De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   F3000, Astromega heeft goede plannen. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=1126)

Mark 05-12-2001 23:18

F3000, Astromega heeft goede plannen.

Astromega wil in 2002 deelnemen aan zowel het FIA kampioenschap als het Europees/Itailiaans kampioenschap. De wagens die dit jaar hebben meegereden in het FIA kampioenschap worden dit jaar vervangen door de nieuwe lola's.....kunnen ze die oudjes nog in dat andere kampoenschap inzetten.

Tijdens de NAV-dagen op Zolder dit jaar was de F3000 race toch wel zeer mooi om te zien en te horen. En F. Massa reed mee, dus dat zegt wel wat over de kwaliteit, jammer dat ie de bianchi bocht niet haalde in de race.........

Wie weet, met een belgisch team in de gelederen zou het voor het Europees kampioenschap niet slecht zijn om Zolder nog eens te bezoeken........hopen we kunnen we altijd.

Zou onze Belkart Piloot Kurt Mollekens ook dergelijke plannen koesteren? Of heeft ie zijn wagens al verkocht, maar ik geloof dat er eentje redelijk recent wat schade heeft opgelopen op een dondermiddag............ . Die Lola chassis zijn best goedkoop te noemen......alleen die spare parts schijnen verdomde duur te zijn.....tja de winst zal wel ergens in moeten gaan zitten....

Rrubinio 14-12-2001 02:20

Quote:

Astromega wil in 2002 deelnemen aan zowel het FIA kampioenschap als het Europees/Itailiaans kampioenschap.
Team Astromega heeft plannen om naast het International Fia F3000 Championship ook het Italo - Euro F3000 Championship te rijden. Onderhandelingen zijn in volle gang met sponsers en eventuele piloten. De komende weken zal de beslissing vallen. Beide teams zouden dan werken vanuit de workshop in Heist - op - den - Berg. De infrastructuur is heden aanwezig om twee teams te runnen los van elkaar. Beide kalenders passen in elkaar zodat er geen races samen vallen. Al zou dit geen gevolgen hebben voor de logistiek binnen het team.

Team Astromega Fia F3000 mogelijke piloten;

Pantano ( onder optie ), Rodrigo Sperafico, Muller, Keen, Farfus, Lotterer.

Team Astromega Italo - Euro mogelijke piloten;

Kiesa, Filliberti, Mucke

Al deze namen zijn van piloten die aan het praten zijn met het team en hebben hierbij nog geen enige verbintenis met het team. ( uitgez. Pantano )

:D :D De Paddock bezoek in 2002 workshop van ASTROMEGA in Heist - op - den - Berg. ????????????????
Weldra meer daarover!!!!!!!!!!!!!

Werner333 14-12-2001 17:55

Quote:

Originally posted by Rrubinio
De Paddock bezoek in 2002 workshop van ASTROMEGA in Heist - op - den - Berg. ????????????????
Weldra meer daarover!!!!!!!!!!!!!

Popel popel....

Mark 14-12-2001 20:29

dan weet ik wie voor de deur staat....en hopelijk wordt binnengelaten...c'est moi :D

Raceboy 14-12-2001 20:45

ik weet wie er een dagje school voor zou laten :)

Pascal 15-12-2001 00:25

Ligt een beetje in de lijn der verwachtingen. Vergeet niet dat ASTROMEGA aan het begin van dit seizoen wou starten met twee teams in het F3000-kampioenschap. Het was enkel de tegenkanting van de andere deelnemende teams die dit tegenhield.

C U

Rrubinio 15-12-2001 01:55

EXCLUSIEF voor DE PADDOCK

Team Astromega denies that Brazilian F3000 driver Mario Haberfeld is about to buy a stake in the the Belgian team. Team principal Miike Van Hool said: I have heard the rumours, but it's news to me! We have no discussions about such a thing.

Martin Meyers

Rrubinio 18-12-2001 02:12

Bezoek Workshop Astromega

Er is een bezoek voorzien in 2002. Wanneer weet ik nog niet. Het zal waarschijnlijk ergens April - Mei zijn als het team terug is van Brazilie. Pré seizoen zie ik het niet zitten want de kalender van het team staat tamelijk vol. En daar moet ik rekening mee houden. De mensen van DE PADDOCK zijn natuurlijk welkom, da's geen probleem.

:D :D Bevestigende e-mail van Martin Meyers :D :D

Mark 18-12-2001 20:58

Hm, wat gaat 2002 toch mooi worden............:D

Werner333 18-12-2001 21:15

THX aan Astromega en natuurlijk aan Rrubinio.
Ge hebt een pint te goed.;)

Sennake 18-12-2001 22:10

Count me in, mate :-)

Raceboy 18-12-2001 22:24

cool hopelijk is het na het school of woensdag ofzo

All times are GMT +2. The time now is 21:24.