![]() |
Erg vreemde Canon-fotowedstrijd...
1 Attachment(s)
Onlangs schreef ik me in op "de uitdaging", een open fotowedstrijd georganiseerd door Canon. Ik schreef 1 foto in (dat is het maximum per persoon) en koos voor de categorie "sport".
Deze foto heb ik ingestuurd: http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1207214740 Tot mijn grote verbazing kreeg ik gisteren deze mail in de bus, van Canon : Inzending afgekeurd Hartelijk dank voor het indienen van je foto. We kunnen hem helaas niet mee laten doen aan de wedstrijd vanwege het volgende: De foto wordt als ongepast beschouwd. De beschrijving wordt als ongepast beschouwd. Als je wilt, kun je een andere foto insturen. Houd daarbij rekening met de regels en voorwaarden. Nu heb ik het reglement al meerdere keren intensief uitgepluisd, maar met de beste wil van de wereld kan ik niets vinden waartegen mijn foto zou kunnen zondigen. Iemand van De Paddock die hier iets van snapt? Ik zou wel willen een andere foto insturen, maar dan moet ik toch eerst weten wat er aan deze foto scheelt, en er wordt niet gecorrespondeerd over de wedstrijd, dus ik ben een beetje radeloos. Kan iemand me helpen? |
Ik denk dat je een foto had moeten nemen van clubkampioenschap van de driebandclub de Bierlippen. Of van een saunabeurt met het volledige elftal van "FC café de sportwereld".
|
misschien deze:
"afbeeldingrechten van derden" ik weet niet hoe streng ze bij DTM hierover zijn? |
Quote:
|
Quote:
Dat er Belcar foto's tussenzitten lijkt normaal, gezien ik bijna zo goed als zeker weet dat Belcar zo'n clausule niet heeft. |
Hmmm, ik wilde een foto van een WRC-evenement insturen, hoop niet dat ze daar ook moeilijk over gaan doen...
|
Die gaten daar achteraan: héél dubbelzinnig :no:
Dàt zal het zijn:D |
Quote:
Om alle problemen te vermijden heb ik dan maar een foto ingestuurd van Stefan Everts tijdens de MX GP van Namen. Ik hoop dat de MX niet zo'n clausule kent, en bovendien denk ik dat motorcross iets dichter bij de mensen staat, zodat deze foto misschien wel meer kans maakt. In elk geval heb ik nog geen bericht ontvangen waarin staat dat mijn foto "ongepast" is. Maar net zo goed ook nog geen bericht om te melden dat mijn foto aanvaard is natuurlijk... |
Quote:
Vorig jaar heb ik meegedaan met enkele bangelijke autosport- en luchtvaartfoto's aan een publieke wedstrijd, met tentoonstelling. Koude douche was dat beide topics zooover van Jan met de Pet staan, dat ik amper stemmen had gehaald (2 om precies te zijn, de winnaar had er bijna 200). Kinderen, dieren (en dan nog liefst macro close-ups van insecten) en bangelijke landschappen zijn daar de toppers. Nog vorig jaar, schreef ik me in op een algemene fotowebsite. Zelfde verhaal, kinderen, dieren en landschappen. |
Antwoord van Canon :
Inzending afgekeurd Hartelijk dank voor het indienen van je foto. We kunnen hem helaas niet mee laten doen aan de wedstrijd vanwege het volgende: De beschrijving wordt als ongepast beschouwd. Als je wilt, kun je een andere foto insturen. Houd daarbij rekening met de regels en voorwaarden. Pfff, nu geef ik er de brui aan hoor. Dat ze mijn kl****n kussen. |
Misschien denken ze dat Golsteyn een scheldwoord is...
|
Vraag dan gewoon wat er fout aan is...
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
Quote:
|
Afgelopen weekend mijn foto ook ingestuurd en die is meteen geaccepteerd :)
|
All times are GMT +2. The time now is 14:51. |