![]() |
Greatest Driving Song ever
Ik was te laat om te "voten" op Topgear : wie weet de uitslag ?
Wie is handiger dan ik om zoiets op De Paddock in mekaar te boksen ? Alvast bij deze mijn top 5 ; Mijn criteria hierbij is welk lied zet me aan om nog meer km.(sneller op die Autobahn) af te malen . 1) Night Train : Steve Winwood 2) The heat is on : Glenn Frey 3) Road to hell : Chris Rea 4) Freeway of love : Aretha 5) Born to be wild : Steppenwolf |
What is the Greatest Driving Song ever ?
There is only one person who can answer this question.... .... the Stig himself :eek: :worship: :worship: :worship: :gas: :gas: :gas: ....hij zal wel voor Mozart kiezen |
1. Sheena is a punkrocker : Ramones
2. Drivers seat : sniffin tears (of zoiets), past wel in deze rubriek :D 3. highway to hell : ACDC 4. st-jimmy : green day (laatste cd) gisteren nog bijna geflitst doordit nummer :D 5. kryptonite : 3 doors down |
Quote:
Ik kan niet dadelijk een top 5 verzinnen, maar als dees schijf in mijn vwatuur opstaat moet ik wreed oppassen wa ik doe... :) |
Jullie vergeten deze :
en die staat volgens mij helemaal bovenaan : 1. Radar Love : Golden Earring verder: 2. Hit the lights : Metallica 3. Drivers seat 4. highway to hell : ACDC 5. The sound of a straight cut gearbox : by Jo & The Mini :D Greetings, Jo Smets |
Quote:
|
Alles van AC/DC en Metallica .
Behalve het recente werk . Motorbreath , that's how I live my life ! I can't live any other way . . . |
Quote:
Staat bij mij op 1!! Verder Iggy Pop - The Passenger (ook als je zelf rijdt :)) Alles van The Pixies Veel van The Police Admiral Freebee ... :gas: |
Quote:
I can't live IT any other way schitterende plaat echt super :applaus: Dat was nog het echte werk van Metallica, de nieuwere zijn niet meer zo goed vind ik. greetings, Jo |
[QUOTE=A.J
2. Drivers seat : sniffin tears (of zoiets), past wel in deze rubriek :D 3. highway to hell : ACDC Die was ik "begot" vergeten idd. zeker AC/DC die zetten me tot "Flashy" speed aan Sniff in the tears ook . Ik ben wel verschoten over de positieve reactievloed, misschien kan Andy een "Wheels" compilatie CD ineen"foempen" |
[QUOTE=Bugalfa][QUOTE=A.J
misschien kan Andy een "Wheels" compilatie CD ineen"foempen"[/QUOTE] da's nog eens een idee. Hoe gaat zoiets in zijn werk? Want zomaar mag dat allemaal niet denk ik, alhoewel ik al genoeg aan sabam en billijke vergoeding moet betalen :D |
Mijn Top-5 in willekeurige volgorde:
The Race - Yellow Another 45 miles - Golden Earring Radar Love - ook Golden Earring Born to be wild - Steppenwolf Road to nowhere - Talking Heads |
Bon, echt een top-5-je is het niet :o , maar dit vind ik allen steengoede nummers, ook in de wagen:
- Hells Bells - AC/DC - Buck Rogers - Feeder - God Put A Smile Upon Your Face - Coldplay - You Think I Ain't Worth A Dollar But I Feel Like A Millionaire - Queens Of The Stone Age - I Wanna Be Sedated - The Ramones |
1. Concerto voor V6 door Alfa Romeo :gas:
2. Whole lotta love : Led Zeppelin 3. Paranoid : Black Sabbath 4. Radar Love : Golden Earring 5. Driver's seat : Sniff 'n the tears 6. Ace of spades : Motorhead 7. Walküre : Wagner ( en dan in de Apocalypse Now versie !) :eek: 8. my 409 : beachboys ( rustig cruisen mag ook wel zeker :D ) 9. ?????? : Dandy warlords of iets dergelijks ( was het muziekje op PC-game Le Mans 24 hrs) 10. Born to be wild : Steppenwolf kan nog wel effe doorgaan ;) |
Quote:
Fat Boy Slim - Right here, Right Now is ook nog fijn. (Komt ook in de o zo goede film Driven voor :rolleyes: ) |
All times are GMT +2. The time now is 19:08. |