![]() |
Het blijft niet bij A1 alleen ..............A2 en A3 zitten er ook aan te komen. A3 moet binnen twee van start gaan, nivo? FFord met vleugels ;) Over A2 heeft de Sjeik nog niks losgelaten..........
e.e.a. according to autosport ;) |
Je hebt F1 en daaronder heb je F3.
JE hebt A1 en daaronde rheb je... :D Quote:
|
Ik concludeer uit het Autosport artikel:
- Ze draaien hun rondjes enkel in Zuid-Afrika (daarna in andere delen van de wereld?). - Vooral bedoeld voor coureurs uit 3e wereld autosport landen als voorbereiding op de A1 serie. - Na het stoppen van Formule Volkswagen in 2003 keert VW nu weer terug in single seater racerij. |
De A3 Racing Series is vooral bedoelt om piloten klaar te stomen voor de A1GP.
Net als de A1GP zal het testen hoofdzakelijk in Kyalami gebeuren, omdat Zuid-Afrika een zeer groot aandeel heeft in deze serie en nu ook in de A3RS. Ik verheug me al op de start van het A1- en A3-seizoen |
Maxime Soulet gaat in 2006 van start in de A3 GP serie die in Zuid-Afrika van start zal gaan. Na kampioen te zijn geworden in de Belgische FR 1600 heeft ie in 2005 zijn rondjes gereden in het Amerikaans F BMW kampioenschap.
2006 in de Sud-Afrik met iets wat lijkt op een F3 wagen. Toch een stijgende lijn te bespeuren........ Bron: MAXIME SOULET - Cap sur l'A3 Racing Series en Afrique du Sud avec le Team Belgium ! |
Behalve Verstappen was er nog een lage lander die een overwinnig heeft behaald in Durban. Maxime Soulet was de winnaar van race 2 in de A3GP serie. Dat is de een nieuwe naam voor een oud concept ;) Dat is gewoon de oude Formule Volkswagen.
|
All times are GMT +2. The time now is 15:16. |