![]() |
Ritje in de mistery car
Dat is hetgene ik eergisteren gewonne heb.
Een ritje in de mistery car, een auto die op 2 januari bekend gemaakt wordt, en die +600PK zou bezitten. Welja, op 7 maart hebbek de kans om met de auto mee te rijden. |
hm, gewonnen?
verklaar u nader! Maar ik denk dat 7 maart 2002 voor vele paddockers een belevenis gaat worden........ eerste forummeet van 2002 is al bekend! :D |
eerste forummeet in maart???
Kunne we in de vakantie in februari is ni gaan karte ofzow??? Enja, op MIRC zat ne persoon "mistery", en ge moesta azo rade wie da was, en kheb em gerade :) Tging dus om den dries. En hij had gezegd dat em, als ik dierf, mij ging meeneme in de mistery car. Greetz One |
dat was toch afgelopen zaterdag......miljaarde, net naast de pot gepist................. :D
Maaruh. je gaat dus rijden met een sportscar........geluksvogel! |
Vandaag in zolder de Nissan Skyline zien rijden ? misschien ?
|
tis misschien dien ene da we op de noorderlaan hebbe gezien, me de voorige meeting ;)
idd, why not, nissan skyline... |
Quote:
|
Quote:
|
als we driesco mogen geloven, krijgen we een stukje dakar-rally:D
|
Quote:
|
Quote:
|
Dank U. Het is laat he. Ben nog niet wakker.:D :D :D
|
mistery car
Zondag op Moteurs RTL lieten ze het nieuwe wapen van PSI Motorsport zien : een soort Porsche barchette, open GT, Porsche motor GT kampioenschap, bijna even snel als de Lister op Zolder, en momenteel 575 PK.
Kzou toch maar een plastieken broek aandoen als het zo'n open bakske is. |
ist azo erg??? *bibber* :)
|
Re: mistery car
Quote:
Dankzij Rrubinio. Kijk hier maar eens http://www.depaddock.eu/forum/showth...=&threadid=905 |
All times are GMT +2. The time now is 15:18. |