De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Race 6 - Gm Racing (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11563)

GM RACING 22-10-2005 17:10

Race 6 - Gm Racing
 
We zijn ons terug aan't voorbereiden op de afsluitrace van het jaar.
Veel werk hebben we niet aan de wagen buiten een volledige controle, een klein waterlekje hier, een olielekje daar en terug montage van ons "Zolder" 95 db knalpotteke(s)
Ook de extra lichten worden uitgerust met een snelkoppelsysteem (welke we reeds hadden van verleden jaar) enkel de electriciteit moest nog aangebracht worden welke dus ook vandaag (zaterdag 22/10) is gebeurt.
Voor de rest opkuisen en klaar zijn we.
Misschien pakken we nog een donderdagse training mee, alles hangt af van welke extra piloot of piloten er aan de start zullen komen, want het is niet zeker of Nicolas Declerck kan meerijden wegens blijde verwachting van z'n vrouwtje welke juist op deze periode moet bevallen van een toekomstig "coureurke".
Voor de aanvraag van 1 of 2 piloten wend ik me nu verder tot de thread TEKOOP/GEVRAAGD enz....
Doei
Luc
GM RACING

GM RACING 28-10-2005 15:24

Terug "hot news" van ons teamke.
De piloten voor de RPN zijn vastgelegt:Luc Vande Casteele - Louisette Lievens (welke een 2 tal wedstrijden noodgedwongen oversloeg wegens gezondheids problemen) - Kenneth Lottin (onze vlugge jongen uit de mini-challenge en BTCS welke verleden jaar tijdens de RPN iedereen verraste met een 1'48" op onze Megane en dit op een nog vochtig(!) wegdek) en Eran day instructeur Michel Lefevre als 4 de man welke me vandaag zijn deelname bevestigde.
We gaan een extra training meedraaien op vrijdag 4 november tijdens de Eran days om Michel vertrouwt te maken met 't Meganneke - dus we monteren ons tweede zitje met extra radiocommunicatie tussen piloot & passagier.
Voila, sé, zo valt alles nog netjes in de plooi voor deze laatste race van't seizoen welke we hopelijk goed en probleemloos zullen uitrijden en 't zou mooi zijn om deze afsluiter op een 1 ste plaats te mogen beeindigen ! (helaas is er ook nog een bepaalde snelle Golf welke hetzelfde doel voor ogen heeft ...
;) ) "the best of the rest" daar kan ik al met leven als je ons nog verleden jaar zag klungelen met de oneindige defecten en tegenslagen !
Doei
Luc
GM RACING

Jawaddeman 28-10-2005 20:07

Quote:

Originally Posted by GM RACING
Terug "hot news" van ons teamke.
De piloten voor de RPN zijn vastgelegt:Luc Vande Casteele - Louisette Lievens (welke een 2 tal wedstrijden noodgedwongen oversloeg wegens gezondheids problemen) - Kenneth Lottin (onze vlugge jongen uit de mini-challenge en BTCS welke verleden jaar tijdens de RPN iedereen verraste met een 1'48" op onze Megane en dit op een nog vochtig(!) wegdek) en Eran day instructeur Michel Lefevre als 4 de man welke me vandaag zijn deelname bevestigde.
We gaan een extra training meedraaien op vrijdag 4 november tijdens de Eran days om Michel vertrouwt te maken met 't Meganneke - dus we monteren ons tweede zitje met extra radiocommunicatie tussen piloot & passagier.
Voila, sé, zo valt alles nog netjes in de plooi voor deze laatste race van't seizoen welke we hopelijk goed en probleemloos zullen uitrijden en 't zou mooi zijn om deze afsluiter op een 1 ste plaats te mogen beeindigen ! (helaas is er ook nog een bepaalde snelle Golf welke hetzelfde doel voor ogen heeft ...
;) ) "the best of the rest" daar kan ik al met leven als je ons nog verleden jaar zag klungelen met de oneindige defecten en tegenslagen !
Doei
Luc
GM RACING

Veel succes; en maak nog eens een onboard cammera'tje, altijd leuk achteraf om mezelf zien ingehaald te worden...
grtz

GM RACING 03-11-2005 17:53

@ Jawaddeman, hey, met welke wagen rij jij in de Tc ??

En ja m'n cameraatje gaat er terug in en zal de eerste 60 minuten van de race opnemen, Louisette zal waarschijnlijk starten en aan haar strak tempo een tweetal uren rijden.

Verleden jaar was het "kort en hevig" voor ons teamke met opgave door een gebroken koppeling (op 3 uur 20 race) en dit willen we vermijden dit jaar !
1'48" voor een 2 litertje zijn "sprint cup rondetijden" en niet op hun plaats op een 10 uur race.
Luc
GM RACING

Jawaddeman 03-11-2005 21:28

Quote:

Originally Posted by GM RACING
@ Jawaddeman, hey, met welke wagen rij jij in de Tc ??

En ja m'n cameraatje gaat er terug in en zal de eerste 60 minuten van de race opnemen, Louisette zal waarschijnlijk starten en aan haar strak tempo een tweetal uren rijden.

Verleden jaar was het "kort en hevig" voor ons teamke met opgave door een gebroken koppeling (op 3 uur 20 race) en dit willen we vermijden dit jaar !
1'48" voor een 2 litertje zijn "sprint cup rondetijden" en niet op hun plaats op een 10 uur race.
Luc
GM RACING

porsche nummer 11

oké niet eenvoudig deze voor te stellen; eerst zag hij wit; dan blauw met geel( ik denk dat we trouwens naast je in dezelfde box stonden in spa) en nu zal hij terug wit zijn...

GM RACING 05-11-2005 09:29

@JAWADDEMAN- Meer een soort "cameleon" dan ?:D
en ja, nu efkes zonder "zwanzen" (wat ik moeilijk kan laten) nu weet ik effectief wie jullie zijn.... we hebben in Spa goed kunnen en mogen gebruik maken van je Tv scherm ... waarvoor dank!

Gister 04/11 deelneme aan Eran-day om training te verrichten en alles is probleemloos verlopen.
Louisette heeft brainstorming gekregen van Kenneth Lottin welke in het 2 de zitje via de boordradio instructies gaf...
Michel Lefevre (instructeur Eran) heeft een training verricht met onze wagen om zich vertrouwt te maken met het sequentieel schakelen en alles ging prima.
Dus welkom Michel en Kenneth binnen het team !
Opzettelijk hebben we minder attentie gemaakt over rondetijden om elkaar of zichzelf niet op te hitsen....maar 't ging snel en foutloos !
Nu vandaag zaterdag 05/11 werksessie aan de wagen .... alles klaarzetten voor de race en de boel controleren.
Doei
Luc
GM RACING

GM RACING 05-11-2005 11:24

DRINGENDE VRAAG :
Kan iemand me zeggen of we aan de pomp tijdens de 10 uur race zelf de hoeveelheid benzine mogen bepalen welke er getankt wordt of is het steeds automatisch vol - vol zonder discussie bij die mannen van 't pompke ???????
Dit om bepaalde strategieen uit te werken in het "donkerste" geheim:bye:
Graag dringend antwoord aub. door iemand die het 100% weet .

Dank U
Luc
GM RACING

AVD 05-11-2005 14:54

Heb jullie bezig gezien,
Alvast suc6
AVD

ICEMAN 05-11-2005 15:03

Quote:

Originally Posted by GM RACING
DRINGENDE VRAAG :
Kan iemand me zeggen of we aan de pomp tijdens de 10 uur race zelf de hoeveelheid benzine mogen bepalen welke er getankt wordt of is het steeds automatisch vol - vol zonder discussie bij die mannen van 't pompke ???????
Dit om bepaalde strategieen uit te werken in het "donkerste" geheim:bye:
Graag dringend antwoord aub. door iemand die het 100% weet .

Dank U
Luc
GM RACING

Denk wel dat ze hem "automatisch" volgooien.

A.J. 05-11-2005 16:41

als uwe tanker tegen de pompbediende zegt dat er genoeg inzit, dan stoppen ze met tanken. Je kan dus perfect slechts 20 liter tanken, in het verleden toch...

GM RACING 05-11-2005 19:14

Bedankt iedereen voor informatie en de wensen van succes :bye:
Luc
GM RACING

serge 06-11-2005 11:32

Iemand al een idee wat Zolder ons gaat aanrekenen per liter dit jaar.
Er moet sowieso al een voorschot betaald worden van 725 EUR, dus das beloofd niet veel goeds... :(

Chauffeur 06-11-2005 12:27

Staat op benzine geen wettelijk maximum? Paddockzone is volgens mij openbare weg, en daar gelden de prijzen, wettelijk omschreven in het staatsblad. Nu staan de pompen wel niet in de paddock tijdens de 10H, maar de benzine komt wel uit dezelfde put. Misschien zijn er anderen beter geplaatst om hier een antwoord op te geven, maar ook tijdens de 12H van Spa bv werden er andere prijzen aangerekend dan het wettelijke max.

Afgaande op ons vebruik: 32 liter x 10 uur = 320 liter.
Stand van vandaag voor 98+ is 1.436 € per liter.= 459.52 €
Een Porsche verbruikt wel meer, zodat de waarborg daar wel in buurt komt.
Komt daarbij dat je tijdens de trainingen wel nog moet zeulen met vaten en niet mag tanken aan de pomp. Waarom zijn de pompen op ciruit ook niet gewoon open tijdens de trainingen en kan iedereen na de chrono niet gewoon aanschuiven aan de pomp. Tel dat bedrag bij bij het verbruik van de wedstrijd en niemand hoeft cash geld mee te brengen om te gaan tanken. Een kleine ingreep die er weer voor zorgt dat mechaniekers met geld moeten rondlopen, de kans bestaat dat ze bonnetjes verliezen en zo de boekhouding weer niet klopt.

Mark 06-11-2005 15:26

Quote:

Ook hebben we een nieuwe voorbumper aangekocht, niet de originele maar een exemplaar welke lager komt met enoooorme koelgaten. (coole look voor het nu toch wel verouderd Meganeke)
We hebben hem nog niet.... heb hem via E-Bay, dus afwachten of m'n bod voldoende was.
In het kader van: "Pimp my Megane!"

http://ring.wegen.de/fotos/zolder_20051104/222.jpg
Foto: Olivier Wegen / http://ring.wegen.de

Ziet er wel strak uit zeg Luc. Gaat dit echt jouw allerlaatste race worden?

GM RACING 07-11-2005 10:25

@ Marc,
Mooi fotooke, maar we zijn niet anders gewend van jou ;) dank je!

Is dit onze laatste wedstrijd ????

Alles hangt af van de herstructurering van deze Belcar historie, als ze de races naar een tijdspanne brengen van 2 uur raceduur (ipv 4uur) kan ik het budgettair aan ...mits het vinden van een 2 de betalende piloot.

Andere optie is de sprinterscup rijden: 30 minuten (kan dan weer 2de worden achter.... alweer een Golf....maar die van Kevers)

Waarom ineens budgettaire problemen ? Zaak verkocht sedert Juli en budget van racerij is mee gegaan in de overname en ben ik ....grotendeels kwijt.
En.. in m'n huidige toestand kan ik geen facturen meer maken (partikulier)
Laten we eerlijk zijn: ik bekwam voornamelijk de sponsorbedragen van leveranciers welke me steunden omdat ze min of meer commercieel er niet onderuit konden, voila.

Nog een punt: Ik verhuis binnen 5 weken naar Zuid-Frankrijk, de wagen blijft in Belgie op een locatie bij onze teamchef.
Ikzelf kan dus moeilijk nog speciaal 850 km. afkomen om enkel eens een werksessie bij te wonen of te leiden.
Dus héél wat vragen met weinig antwoorden tot hiertoe.....

Doei
Luc
GM RACING


All times are GMT +2. The time now is 18:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.