![]() |
2002 Orange - Arrows - Cosworth
Eerste test arrows zeer binnenkort !
De nieuwe Arrows A23 zou een dezer dagen eindelijk zijn eerste testkilometers moeten afwerken. Enrique Bernoldi zal voor de gelegenheid achter het stuur kruipen, maar op welk circuit dat precies zal gebeuren, willen ze bij Arrows niet kwijt. Als alles volgens plan verloopt trekt het team dan volgende woensdag naar Valencia om er samen met de andere F1-teams te testen. Het is nog onduidelijk wie dit seizoen Bernoldi's ploegmaat zal worden. Heinz-Harald Frentzen lijkt het meest kans te maken, maar Arrows wil dat Frentzen eerst zijn legale trubbels met Jordan van de baan krijgt, vooraleer er verder wordt onderhandeld. Indien de Duitser daar niet in slaagt, rijdt Jos Verstappen ook dit jaar voor Arrows. De Nederlander is er zelf al van overtuigd dat hij het zitje in handen heeft. SOURCE : pitstop.tv |
http://www.grandprix.com/jpeg/misc/arrowsa23-lg.jpg
Zo moet de Arrows er zowat gaan uitzien..denk ik ;) |
komen er dit jaar ook nog mooie wagens ?
|
Nog ff wachten tot woensdag.
Knap en snel! Grrrrrrrrrrrrrr ;) |
tja , Arrows ; vind ik een van de meest zielige teams van het veld
altij me nen oude motor , brol rijders en e chassis da weer gene vette zal zijn ; en den Tom Walkinshaw altijd met ze groot bakkes ! de cosworth als we mogen voortgaan op de Jaguar testritten kunnen we in melbourne een gevechtje voor de laatste plaats verwachten tss de arrows en jaguar ! |
jaguar reed gister nog 1.19.5 assek me ni vergis.4 sec sneller as den dag ervoor.
swat, nimmer zo traag me de nieuwe neus dus |
tja
zo te zien zal het toch Frentzen worden. :( kijk op www.verstappen.nl nuja de Nederlanders zullen nu helemaal doorslaan... Hoewel ik ook liever Verstappen zie rijden. |
ik sla echt niet door! :D
|
http://a324.g.akamai.net/f/324/3126/.../diapo_119.jpg
http://a324.g.akamai.net/f/324/3126/.../diapo_117.jpg Ik heb al veel lelijke F1-wagens gezien in 2002 maar dit loopt toch echt de spuitgaten uit ARROWS super lelijk ; die neus als ontwerper zou ik niet weten waar kruipen van schaamte ; JAK wa ne vieze wagen !!!!!!!!!!! Jos mag blij zijn dat em ni in zoon monster moet rijden |
Kvind persoonlijk de neus nog et hardste meevallen.....
Maar echt wel nen viezen auto, voor de verandering |
mja,
en dan zijn er mensen die op Ferrari klagen ............ :rolleyes: |
ow my god !
Seizoen 2002: Het lelijke eendjes seizoen ! Ik mag er niet aan denken: een arrows in strijd met een minardi en een renault... ik zap gewoon weg :D :D Geraakt die wagen trouwens wel door de crashtests ? Want zo'n dunne, hoge neus houdt toch niet veel tegen ? |
lijkt juist wagen uit 98 !
|
Meer zelfs, het lijkt juist de arrows uit '98 én '99 :D :D
(grapke voor kenners) :D |
iets zegt me, dat die neus iets te is. Die "pilaren" zijn gewoon veel te lang.
Volgens mij zit er binnen 3 GP's een andere op............. |
All times are GMT +2. The time now is 12:52. |