![]() |
Pheonix in Maleisië met twee AP04's
Quote:
|
een wagen in maleïsie hebben is 1 ding. De wagen in de pits krijgen in Maleïsie is een ander. En mogen rijden is een 3e zaak.
Ik denk dat ze bij Phoenix Grand Prix beter eerst eens gaan babbelen met de FIA alvorens wagens te verschepen naar Azïe. airco |
Ze staan nog steeds niet op de entry list 2002 van de Fia. Toch nog steeds de objectiefste bron voor informatie me dunkt.
airco |
Quote:
|
En voorbij de 2e bocht, is een 5e zaak....
seg mannbe, zo blijven we bezig hé :D |
Quote:
de volgende terug on-topic plz(airco) |
Als ze meedoen , kunnen ze zich nooit Qualificeren !!!
goede beslissing van Bernie !!! |
die motor is die al getest ?
|
euhmmm
dewelke. Ze zullen nog een paar engines hebben liggen van vorig seizoen die al gelopen hebben. Maar ze hebben nog geen nieuwe engine-deal, en Ferrari heeft ook gezegd Phoenix niet meer te willen bevoorraden. Ook een bandencontract hebben ze nog niet. Noch Michelin nog Bridgestone zijn al benaderd. Misschien gaan ze de gescrubde race-tyres van in Japan opleggen :D airco |
Quote:
airco |
als liefhebber van obscure F1-projecten geniet ik met volle teugen van al het nieuws rondom Phoenix.
Dat waren nog eens tijden, Andrea Moda, Life, Beatrice Lola Hart, Lambo..., Simtek, Pacific, Forti, Onyx/Moneytron, AGS, ATS, Ossella............. Of projecten die helemaal niet doorgaan zoals Dome, Durango, Honda.................. |
Het Dome project heeft nog heel lang na het afblazen ervan van zich laten spreken vooral in de carsetups voor GP2 de laatste 2 wagens waren bijna altijd dome's
|
Het was dus weldegelijk een eendagsvlieg !!!
Bye Bye PhoenixGP and stay away !!! |
All times are GMT +2. The time now is 02:54. |