De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Autosport 2007 DVD's??? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=16722)

Benny_B 20-12-2007 21:05

Autosport 2007 DVD's???

Al 2 jaar achter elkaar koop, m.a.w. bestel ik online de DVD's van de 24 uren van Le Mans, ik zou echter graag mijn collectie wat willen uitbreiden en ben daarom op zoek naar volgende DVD's:
- 24 Uren van de Nurburgring 2007
- FIA GT seizoen 2007
- LMS seizoen 2007
- ALMS seizoen 2007

Bestaan hier DVD's van, of kan iemand mij misschien vertellen waar ik deze zou kunnen bestellen?

bedankt en mvg

Benny_B

Brecht 20-12-2007 21:44

FIA GT, LMS en ALMS review 2007 zal je kunnen gaan vinden op www.racing-underground.com

Dit zijn de reviews van Motors tv.
De review van ALMS 2007 staat er al op, maar liefst 4 uur kijkplezier.

ICEMAN 21-12-2007 15:39

Komt er voor 2007 ook weer een Belcar DVD uit?

TOM 21-12-2007 17:38

De video van 24 Uren van de Nurburgring 2007 kan je bestellen op volgende site: www.24hrennen-paddock-shop.de

schumivill 22-12-2007 02:16

DVD's al wat je wil,nu beginnen ze al met die blue-ray,binnen hier en twee jaar zijn onze dvd's even waardeloos als onze videocassetes nu...

buchinski 23-12-2007 13:30

Quote:

Originally Posted by schumivill (Post 224936)
DVD's al wat je wil,nu beginnen ze al met die blue-ray,binnen hier en twee jaar zijn onze dvd's even waardeloos als onze videocassetes nu...

Ik weet niet wat ze jou hebben wijsgemaakt maar ik kan nog altijd perfect videocassettes afspelen. Ik heb een apparaat dat een "video recorder" heet. Je kan het kopen in antiekwinkels en het werkt perfect!

Mijn video's zijn dus niet "waardeloos". Laat ze maar komen met hun blue rays en yellow lights en red discs... Ik heb hier nog een arsenaal aan antiek liggen dat die hele kleurenboetiek makkelijk kan counteren :champagne:

Erger is het voor mensen die zoals 30 jaar geleden op de kar spongen van een gehypt poduct. Die kochten toen beta recorders en video2000. Met enig voorbehoud misschien kwalitatief beter te noemen maar uiteindelijk werd VHS de standaard en bleven alle "avant gardisten" zitten met een betreurenswaardig aanbod voor hun dure machine. En dan kunnen we nog eens beginnen over Philips hun disc ten tijde van de opkomst van de CD... Nee, ik zal nog wel een decennium voortboeren met DVDeekes terwijl de "spelers" op de wereldmarkt uitvechten wat de standaard wordt. Of anders steek ik gewoon een videocassette in de recorder : prijs/kwaliteitsgewijze gemeten naar opnametijd denk ik nog altijd de supergoedkoopste vorm van beeldjes bewaren

Belle 23-12-2007 16:44

Quote:

Originally Posted by schumivill (Post 224936)

Verschil is wel dat je uw DVD's kunt afspelen in een Blu-Ray DVD-speler, dus waardeloos zullen ze niet zijn. De Blu-Ray discs hebben gewoon een grotere opslagcapaciteit en 'enhanced' audio en video. Ik blijf m'n dvd'tjes alleszins nog trouw. :)

All times are GMT +2. The time now is 14:51.