De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar Midsummer Race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13280)

Nicki_Mks 15-06-2006 20:32

Belcar Midsummer Race

Misschien een beetje vroeg, maar 't is voor de poll. Dit uiteraard n.a.v. de weekdagrace.

Belle 15-06-2006 20:51

Ik kom er met mijn tweede middelbaar (200 lln) want wij gaan dit jaar op schooluitstap naar circuit Zolder. Dus ja, ik moet die dag wel gaan werken maar ik kan toch een Belcar race meepikken. ;)

Bovendien worden er leuke activiteiten voorzien die dag...

Raceboy 15-06-2006 20:53

Quote:

Originally Posted by Belle

Ja koers :D

Belle 15-06-2006 20:57

Quote:

Originally Posted by raceboy
Ja koers :D

And much more than that. ;) Zo wordt er een optreden voorzien, playstation consoles, allerlei animaties, benji fun trampoline, noem maar op... Allemaal voor de kindjes hé. :)
Al hoop ik dat de leerkrachten ook eens op de trampo mogen!

Chauffeur 15-06-2006 21:22

Had er nog niet bij stil gestaan, maar eigenlijk kon ik mij geen betere gratis publiciteit bedenken als deze:BMR (Belcar Midsummer Race). Is dit geen schending van het eigendomsrecht BMR (Belgian Motorsport Review)? ;):)
Als ze er BMR2006 van maken is het helemaal compleet.

Ik zal er zijn, al was het maar om te tellen hoeveel volk er zal zijn. Is er een parking voorzien voor de buggy's?

Thomaske 15-06-2006 21:36

Quote:

Als het maar geen verstoppertje of tikkertje spelen is tussen de trailers en in de boxen. :D

Mvg...

Belle 15-06-2006 21:39

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Als het maar geen verstoppertje of tikkertje spelen is tussen de trailers en in de boxen. :D

Mvg...

Ik heb ze al meer dan eens gezegd dat ze daar niks te zoeken hebben! En anders voorzie ik wel een strafke... De Corvette wassen van voor tot achter! :p Maar of dat voor hen een straf zou zijn? :rolleyes:

insanity 15-06-2006 21:52

Ik zal er waarschijnlijk niet kunnen zijn wegens de bouwwerkzaamheden :(
Maar Infinity komt zeker...

Thomaske 15-06-2006 21:55

Quote:

Ik heb ze al meer dan eens gezegd dat ze daar niks te zoeken hebben! En anders voorzie ik wel een strafke... De Corvette wassen van voor tot achter! :p Maar of dat voor hen een straf zou zijn? :rolleyes:

Wat denk je van de slogan: 'Billenklets van juffrouw Belle voor diegene die niet braaf zijn' :D

Mvg...

Raceboy 15-06-2006 21:58

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Wat denk je van de slogan: 'Billenklets van juffrouw Belle voor diegene die niet braaf zijn' :D

Mvg...

Zoals eerder gezegd, het moet wel zo zijn dat ze het een straf vinden :D

ICEMAN 16-06-2006 15:36

Quote:

Of werkskes voor onze dames opknappen ofzo? :p

Mark 18-06-2006 21:08

http://www.legendsspirit.com/Belcar/ => vrijkaartjes! Staat niet bij om welk soort studenten het gaat ;) Iedereen zit dus op de avondschool :D

marcel 18-06-2006 21:12

hoe gaan ze dat eigenlijk controleren?

The Interceptor 18-06-2006 22:20

Ik heb dan 's morgens vroeg mijn laatste examen.
Dan trein pakken richting Hasselt :) Zal voor mij nog de 1e Belcar race worden dit jaar.

Kheb ook tickets besteld, ben volwaardig student :p

En hebben we daar al een voorsmaakje van de pitcrew van GLPK tijdens de BMR? :D

JPMontoya 18-06-2006 23:17

Zeer mooie affiche - mooie marketing....

Ik zal er niet zijn - Vertrek naar Oscherleben voor FIA GT
(tenzij Longin-Kumpen mij op donderdagavond een lift willen geven ;) )

Deelt men ook oordopjes uit?

All times are GMT +2. The time now is 05:07.