De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Schumacher met compleet nieuwe auto (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=1274)

Rrubinio 29-12-2001 22:13

Schumacher met compleet nieuwe auto

Schumacher met compleet nieuwe auto
Michael Schumacher zal in maart bij het begin van het formule 1-seizoen met een compleet nieuwe Ferrari aan de start verschijnen. "Het is een volledig nieuwe auto met een nieuw chassis en een nieuwe motor", aldus de Duitse wereldkampioen in een interview met de "Frankfurter Allgemeine Zeitung". "We zijn beter voorbereid dan voor het seizoen 2001."
Volgens Schumacher is het ook mogelijk om met de bolide te rijden waarmee hij in Suzuka het afgelopen seizoen afsloot. Maar hij zal deze auto alleen in noodgevallen gebruiken. "Ik verwacht ons met de nieuwe auto in Australië. Deze bolide zal sneller zijn dan de oude."
Voor het nieuwe seizoen verwacht Schumacher opnieuw een strijd tussen Ferrari, BMW-Williams en McLaren-Mercedes. Hij rekent op tegenstand van zijn broer Ralf Schumacher en de Colombiaan Juan Pablo Montoya. Ook van McLaren verwacht hij veel, hoewel de Fin Mika Hakkinen een pauze heeft ingelast. Zijn opvolger en landgenoot Kimi Raikkonen heeft volgens Schumacher veel talent. Ondanks zijn vele successen zegt Schumacher nog altijd zeer gemotiveerd te zijn. Het plezier is voor hem de drijvende kracht. "Zolang ik het leuk vind, ga ik door."
Bron: HBvL

Werner333 30-12-2001 11:42

Schrijf de titel al maar op.:D :D :D

Finish 30-12-2001 12:11

iets nieuws is altijd iets gevaarlijks...
De snelheid kan misschien wel goed zitten, maar is de wagen wel betrouwbaar ?....

En beware of the williams-boys :)

-even vermelden dat ik ben 'overgestapt' naar Jordan; ik ga ff lekker supporteren voor Fisichella, wreed talent dat bij Benetton in een enorme winterslaap is verzeild geraakt.-

Sennake 30-12-2001 13:43

Quote:

Originally posted by Werner333
Schrijf de titel al maar op.:D :D :D
Vergeet het! :D :D :D

Alain 30-12-2001 13:54

Quote:

Vergeet het!
Ik denk dat het seizoen al beslecht voor dat het van start is gegaan...:D :D :D

tsjolder 30-12-2001 15:17

Als de nieuwe ferrari niet betrouwbaar zou zijn, gaan ze er niet mee rijden volgens mij. En de laatste jaren was Ferrari altijd zowat het enige team dat al van in maart een betrouwbare auto had. Ik heb daar wel vertrouwen in. Ik ben wel heel benauwd van Williams. Volgens mij wordt het spannend tussen Williams en Ferrari. McLaren wordt middelmaat volgens mij. Maar om de McLaren fans gerust te stellen: mijn voorspellingen komen zelden uit ;). Enkel in het wielrennen lukt mij dat nu en dan.

Mark 30-12-2001 16:35

watch out for Massa, daarbij schijnt Raikonnen te verbleken.......

AuForm 30-12-2001 23:03

Re: Schumacher met compleet nieuwe auto

Quote:

Originally posted by Rrubinio
Voor het nieuwe seizoen verwacht Schumacher opnieuw een strijd tussen Ferrari, BMW-Williams en McLaren-Mercedes.
Mclaren-MB? Reden die mee in 2001?:confused:

j/k

PJ

All times are GMT +2. The time now is 06:56.