![]() |
Dunlop 24H of Dubai 2010
Als er al een thread is, svp samenvoegen ;)
lijstje met deelnemers: http://www.racexpress.nl/index.php?n...ikel&nid=19517 Opvallend: First met een Ferrari? Is dat het First van Jamers? Of is dat het First dat actief is in de rally? En dan deze: Bufori BMS R1! Wat is dit? Kom binnen 30 sec. Google niet verder dan iets wat afkomstig is uit Maleisie. Het blijft leuk :) PMB die gaan deelnemen met twee Ginetta's ;) |
Inderdaad Mark een zeer mooi lijstje, al voor de 5de maal dat ze zo'n mooi startveld hebben. Voor diegene die het Dubaļ volgden bij de eerste uitgave weten meteen dat er dit jaar een getrouwe deelnemer naar mijn grote spijt niet meer mee race't. Was tot vorig jaar vaste waarde 4 jaar na elkaar telkens met het zelfde merk en ging telkens voor top 10, of hoger, veel hoger ;-) ... rara wie is de missende
|
Prospeed zie ik alleszins niet?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Nog nooit van gehoord. |
Quote:
Lijkt op een mix van een BMW Z4 en Panoz............maar niet echt geslaagd naar mijn persoonlijke mening. Dit weekend actief in Macau: Quote:
|
Jakkes, wat een lelijk ding die Bufori. Niet echt mijn smaak. ;)
|
Zie er ook wat Ferrari lijnen in voor komen...
Ivm. die gezochte wagen, Duller natuurlijk. Hebben tot nu toe geen enkele editie gemist, steeds met BMW meegereden (M3 GTR & Z4) en Red Bul was hun 'sponsor' in de begin jaren. En Mark, geen idee nuja die man heeft toch al een 'leeftijd'... zou 70 moeten zijn! |
Quote:
|
Dat First team is dat niet van frankrijk. Ze hebben altijd lambos ingezt tijdens de 24hr van spa.
|
All times are GMT +2. The time now is 15:42. |