boeken op dat moment bij heeft. Nabestellen kan bij hem ook, mits portkosten uiteraard.

Nismo 17-11-2009 22:49

Quote:

Originally Posted by Dominique (Post 252690)
...................................

Laat in deze thread weten of je komt, of stuur een mailtje naar mijzelf (dominique.beerts@telenet.be), dan kan ik bij de mensen van De Kluis in Bolderberg tijdig laten weten met hoevelen we die avond zullen zijn.

.................................................. ........

Allé, dan zal ik de eerste zijn om te bevestigen dat ik kom.

@Gulfie: Als jij komt, da zal ik al 1x Porsche 959 voor je meebrengen, 1/24ste wel te verstaan.;)

Doc, tot vrijdag hé.

Doc 18-11-2009 06:51

Ik zal er ook weer zijn.

@ Nismo : Ik ben er rond half 8.:bye:

TvD 18-11-2009 12:38

Ik ben er ook bij.

Gulfie 18-11-2009 13:21

Count me in!

Guest 18-11-2009 14:01

ik kom ook.
Guido heb je mijn Honda F1?????

gert mertens 18-11-2009 15:48

Is deze avond -volledig- gewijd aan Mr Delsaux ?
Zijn er nog andere te bespreken punten?
Mogen er modellen meegebracht worden ?

Sorry voor de vele vragen.

Grtz,
G

Sennake 18-11-2009 16:51

Quote:

Originally Posted by gert mertens (Post 253533)
Is deze avond -volledig- gewijd aan Mr Delsaux ?

Neen, hij komt trouwens pas tegen 21.00uur.

Quote:

Originally Posted by gert mertens (Post 253533)
Zijn er nog andere te bespreken punten?

Absoluut, en zelfs erg belangrijke!

Quote:

Originally Posted by gert mertens (Post 253533)
Mogen er modellen meegebracht worden ?

Uiteraard! Dat is een vast gegeven!

Guido 18-11-2009 17:24

Ik kom ook samen met Selien.

Quote:

Originally Posted by Racer (Post 253529)
ik kom ook.
Guido heb je mijn Honda F1?????

Hij staat in mijn living, dus als ik hem niet vergeet... ;)

Starmodel 18-11-2009 18:21

Zal er ook zijn.(als mijne chauffeur ook gaat)

gert mertens 18-11-2009 20:33

Bedankt voor de info.
Zonder "onverwachte" omstandigheden,hoop ik dat mijn 200 paarden zo vriendelijk willen zijn om één ezel met zen eend naar de bolderberg te brengen.:rolleyes:
Grtz,
G :)

BSmodels 18-11-2009 23:08

Quote:

Originally Posted by Starmodel (Post 253542)
Zal er ook zijn.(als mijne chauffeur ook gaat)

de chauffeur gaat ook :champagne:


All times are GMT +2. The time now is 20:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.