![]() |
Beweegt er nog wat voor de BSC ?
Misschien hoort dit thuis bij de thread over de DMSC ?
Maar zoals men daar terecht aanhaalt ; endurance is geen "instapklasse"; derhalve, ergo ..............is er voorlopig géén instapklasse meer in België ?! Of zie ik dat verkeerd ? er deden nog wat geruchtjes de ronde , maar nu is het weer helemaal stil rond deze materie. Ik zou anders graag een duidelijk beeld krijgen , want naargelang wat er in 2008 al dan niet gaat georganiseerd worden, moeten we a. ofwel nieuwe sponsors gaan zoeken (lastig) b. ofwel de vaste sponsor harder aan zijn mouw trekken ( ook lastig ) c. ofwel minder races rijden ( simpelste, maar blijft duurder ) d. ofwel gewoon stoppen met kampioenschappen ( makkelijkst en goedkoopst ) en achterliggend : als er dan toch iets uit de bus komt ( hetzij endurance , hetzij sprint ) moeten we toch de auto kunnen aanpassen naar de desbetreffende discipline toe. Dus ook daar is tijdige info de boodschap............... En niet twee weken voor de eerste race bvb.:eek: Derhalve : IS ER ERGENS NOG (betrouwbaar) NIEUWS ? |
..
Wel uit goede bron heb ik vernomen dat de sprint cup volgend jaar wellicht niet zal ingericht worden...
Zelf kan ik dus ook op zoek naar een ander kampioenschap om mij uit te leven... Dan is de wagen eindelijk klaar, en min of meer betrouwbaar, en schaffen ze de boel af. Andy heeft er weer een klant bij denk ik ;) |
Belcar Sprint Cup info, uit zeeeer goede bron vernomen
ZAL NIET DOOR GAAN! ! Maar de personen die een YOUNG TIMER hebben zullen kunnen deelnemen aan de BELCAR HISTORIC SPRINT |
en tot wanneer spreken we dan over youngtimer ? :confused:
Ik denk hé , dat Andy ze heeft omgekocht om de Sprint Cup af te schaffen :cool: In één klap 40 klanten erbij ! :p Ik ga alvast nog één jaartje een licentie nemen, kwestie van de opties open te houden, maar voor 2009 is dat echt niet zeker. ( dit jaar was dat al helemaal geen succes : twee races verreden , da's dus 75€ per koers alleen aan licentie ......:eek: ) |
YoungTimer
Alle wagens waarvan het model tot 1989 werd gemaakt! Als ik mij niet vergis
|
Sprinters in de Historic
Quote:
J |
Quote:
Auto te recent en alle banden niet meer bruikbaar ( dunlop voor de nieuwe cup of straatbanden in de Historic )...................... |
Quote:
geweest, alhoewel ge natuurlijk wel kon racen en dat het altijd plezant geweest is. Als Andy volgende week 8 (of hoeveel het er ook mogen zijn) race dagen bekend maakt voor volgend jaar... ...wat moet ge dan nog meer hebben? goedkoop en veel rijtijd en belangrijkste van al... gemaakt voor de autosportliefhebber Ik denk niet dat het een slechte zet is om dit niveau van autosport bij Andy en co neer te leggen. En laat Zolder dan de endurance en belcar maar organiseren. Wij (de sprint-rijders zelf) zullen er alleen maar beter van worden. |
Quote:
je zou wel eens 100% gelijk kunnen hebben. :p |
All times are GMT +2. The time now is 19:48. |