De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar live op Canvas? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12768)

Steve 05-04-2006 11:58

Belcar live op Canvas?

Klopt het dat de Belcar dit jaar volledig live zal te zien zijn op Canvas?
De eerste race zou niet uitgezonden worden door een belangrijke wielerwedstrijd die voorrang krijgt...

Raceshot 05-04-2006 12:13

Zou ni slecht zijn, en verklaart waarschijnlijk voor een groot deel de sponsoring van Sporza.

Eerste race valt samen met Parijs-Roubaix, da's weeral meer dan 1 miljoen kijkers die voor hun tv plakken om tommeke te zien winnen (kan ze geen ongelijk geven want mijne video loopt een hele namiddag om achteraf de koers te kunnen zien).

JPMontoya 05-04-2006 12:19

Ik kan dat echt moeilijk geloven dat de Belcar live uitgezonden zou worden...

Viper GTS-R*** 05-04-2006 12:33

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Ik kan dat echt moeilijk geloven dat de Belcar live uitgezonden zou worden...

Ik zou het maar al te graag hebben, 2uur durende live uitzending.
Maar zoals je zegt JPMontoya, lijkt me 'denk' ik niet haalbaar...

Viper GTS-R*** 05-04-2006 12:41

Quote:

Originally Posted by Steve
Klopt het dat de Belcar dit jaar volledig live zal te zien zijn op Canvas?
De eerste race zou niet uitgezonden worden door een belangrijke wielerwedstrijd die voorrang krijgt...

En van welke bron het je dit nieuws dan wel gehoord? want heb er nog niets van terug gevonden... want er word natuurlijk veel onofficeel aangekondigd waar later niet altijd iets van komt...

Steve 05-04-2006 12:49

Volgend stukje komt uit een mail die ik vandaag ontvangen heb van een Belcar-piloot:

"Volg alles op de voet via www.autosport.be!
Of kijk op SPORZA. Elke Belcar race wordt rechtstreeks uitgezonden op Sporza. Dit weekend echter niet want er is een belangrijke wielerwedstrijd. Maar nu weet u het voor de volgende keer...
U kan ook alles live volgen via www.hibn.com"

Zal eens vragen of hij dit met 100% zekerheid kan bevestigen...

Jeronimo 05-04-2006 14:07

Ik wordt hier zowaar wakker geschud, want ik heb nog nooit ergens anders dan op mijn netvlies beelden gezien van een Belcar-race; waar worden überhaupt Belcar-races (al dan niet in samenvatting) uitgezonden?
Is er op VRT of Canvas (andere belgische zenders heb ik niet) ook een autosportprogramma net zoals RTL Autosport in Nederland?

marcel 05-04-2006 14:42

vorig jaar zond Canvas in sport-middag of zo ook altijd een samenvatting uit, van een 10-tal minuten of zo.
en pitstop.tv op kanaal 2 zendt al jaren langere samenvattingen uit (+ live tijdens de 24 uren)

Gèrre 05-04-2006 20:22

Ik denk wel dat ze dat gaan uitzenden, want kheb zo iets opgevangen. En de nieuwe corvette van glpk draagt ook het sporza jasje dus het zou stom zijn die niet te laten zien aant het publiek dat voor hun tv hangt

Yannick R 05-04-2006 21:19

Alez, het wordt er alleen maar beter op :)

El Torro 05-04-2006 22:59

We zullen zien wat er van terecht komt, maar er staat nog niks in het TV programma boekje !!!

Steve 05-04-2006 23:11

Ik heb deze namiddag mailtje gekregen van voornoemde Belcar-piloot, hij had eerder al naar de programmatiedienst van Sporza gebeld en zij hebben bevestigd dat er live zal uitgezonden worden.....

Baron 05-04-2006 23:15

Ik blijf er mijn twijfels over hebben.
Dit lijkt me eerder een late aprilgrap.

Steve 05-04-2006 23:27

Quote:

Originally Posted by Baron
Ik blijf er mijn twijfels over hebben.
Dit lijkt me eerder een late aprilgrap.

Heb je de sponsoring op de Corvette al gezien?

Mark 05-04-2006 23:31

Quote:

Originally Posted by Steve
Ik heb deze namiddag mailtje gekregen van voornoemde Belcar-piloot, hij had eerder al naar de programmatiedienst van Sporza gebeld en zij hebben bevestigd dat er live zal uitgezonden worden.....

:worship: Als dat zo is kan ik eindelijk eens het thuisfront eens inlichten waarom ik sinds 1999 in "het seizoen" meer in België ben dan in Ollandaise :)

Of de Kermit nu iets meer in beeld komt dan de andere wagens, dat zal me jeuken ;) Elke minuut autosport op TV is één minuut minder voor het voetbal of wielrennen :applaus:

All times are GMT +2. The time now is 20:44.