![]() |
GP F1 2008: Belgium : Spa - Francorchamps.
Doodse stilte op het forum over onze eigen GP.
Ik zal het dan wel lezen op maandag zeker. Nog effe goeiendag zeggen en dan zijn we weg. See you @ ... Combes. C U |
ik hoop dat kimi terug kan slaan dit weekend, alle ferrari in het algemeen eigelijk.. maar kimi heeft het wel wat nodig, en het is wel een circuit wat hem ligt. maarja voor het zelfde geld wordt het een race met wisselvallig weer en krijgen we een spektakel race met een deel verassingen.
|
Quote:
|
Ikzelf zak niet af naar Spa. Veel te veel heisa...
De race kijk ik in de Wheels te Zolder en zo kunnen we misschien nog eens met een grote glimlach buiten gaan :D (Is een insider hooor) Mvg |
Quote:
Quote:
Quote:
Bruxelles is links. De eerste knik naar Bruxelles? Dat is dan Pouhon mijn inziens....Waar is het nu echt gebeurd? |
Quote:
De linkse bocht hierna is de Speakers Corner.. |
Quote:
Speakers corner = Bruxelles |
Quote:
|
Quote:
|
Stavelot heet inmiddels anders:
Quote:
|
achteraf gezien, hadden ze beter die bocht na Bruxelles/Rivage zo genoemd :p
spijtig dat de naam Stavelot zo verloren gaat op het circuit |
Iedereen heeft het over de bochten, terwijl de kwalificatie ondertussen gereden is.
P1: Hamilton P2: Massa P3: Kovalainen P4: Raikkonen Het zal dus een strijd gaan worden tussen McLaren en Ferrari. Of gaat het twijfelachtige weer een andere piloot helpen? Om terug te komen op de bochten: Ik dacht dat Rivage de trage rechtse was. Hierna komt Bruxelles (speakers corner) en dan Pouhon (double gauche). Of zit ik helemaal verkeerd? |
Rivage en Bruxelles zijn dezelfde bocht, zo'n beetje als Pouhon en Double Gauche, of zoals Fagnes soms ook de Pif-Paf genoemd wordt ;)
|
Mooi zeg; de tijden van de eerste en de laatste verschillen amper 1,2 seconde of zo en dat op zo'n lang circuit. :)
|
Waar die laatste wel met lege tanks heeft gereden.
|
All times are GMT +2. The time now is 04:35. |