![]() |
Prijzen van onze T-shirt
Zopas een email gehad met de prijzen.
Een samenvatting : * aankoop T-shirt: 150,-/stuk * bedrukking: per kleur (voor elke zijde apart): 45,-/stuk de grootte van de bedrukking is onbelangrijk als we binnen A4 blijven * film- en instelkosten: 1000,-/kleur/zijde (indien jullie een faktuur willen komt daar 21% BTW bij) Jullie logo heeft 4 kleuren, dus het is zeker zinnig hierin te snoeien) Ok, laat ons eens berekenen wat onze T-shirt zou kosten als we hem houden zoals we wilden hebben, met de 4 kleuren en 2-zijdig bedrukt. Ik ga uit van een totaal aantal van 30 T-shirts. (150+45x8)x30+1000x8=23.300 fr voor 30 T-shirts, of 777 fr per T-shirt. Als dit aanvaardbaar is, is er geen discussie. De BTW hoeven we niet te betalen als we geen factuur nodig hebben. Die reken ik dus al niet. Maar ik denk wel dat we ze wat goedkoper kunnen maken. Het logo bestaat op dit moment dus uit 4 kleuren : grijs, donkergrijs, zwart en geel. het is zeker zinnig om de zwarte tekst "www.depaddock.eu" in hetzelfde donkergrijs te nemen als de schaduw. Dat ga je niet eens zien en het kost al een pak minder : (150+45x6)x30+1000x6=18.600 fr voor 30 T-shirts of 620 fr per T-shirt. Dat lijkt me al heel wat aannemelijker en we hoeven zo goed als geen toegeving te doen. Als we de gele lijn dan ook nog in het donkergrijs of grijs zouden nemen (wat ik niet zo'n goed idee vind maar allee) dan komen we tot volgende rekensom : (150+45x4)x30+1000x4=13.900 fr voor 30 T-shirts of 463 fr per T-shirt. Daarmee zouden we wel onder de 500 fr komen. Deze laatste prijs is echter ook de prijs voor een 4-kleuren T-shirt aan één zijde bedrukt. De moeite om toch nog eens over na te denken dus. Waar we ook over moeten nadenken is hoe we het totaal bedrag bijeen gaan krijgen bij aankoop, m.a.w. wie gaat een som van pakweg 15.000 fr voorschieten? En om die gulle gever enigszins te compenseren voor de investering en het stockeren van eventuele (nog) niet verkochte exemplaren stel ik voor dat we hoe dan ook de aankoopprijs zouden afronden naar boven toe. Dus 463 wordt 500, 620 wordt 650 en 777 wordt 800 fr. Goed, nu is het aan jullie. Ik bestel nog niks maar ik wacht wel ongeduldig af want de tijd begint te dringen. In afwachting zal ik het paddock logo al eens aanpassen zodat we maximaal op 3 kleuren uitkomen. Eens zien of het jullie eigenlijk opvalt. Bijkomende info over stickers, polo's en petjes stuur ik later wel op. One thing at a time :-) |
Die 2 tinten zwart kunnen vervangen worden door 1 tint. Daar heb je gelijk in. En ook ik wil de gele streep behouden.
Misschien moeten gewoon gaan voor t-shirt 2 in 3 kleuren en enkelzijdig. Als het echt succes heeft zien we wel verder voor andere varianten. |
ideetje: alles strak zwart?
Maar eerlijk gezegd, maakt me geen bal uit. Ik vind alles goed.....zo lang er maar geen roze in voorkomt:D |
o ja, eerst dit t-shirt ....kijken hoe het gaat......en dan zien we wel verder.
Geen factuur Geld voorschieten.........via de bak laten overschrijven? anders betaal ik zaterdag vooruit....... |
Quote:
(150+45x3)x30+1000x3=11.550 fr voor 30 T-shirts of 385 fr per T-shirt. Das al echt een spotprijsje. Laat ons wel afronden naar boven : 400 fr. Deal? |
Deal.;)
|
kgaan nu ni moeilijk doen zun, maar kvind zoo'n dubbel gedrukt wel shower...
maar das persoonlijke mening hé... Maarja, die gele streep zouk zeker laten staan, en idd het logo in 1 zwarte tint zetten bijv, eventueel hetzelfde als de url... |
Het logo links bovenaan uw scherm is al de ganse avond veranderd van 4 naar 3 kleuren en niemand heeft het gemerkt, dus dat zal wel snor zitten dacht ik zo.
Ik kan natuurlijk 2 T-shirts laten drukken, 1 met klein logo en 1 met de 2 logos, maar dan worden de gemeenschappelijke kosten door 15 gedeeld i.p.v. door 30, omdat ik er dan 2x15 zou bestellen... De vraag is eigenlijk simpel eh : wil je 400 fr spenderen aan een T-shirt (1 kant bedrukt) of 650 (2 kanten bedrukt)??? Reacties please en SNEL want er is ook nog zoiets als een levertermijn en het zou pas sjiek zijn als we naar Essen zouden kunnen gaan met onze T-shirts aan ... |
2 kanten :)
|
Doe mij maar 1 van elke soort.
|
idem als werner.........of de meerdeheid:D
|
Ik ga zaterdag voormiddag naar Hasselt om die T-shirts te bestellen. Als ik tegen dan geen massa reacties gekregen heb van mensen die 650 fr te veel vinden, ga ik gewoon de dubbelbedrukte T-shirts bestellen. Als er daarentegen veel mensen zijn die vinden dat dat een aanslag is op hun portemonnee, wordt het de eenzijdig bedrukte T-shirt van 400 fr.
The power is now to you, people! |
Zet er wel het aantal en je maat bij please, want als ik daadwerkelijk ga bestellen moet ik wel alle details hebben eh...
En hou er rekening mee dat je het bedrag (400 of 650 naargelang de democratische meerderheid zal beslissen) moet storten op mijn rekening nr. Die laat ik je nog wel weten. |
Dubbelbedrukt 1x in maat XL.
Ik betaal je zaterdag wel. |
Dubbel bedrukt 1x XL
Ik zal wel overschrijven |
All times are GMT +2. The time now is 00:21. |