![]() |
Grand prix van Spa te duur voor hoteluitbaters
uit de Morgen:
Quote:
|
en dat is maar juist ook!
Al heb ik mijn kaartje voor 130€ omdat ik vroeg boekte... |
ik vind 176€ zowiezo te duur voor de plaatsen die je dan krijgt, crisis of niet
|
Ik als autosportliefhebber heb het er al niet voor over, wat moet dat dan zijn voor jan met de pet?
|
Hear hear... volledig mee akkoord. Ben de laatste keer geweest naar de vrijdagtrainingen in 2005. een F1 GP is voor de liefhebber een non-event van jewelste. Uren wachten voor een lege baan, geen zitplaats, geen garantie op enige plaats, je mag niks zien, je komt geen enkele rijder/teamlid tegen, je mag nergens door, je kan aan niemand wat vragen en zelfs als je foto's neemt dan mag je die in principe nergens tonen. Dure junkfood, dure drank...
Nee mij niet meer gezien. Het budget dat ik vroeger in één weeknd spendeerde voor de GP F1 dat spreidt ik nu over een gans jaar en dan zie ik boeiende wedstrijden op Spa en Zolder, GT's, monoposto's, endurance, prototype.... Bovendien kan ik daar WEL in de paddock en kan ik daar WEL aan rijders en team dingen vragen indien ik ben geïnteresseerd. |
Op De Paddock kan je altijd binnen! Het volstaat te bookmarken en in te loggen... :D :D
Wat een oud zeer is dit. De GP in Spa is al jaaaren te duur - heeft niks met de crisis te maken. Zelfs in de jaren 90 moest je al behoorlijk wat geld ophoesten om erin te mogen. Dit verhaal toont nog maar eens hoe zakenmensen "de crisis" misbruiken om hun grote gelijk te kunnen halen. En vooraleer er wordt gezegd: "Jamaar, de mensen hebben het nu wel moeilijk, dus zou het nu wat goedkoper moeten." Wel, excuseert, leg me dan eerst maar eens uit waarom dat de particuliere autoverkoop in de eerste 2 maanden van dit jaar nog gewoon lekker doorkachelt in ons land... |
All times are GMT +2. The time now is 16:13. |