De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Hamilton of Massa? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18034)

Ferrari rules 29-10-2008 21:11

Hamilton of Massa?

Wie zal het dit weekend worden en vooral wie verdient het?
Wat mij betreft mag Massa kampioen worden. Deels omdat ik al heel mijn leven voor Ferrari supporter, en deels omdat ik vindt dat het dit wel eens zijn enige kans zou kunnen zijn! Volgend seizoen zie ik Ferrari de kaart van Raikkonen trekken i.p.v. Massa en Hamilton zal zeker wel eens kampioen worden! :gas:

Mark 29-10-2008 21:23

Hamilton! Niet dat het mijn held of favoriet is maar omdat ik de houding van Ferrari spuugzat ben.

Superdiesel 29-10-2008 21:36

Hamilton.
Omdat hij het gewoon meer verdient en omdat ik hem geen 2e keer een bonus van 7 punten zie weggeven. En zeker niet als er regen voorspelt wordt.

Viper GTS-R*** 29-10-2008 21:59

MASSA :champagne: gewoonweg eigen voorkeur:)

PorscheGT 30-10-2008 02:59

Ik hoop Hamilton, maar denk dat Massa gaat winnen na pech/aanrijding voor Hamilton ..

Baron 30-10-2008 11:21

Hamilton.
Niet dat ik het Massa niet gun; maar ik ben het geklooi van de FIA om Ferrari steeds te bevoordelen kotsbeu.
Ik hoop dat de FIA zich zondag weer niet van zijn smalste kant laat zien en dat ze de titelstrijd een eerlijke kans geven

marcel 30-10-2008 12:15

ik gok ook op Hamilton.
los van alle feiten, en voorhistories: ze geven zware regenbuien voor de wedstrijd, en het is duidelijk dat Hamilton dan (veel) beter presteert dan Massa.

smiley 30-10-2008 12:37

Ik denk dat hamilton kampioen wordt, maar massa zou het meer verdienen !
de pech wa massa dit jaar had, was niet door hem (kapotte motor, brandslang incident,...)
De pech wat hamilton dit jaar had was wel vaak zijn eigen schuld, en dan denk ik vooral aan canada. :rolleyes:

Gèrre 30-10-2008 14:17

Voor mij mag Hamilton kampioen worden, reden is dezelfde als een paar voorgaande posts hier. FIA die Ferrari vaak bevoordeeld.

Ottooke 30-10-2008 17:44

Ik heb even een poll toegevoegd. Dat is gemakkelijker om de score bij te houden ;)

Zelf denk ik dat Hamilton kampioen wordt. Hij heeft een serieuze voorsprong en de kans dat hij het nogmaals gaat verknoeien is klein. Ron Dennis zal hem wel begeleiden. En ze waren dit jaar zeker zo sterk als Ferrari, ondanks hun megaboete van vorig jaar.
Massa mag ook kampioen worden, maar dan zal zijn beker minder glans hebben. Ik vrees dat Massa een piloot is in het rijtje "uitstekende piloten maar niet op het juiste moment en dus nooit wereldkampioen".

Jakke.be 30-10-2008 20:45

Hamilton.
Spijtig voor Massa. Hij mag van mij ook winnen, maar dan ni in een Ferrari...

Guido 30-10-2008 21:01

Ik heb Hamilton gezet omdat hij een veel betere uitgangspositie heeft en dus een minder risicovolle en afwachtende race kan rijden. Massa moet vol in de aanval gaan en dus één en ander riskeren.

Nu goed, geen van beide heren verdiend het om wereldkampioen te worden, want beiden hebben behoorlijk wat prutserijen achter de rug. Dat het een leuk kampioenschap was om volgen, hebben we in ieder geval niet aan hun te danken. Maar aangezien de wereldkampioen diegene is met de meeste punten, zal diegene - wie van beide het ook mogen worden - de terechte winnaar zijn. :)

FIRE 30-10-2008 21:04

Hamilton gaat aan het langste eind trekken, al maakt het mij verder niet uit wie er wint (ik heb weinig symphatie voor zowel Ferrari als Mercedes/Hamilton).

McLarenboy 30-10-2008 21:25

Als Lewis en McLaren winnen dan doet het me deze keer een groot plezier omdat dit zwaar tegen de goesting zal zijn van de FIA én van Ferrari

crosserke 31-10-2008 01:34

Hamilton is de verdiende wereldkampioen voor mij.Hopelijk blijft het sportief en blijft hij uit de buurt van de Ferrari's

All times are GMT +2. The time now is 11:16.