De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   McLaren heeft écht pech :) (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2067)

Finish 15-04-2002 23:28

McLaren heeft écht pech :)
 
Quote:

Mclaren's new and very expensive designer overalls may have to be thrown out thanks to complaints from the mechanics that they are dangerous.

Hugo Boss put six months and over $200,000 into designing the one-piece overalls. Each suit costs about a 1,000 English pounds. The suits are lined with numerous zippers that have cut and broozed the team mechanics.

"There are designer zips across the knees so the trousers can be turned into shorts, but they cut my legs when I knelt down to work on the car," one mechanic told News of the World.

While the suits are supposed to last for five years, Mclaren's recent reliability issues have affected their clothes as well.

"The first time I put on the outfit it ripped across the shoulders," the same mechanic explained. "I had to throw it away."


bron: totalf1.net

Deze vind ik persoonlijk wel lachen :) Vooral serieus slechte reclame voor het klassemerk BOSS. Hun kledij is slecht gedesigned :D Misschien vragen ze bij BOSS even beter wat hulp aan Adrian Newey ? :D

airco 15-04-2002 23:40

nu weten we ineens de reden waarom de McLaren's de laatste maanden zo erbarmelijk waren afgesteld. De Mechanics konden niet bukken om aan de auto te werken ... :+

airco

Jan 16-04-2002 08:59

:( En wat gaan we dan zeggen over het klassemerk Mercedes?

jan

Bart.Vandecavey 16-04-2002 13:52

Quote:

Originally posted by jan
:( En wat gaan we dan zeggen over het klassemerk Mercedes?

jan

Die hebben al bewezen dat ze goed zijn in de luchtvaart hé :D

Werner333 16-04-2002 21:23

En dan komen klagen dat we niet kunnen volgen.
Dat ze hun geld aan ontwikkeling uitgeven i.p.v. aan deze zaken.


All times are GMT +2. The time now is 12:07.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.