De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Gratis naar de ZOLDER TOURING CUP (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2348)

Rrubinio 14-05-2002 00:49

Gratis naar de ZOLDER TOURING CUP

19 mei, Zolder Touring en Sprinters Cup.

depaddock.eu tovert alweer 10 tickets voor deze autohappening uit zijn hoed.

Inclusief: Algemene toegang tot de Zolder Touring Cup met toegang tot de paddock.
Parking gratis. (buiten het circuit).

Stuur een mail naar janssens.ronald@belgacom.net
Vermeld : naam + nickname + lidkaartnummer + het aantal kaarten (max. 2), U ontvangt dan per re-mail alle verdere praktische informatie.

:( Alleen voor houders van een Paddock lidkaart ?, maar het is toch vanzelfsprekend dat je reeds Paddock member bent !!. ;) :) :D - Nog geen lid!!!! :frusty:

Sennake 14-05-2002 08:11

En niet vergeten : het is "onze" tewaterlating van "onze" Clio eh mannen! Daar MOET je bij zijn!

TiBo 14-05-2002 11:17

Zijn er dan al mensen die een lidkaart gehad hebben?

Was er trouwens al zekerheid over de manier waarop de nummers zouden worden toegekend?

Bart.Vandecavey 14-05-2002 12:28

Quote:

Originally posted by TiBo
Zijn er dan al mensen die een lidkaart gehad hebben?

Sennake kwam daar af met een grote sigarenkist, ik dacht woeha Sennake trakteert met een sigaar nee dus het was mijn lidkaartje dat erin zat...

airco 14-05-2002 12:30

ik heb mijn lidkaart al, samen met een hoop anderen die we al in levende lijve gezien hebben de laatste weken ...
Omwille van financiële overwegingen gaan we de lidkaarten niet opsturen, er komen meetings genoeg ... soon zal je ze wel hebben ...

Je hoeft je niet druk te maken dat je niet mag deelnemen aan wedstrijden als deze ... als je op de lijst staat die werner onlangs gepost heeft in de lidkaarten thread is er geen probleem ;)

airco 14-05-2002 12:31

Quote:

Was er trouwens al zekerheid over de manier waarop de nummers zouden worden toegekend?
Nummers 1-7 voorbehouden voor administrators
daarna alle nummers in volgorde van betaling

airco

TiBo 14-05-2002 14:03

Quote:

Originally posted by airco
Je hoeft je niet druk te maken dat je niet mag deelnemen aan wedstrijden als deze ... als je op de lijst staat die werner onlangs gepost heeft in de lidkaarten thread is er geen probleem ;)
Ik stel voor dat we dit soort wedstrijden houden tot na den eerste zit :D
Kennen we zo niet iemand die de racekalender voor België opstelt ;)

airco 14-05-2002 14:14

mja sucks idd :(
I'll have to live with that too

Sennake 14-05-2002 18:32

Quote:

Ik stel voor dat we dit soort wedstrijden houden tot na den eerste zit :D
Kennen we zo niet iemand die de racekalender voor België opstelt ;)

Mja, maar niet iedereen studeert hier nog eh...
Er zijn ook werkende mensen onder de leden (waarmee ik niet bedoel dat studeren niet werken is, ik heb zelf lang genoeg geblokt voor mijn diplommeke) die nu ook al graag gratis naar de koers gaan zien eh :-)

JPMontoya 14-05-2002 21:12

...examens

Rrubinio 15-05-2002 00:54

woensdag 15 mei, 0u50.

Nog 7 kaarten voor de ZTC van 19 mei.

!!! Deadline donderdag 16/05 om 24uur !!!

Driesco 15-05-2002 07:28

Kan iemand van jullie donderdag onze kaarten van Traxx gaan ophalen op het circuit van Zolder en me die zaterdag overhandigen. Zo kan ik ze nog uitdelen vrijdag aan onze gasten

Sennake 15-05-2002 11:41

Zal ik doen maat. Waar juist moet ik daar voor zijn?

Driesco 15-05-2002 11:46

Op den toren zelf, vragen naar eveloppe nr 54 van Traxx. Ge zult daar wel moeten voor aftekenen dat ge ze gekregen hebt maar da is geen probleem he. Ge moet niks betalen, enkel ophalen en zaterdag aan mij bezorgen.

Sennake 15-05-2002 11:47

Achterkant toren, aan de kant van de pits dus?
Ok no problem.

All times are GMT +2. The time now is 23:32.