![]() |
Modelbouwbijeenkomst - 15 februari 2013
Aanstaande vrijdag is het weer tijd voor onze 2de meeting van het jaar.
Waar; Brasserie Savarin te Bolderberg (Heusden-Zolder) Aanvang; 20 uur zoals altijd. Voorlopige agendapunten: -verder brainstormen voor onze eindejaarsavond -laatste details betreffende de beurs in Jabbeke -bespreking beurs in Leuven-Heverlee -vraag of er voldoende interesse is voor een bestelling vitrine-boxen - Quote:
Aangezien ik vrijdag een halve dag verlof heb wegens middagpost, zal ik me dan maar als eerste aanmelden: -Nismo -bzguy -Wannes -Loeten -TvD -Big attack -Sennake -Bsmodels Tot vrijdag :bye: |
Ik ga passen deze keer, maar kom zeker voor 2 dagen naar Jabbeke. Veel plezier vrijdag :D
Mvg, Lesley |
Ik kom zeker ook, Wannes wellicht ook.
@ Senna'ke : we brengen ons lidgeld ook mee en de nodige gegevens om ons lidmaatschap te bevestigen. Graag had ik geweten/besproken of er iets is zoals een gemeenschappelijke databank, vb een Dropbox locatie waar info/documenten/multimedia eventueel decals kunnen geplaatst & gedownload worden. |
Ik ben ook van de partij.
Vraagje van mijn kant: de dag nadien mag ik naar het 20-jarig bestaan van het Rallyteam Filip Pyck. Das de lokale piloot die ik een beetje volg en waarvan ik al twee van zijn evo's bouwde (nr 3 op komst). Nu vroeg de organisator om de modellen mee te brengen. Kan ik van iemand twee van die plastieken boxen lenen of zelfs overkopen? Thanks |
@ Eyckles: Is genoteerd
@bzguy: Staat op de agenda @Loeten: Ik breng je C4 mee. |
Ik zal moeten passen deze keer, moet naar een statutaire vergadering.
Ik ben wel aanwezig op Jabbeke. |
Quote:
|
Quote:
|
Helaas moet ik dit maal om familiale redenen passen!
|
Pas!
Legend Boucles de Spa op vrijdag en zaterdag.:champagne::champagne: |
Ik zal er zijn!
|
Quote:
|
Vrijdag ook naar de Legends, maar hoop op tijd terug te zijn voor de meeting. dus aanwezig
|
Aanwezig.
|
aanwezig
|
All times are GMT +2. The time now is 19:10. |