De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   DTM 2007 nieuwtjes (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13636)

gwyllion 04-08-2006 09:05

DTM 2007 nieuwtjes

Het is officieel. Alesi stopt na dit jaar met DTM.

bron: http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2426

smiley 04-08-2006 09:53

oei ik las eerst AUDI stopt na dit jaar met dtm.. ik dacht al :eek:
tja alesi is ok niet meer van de jongste, en ik denk ook dat hij is beginnen inzien dat hij niet echt meer voor de dtm titel kan gaan.. meschien een keertje winnen in hockenheim of donington.. maar meer zit er ook niet in !

het dtm begint steeds meer een klasse te worden met sterren uit de formule 1 of oude dtm, wat zich nog wat willen amuseren en nieuwe talenten ! wie weet krijgen we ooit nog alfa terug te zien met schumi achter het stuur.. :D

smiley 10-08-2006 12:05

wie weet klien naar dtm in een redbull gesponsorde wagen

Quote:

Marko zei tegen de Oostenrijkse krant Salzburger Nachrichten: "We hebben Christian een aanbod voor de Champ Cars gedaan. De DTM zou ook een optie kunnen zijn. Hij heeft hiervoor hooguit veertien dagen bedenktijd. Een terugkeer naar de Formule 1 is mogelijk, maar hij moet zich eerst bewijzen in de Champ Cars."
(f1racing.net)

gwyllion 10-08-2006 13:46

Het lijkt mij dat Red Bull vooral zal proberen om Klien in eenzitterij te houden. Dus Champ Cars.

Ik kan mij moeilijk inbeelden dat hij Ekstrom of Tomczyk gaat vervangen bij Audi.

smiley 10-08-2006 16:34

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Het lijkt mij dat Red Bull vooral zal proberen om Klien in eenzitterij te houden. Dus Champ Cars.

Ik kan mij moeilijk inbeelden dat hij Ekstrom of Tomczyk gaat vervangen bij Audi.

of meschien een 3de redbull wagen !
en als klein komt betekent dat niet noodzakelijk dat ekstrom of tomczyk moet opstappen bij audi hé.. dan moet een van hun gewoon een nieuwe sponsor zoeken ! (alle audi zal die eigelijk zoeken)

fish88 11-08-2006 13:23

Quote:

Originally Posted by gwyllion

Wat heeft die Tomczyk gepresteerd al die tijd in die fabrieks wagen?

gwyllion 11-08-2006 14:12

Quote:

Originally Posted by fish88

In 2004 was hij redelijk goed, vooral tijdens de superpole.
  • 5de algemeen, na Ekstrom, Paffett, Albers en Kristensen, maar voor Schneider en Alesi; dus regelmatig in punten
  • 2 pole posities: Oschersleben, Hockenheim
  • podium plaatsen: Oschersleben (2de), Zandvoort (2de), Hockenheim (2de), Estoril (3de)
Vorig jaar en dit jaar gaat het echter minder goed. Geregeld pech en dit jaar lukt het echt niet tijdens kwalificatie (Audi heeft het nieuwe kwalificatie formaat nog altijd niet onder de knie).

Het helpt natuurlijk ook enorm veel dat zijn vader Hermann Tomczyk ADAC-Sport voorzitter is en daarvoor vice voorzitter van DMSB (Deutscher Motor Sport Bund).

FIRE 17-08-2006 19:32

Naar aanleiding van het gedwongen vertrek van Bleekemolen bij Kolles:
Quote:

...
Op korte termijn ziet Jeroen zijn DTM carrière even stoppen, maar op langere termijn lijkt de veelzijdige coureur over de juiste papieren te beschikken. “Ik heb nog niet met het team gesproken om eventueel later dit seizoen nog terug te keren. Audi is super tevreden, dus als bij wijze van spreken iemand zijn been breekt, dan sta ik als eerste vooraan. Maar samen met Ronald van de Laar zijn wij ambitieus bezig en we kijken voor het opzetten van een eigen team. Dat is iets voor volgend jaar, maar de plannen zijn zo slecht nog niet,” aldus Jeroen Bleekemolen.
...
Bron: www.racexpress.nl

Bedoelt hij hier een eigen DTM team?

Die Ronald v/d Laar heeft de smaak wel te pakken van autosport. Hij is namelijk ook al directeur van het Spyker Squadron.

Grig-O 20-08-2006 14:59

Spyker DTM... :gas:

gwyllion 20-08-2006 17:35

Quote:

Originally Posted by fish88

Beste Audi piloot vandaag :p

bill 22-08-2006 19:01

iemand missch e gedacht dat ze in 2007 terug naar spa gaan komen? greetz

Mark 22-08-2006 20:49

Quote:

Originally Posted by bill
iemand missch e gedacht dat ze in 2007 terug naar spa gaan komen? greetz

Nou, de ITR krijgt alsnog last van diarree als ze aan Spa & Peeters terug denken ;) Er zal eerst een nieuwe organisator gevonden moeten worden........en dan moet de DTM nog terug willen naar Spa. Anders gezegd, zie het de eerste jaren niet gebeuren ;)

GT2-R 22-08-2006 21:22

Quote:

Originally Posted by Mark
Nou, de ITR krijgt alsnog last van diarree als ze aan Spa & Peeters terug denken ;) Er zal eerst een nieuwe organisator gevonden moeten worden........en dan moet de DTM nog terug willen naar Spa. Anders gezegd, zie het de eerste jaren niet gebeuren ;)

Dat ze toch terug komen naar CZ!!! Dat zou pas een dik feestje zijn :p !!! Er zou bovendien veel meer volk zijn dan in Spa... Maar ja, ik denk niet echt dat dat er in zit :frusty: .

Raceboy 22-08-2006 21:27

Quote:

Originally Posted by doctor jozz
Dat ze toch terug komen naar CZ!!! Dat zou pas een dik feestje zijn :p !!! Er zou bovendien veel meer volk zijn dan in Spa... Maar ja, ik denk niet echt dat dat er in zit :frusty: .

CZ heeft zijn kans gehad en na een jaar waren ze het al beu.

GT2-R 22-08-2006 21:29

Quote:

Originally Posted by raceboy
CZ heeft zijn kans gehad en na een jaar waren ze het al beu.

Was de DTM niet vertrokken vanwege de werken in de kanaalzone toen???

All times are GMT +2. The time now is 13:18.