![]() |
Niemand interesse ?
Quote:
Als we nu es allemaal bijleggen ? Of een grote paddock-barbecue doen en daarmee wat inkomsten proberen te krijgen ? :D :D |
Ge moet die prijs dus wel in euro zetten he jom :D
€ nah:) |
€ of $, dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn zeker?
|
Stuur
Sennake, als ouderdomsdeken zou jij de aanzet moeten geven door bv. het stuur van zo'n Ferrari te kopen (in ruil voor uwe mercedes zult ge er wel eentje krijgen).
Ik denk dat ik met mijn spaarpotje wel een spiegeltje zal kunnen financieren (enkel het glas of misschien de steun). De talrijke klein mannen van dit forum (...!!) kunnen misschien ne stiker kopen of krijgen alhoewel J.T. weinig kerstmanallures schijnt te hebben. Prettig 2002 iedereen, Sennake uwe nieuwe slogan slaat de nagel op de kop! Dat Montoya de anderen maar eens goed in hun hemd zet dit jaar. Ik kijk al uit naar de eerste keer dat de Williams wagens mekaar in de wielen rijden. |
Jamaar we gaan dit jaar naar Imola en daar "breek" ik er zelf wel één af :-)
|
alweer een primeur. Na de veldrij-hooligans hebben we nu ook "paddock-hooligans"
Maar ik geloof dat Ferrari elk jaar wel een paar wagens verkoopt. Dacht dat alleen McLaren en Williams niks verkopen. |
Quote:
|
en da soort mannen komt ons geliefde Zolder onveilig maken. Straks hebben ze nog marshals nodig.:)
|
Ferrari verkoopt ieder jaar zijn formule 1 wagens.
Buiten veel geld moet je ook al een aantal Ferrari's in je garage hebben staan om in aanmerking te komen om er een te kunnen kopen. En dan gaat het niet om "normale" Ferrari's |
Tellen modellekes ook mee? :D
|
Ik vrees van niet Sennake.:D :D :D
|
All times are GMT +2. The time now is 04:30. |