![]() |
Pronostiek voor Spanje: Barcelona
Voor de 5e keer is het weer tijd om een gokje op de pole-tijd te maken. De regels zijn juist dezelfde gebleven:
Voorspel de pole-position tijd. Diegene die er het dichtste bij zit krijgt 10 punten, de tweede 4 punten, 3e krijgt 4 punten, 4e krijgt 3 punten, de 5e krijgt er 2, en de 6e ontvangt 1 punt. Om geldig deel te nemen aan het klassement moeten alle pronostiekjes ten laatste voor de eerste Zaterdagtraining binnenzijn. Je mag de vrijdagtraining gebruiken om als indicatie te dienen. Ook reeds ingegeven tijden mogen aangepast (dmv edit)worden tot zaterdag voor de eerste vrije zaterdagtraining. Meerdere deelnames verboden. Alle betwistingen worden in eer en geweten door de depaddock-admins beslecht. De voorlopige tussenstand (na 4 races): 1) Finish met 17 punten 2) Hhugo met 14 punten 3) Fleabite met 12 punten 4) Tsjolder en Johan met 10 punten 5) Bart.Vandecavey en Lambo met 6 punten 6) TiBo met 5 punten 7) RaceBoy, airco en Sennake met 4 punten 8) Werner en Oneliner met 3 punten 9) JPMontoya en Stijnconincx met 2 punten 10) Maarten met 1 punt Laatste moment om je geldige pronostiek in te dienen ... Zaterdag 27 april 09h00(CET) airco |
Pole voor Michael Schumacher met 1:17.700
Uitslag werdstrijd: 1. M. Schumacher 2. R. Barrichello 3. R. Schumacher 4. J. Button 5. J. Trulli 6. J. Villeneuve |
Hier is ie dan op de JUISTE plaats :
Pole : Michael Schumacher Kleine wijziging : in m'n vorige thread had ik de snelste wedstrijdtijd gezet, uiteraard moet dit de pole-tijd zijn : 1.18.016 Top 6 : 1. Michael Scumacher 2. Ralf Schumacher 3. Jenson Button 4. Jarno Trulli 5. Felipe Massa 6. Kimi Raikkonen |
1.18.200 M.Schumacher
race: 1) M.Schumacher 2) R.Barrichello 3) R.Schumacher 4) JP. Montoya 5) Nick Heidfeld 6) K.Raikonnen airco |
1'18''00 JP Montoya
uitslag: 1. JPM 2. Button 3. R Schumacher 4. D Coulthard 5. Barrichello 6. Massa als het in deze volgorde is, gaan we alleszins een interessante gp zien |
1.17.900
1. MS 2. JPM 3. RS 4. RB 5. KR 6. NH |
1min 16.236 - Schumacher
Race: 1. Schumacher M 2. Barrichello 3. Heidfeld 4. Button 5. Schumacher R. 6. Raikkonen |
qualtijd: R. Barichello 1min 17.555
race 1) M. Shumacher 2) R. Barichello 3) R. Shumacher 4) J. Button 5) J. Trulli 6) D. Coulthard |
1.17.118 door M.Schumacher
1.JPM 2.MS 3.RS 4.RB 5.JT 6.JB |
Owkej dan, hier is mijne.
1.17.023 => schumi 1)Raikonnen 2)Schumi 3)Barri 4)Button 5)JPM 6)Massa |
pole: 1.17.309 Michael Schumacher
1) Schumi 2) Rubens Barrichello 3) Ralf Schumacher 4) Juan Pablo Montoya 5) Kimi Raikkonen 6) Jenson Button |
Pole : 1'17"709.
Enneuh : Airco : Barcelona ligt toch nie in San Marino???? Ik kan 't weten want ik heb het zelf gecontroleerd :D :D :D |
Quote:
Stel je voor dat dit uitkomt en je er een mooi bedrag hebt tegenaan gegooid?! |
Mjah, en er is over nagedacht hoor, believe me!
Ik weet 1 ding, as em wint, dan ganek veel spijt hebbe dak er geen geld heb tegenaan gesmeten! :) |
Een gokje dan maar :-)
Best tijd: 1m17s4 1) Montoya 2) Ralf 3) Shumi 4) Barri 5) Raikonen Ik hoop dat de race weer niet compleet door Ferrari wordt gedomineerd want dan vindt ik er echt nie veel aan :s Greetz Barry |
All times are GMT +2. The time now is 13:18. |