![]() |
een nieuwe "oude" GP van Europa, ditmaal in Valencia!
Alonso is waarschijnlijk het lieverdje van die kleine. Geef hem geen ongelijk, de kijkcijfers voor de F1 zijn de laatste jaren sterk gestegen in Spanje. Dit in tegenstelling tot andere Europese landen waar de kijkcijfers voor de F1 hard achteruit zijn gegaan.
Waarom dan een niet een 2de F1 race in Spanje? Quote:
Van de andere kant, die kleine heeft altijd 10 nieuwe mogelijke kandidaten achter de hand om een nieuwe GP te organiseren. Op zich niet gek gezien de "financial demands" van die kleine. Er is er altijd wel eentje die het niet meer trekt, vandaar dat reserve lijstje. Toen Schumi wereldkampioen was kregen we opeens een tweede GP van Duitsland (eeuhmmm, sorry.........GP van Europa of Luxemburg). Waarom zou dat in Spanje niet kunnen? Barcelona is dan de GP van Catalunya en een ander Spaans circuit als de GP van Spanje ;) |
Quote:
|
een nieuwe "oude" GP
de GP van Europa komt terug in 2008, en zal plaats hebben in Valencia. niet op het circuit Ricardo Tormo, maar op een gloednieuw... stratencircuit...
http://www.autosport.com/news/report.php/id/58661 gaan we gebouwen slopen om de uitloopzones, die gewone circuits moeten hebben voor de veiligheid, te kunnen aanleggen, Bernie?:fight: |
We hebben al een Gp van Europa dit jaar, in Duitsland
|
De eerste rel hebben we al te pakken:
Quote:
|
Hypocriet van Ecclestone, gooit 'ie het geweldige Hockenheim eruit zodat er in Europa niet teveel GP's zijn, start 'ie weer een nieuwe in Valencia...
$$'s zijn voor hem belangrijker dan de sport zien we alweer (hoe rijk moet je zijn hé). Trouwens, nog een straatrace erbij zit ik niet op te wachten, dan ga ik nog liever op de thee bij m'n schoonmoeder... |
Kan iemand mij helpen? Vanmiddag stond op F1.com de bevestiging dat er volgend jaar een Singaporese nacht-GP zou plaatsvinden. Eerst dacht ik dat het dan wel één april moest zijn, maar na een paar keer lezen stond het er nog steeds. Nu vind ik er echter niks meer van terug op officiële kanalen. Was het dan toch een hallucinatie?
|
neen:
http://www.oneshift.com/showroom/upl...1191742157.jpg da's de layout *edit* en dit is het nieuwsbericht op de officiele F1-site (www.f1.com): http://www.formula1.com/news/6063.html |
Bernie is je beste vriendje als je maar over de nodige €'s beschikt ;)
Quote:
|
Is de datum al bekend voor het race weekend in Valencia?
|
Quote:
Revised 2008 calendar: 16 March Australia 23 March Malaysia 6 April Bahrain 27 April Spain 11 May Turkey 25 May Monaco 8 June Canada* 22 June France 6 July Great Britain 20 July Germany 3 August Hungary 24 August** Europe*** 7 September Belgium 14 September Italy 28 September** Singapore 12 October Japan 19 October China 2 November Brazil * Provisional ** Subject to circuit approval *** The 2008 European Grand Prix will take place in Valencia. |
De datum van de race in Valencia is niet veranderd in vergelijking met de kalender die in juli werd vrijgegeven...
|
de EU voert een onderzoek naar dit nieuwe stratencircuit
Quote:
kijk, ik ben geen groene, ver van; maar valse plannen afleveren om te verbergen dat je door beschermd gebied gaat racen vind ik er wel over gaan (de GP is trouwens uitverkocht sinds 11 april) |
All times are GMT +2. The time now is 14:52. |