![]() |
Zolder Super League 2009, het weekend.
Uitslagen via deze link: http://www.superleagueformula.com/su...ve/Live-Timing
Details: http://www.superleagueformula.com/su...e_Sessions.pdf Sommige van de 18 coureurs ken ik totaal niet. U? Uit welke formule-spelonken komen deze coureurs? Panciatici & Kennard? |
Quote:
|
Persoonlijk vind ik de Super League het meest zinloze eenzitters kampioenschap ooit, in een wereld van F2s, GP3s en Formula Masters, enz. Het concept van voetbalteams die zich inkopen in een autosportteam is gewoon te gek voor woorden. Waar komt trouwens al het geld van?
De serie lijkt trouwens ook een outlet voor een hele reeks coureurs die het elders nét niet konden halen... Dat gezegd zijnde ben ik toch blij dat ik gisteren besloten had om iets langer rond te blijven hangen, na een anders saaie voormiddag op Zolder, om de Super League in actie te zien. Het zijn wel knappe wagens |
|
|
allesinds machtige wagens met super geluid, en heel toegangkelijk !!
|
|
|
Wat is er eigenlijk gebeurd met Buurman i n race 2 is hij aangereden of is hij zelf gecrasht?
|
Vandaag even gaan kijken naar de twee wedstrijden, het waren middelmatige wedstrijden. Publieke belangstelling was zeer mager te noemen voor een evenement met een dergelijke uitstraling. Zelfs tijdens de wedstrijd was er plek zat op de tribune aan de Ickx-chicane.
Reden van de magere opkomst? Slechte weer? In tegenstelling tot vorig jaar zag ik dit jaar geen grote supportersgroepen van de deelnemende voetbalclubs op het circuit rondlopen. Dat zou in jaar 2 net meer moeten zijn dan in jaar 1. Het zijn leuke wagens, mooie kleuren en een heerlijk geluidje maar zie nog steeds geen levensvatbaarheid voor deze klasse als het geld van de investeerders na de opstartperiode op is. |
Quote:
De oorzaak van het afbreken van de vleugel weet ik niet. Quote:
|
12.000 man volgens de organisator. Nou ja ....
Als we van betalenden spreken heeft hij in zijn ijver misschien een 0 te veel geplaatst. |
2 Attachment(s)
Quote:
Quote:
|
Quote:
Ondanks dit hoop ik op een Zolder Super League / Zolder Super Prix in 2010! |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 08:41. |