![]() |
Belcar Midsummer Race
Misschien een beetje vroeg, maar 't is voor de poll. Dit uiteraard n.a.v. de weekdagrace.
|
Ik kom er met mijn tweede middelbaar (200 lln) want wij gaan dit jaar op schooluitstap naar circuit Zolder. Dus ja, ik moet die dag wel gaan werken maar ik kan toch een Belcar race meepikken. ;)
Bovendien worden er leuke activiteiten voorzien die dag... |
Quote:
|
Quote:
Al hoop ik dat de leerkrachten ook eens op de trampo mogen! |
Had er nog niet bij stil gestaan, maar eigenlijk kon ik mij geen betere gratis publiciteit bedenken als deze:BMR (Belcar Midsummer Race). Is dit geen schending van het eigendomsrecht BMR (Belgian Motorsport Review)? ;):)
Als ze er BMR2006 van maken is het helemaal compleet. Ik zal er zijn, al was het maar om te tellen hoeveel volk er zal zijn. Is er een parking voorzien voor de buggy's? |
Quote:
Mvg... |
Quote:
|
Ik zal er waarschijnlijk niet kunnen zijn wegens de bouwwerkzaamheden :(
Maar Infinity komt zeker... |
Quote:
Mvg... |
Quote:
|
Quote:
|
http://www.legendsspirit.com/Belcar/ => vrijkaartjes! Staat niet bij om welk soort studenten het gaat ;) Iedereen zit dus op de avondschool :D
|
hoe gaan ze dat eigenlijk controleren?
|
Ik heb dan 's morgens vroeg mijn laatste examen.
Dan trein pakken richting Hasselt :) Zal voor mij nog de 1e Belcar race worden dit jaar. Kheb ook tickets besteld, ben volwaardig student :p En hebben we daar al een voorsmaakje van de pitcrew van GLPK tijdens de BMR? :D |
Zeer mooie affiche - mooie marketing....
Ik zal er niet zijn - Vertrek naar Oscherleben voor FIA GT (tenzij Longin-Kumpen mij op donderdagavond een lift willen geven ;) ) Deelt men ook oordopjes uit? |
All times are GMT +2. The time now is 05:07. |