![]() |
F1 kalender 2009
Geen GP's in Noord-Amerika in 2009 na het droppen van de GP van Canada. Enorm spjtig want dat was altijd een spectaculaire GP.
Quote:
|
Ook geen Franse Gp in 2009
Quote:
|
Geen hoop voor Canada
Quote:
|
Canada is boos:
Quote:
|
Frankrijk 2009 lijkt definitief voorbij. Er is wel hoop voor 2010 waarbij het Mickey Mouse circuit bij Disneyland de enige haalbare kaart lijkt.
Andere kandidaten zijn: Flins Gonesse Sarcelles Paris Motorspace project. Voor al die namen is 2010 te kort qua datum en overal moet de overheid bijspringen om de budgetten sluitend te maken. Triest om te lezen maar een knap staaltje hoe Bernie in krap 30 jaar de regering van een land naar hem laat luisteren. Die kerel weet wat verkopen is :) |
een mens kan zich dan af vragen of het belang van een GP voor een organiserend land niet overschat wordt
|
De laatste 3 jaar werd er constant gefluisterd dat Magny-Cours zou verdwijnen, spijtig dat het nu definitief is. Van de 18 keer dat Magny-Cours een GP organiseerde was ik de laatste 12X live aanwezig. Telkens een fantastisch weekend gehad en na de race zijn we er toch maar liefst 6X in geslaagd om een bezoekje te brengen aan de pits en paddock. Ik ga dus een andere gp moeten zoeken waar ik de controleurs kan verschalken. :(
|
Update: china gaat naar April
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 23:00. |