![]() |
toca race driver in shrimpTV
http://www.spelletjesgarnaal.be/shri...episode11.html
het staat ergens opm inuut 13 maar heel die aflevering is bangelijk :D |
Nog even en raceboy wil een Shrimp-forum :)
Prima TV anders! Nen hoop gekken (Shrimp, Jim, Finish ;)) die ze games laten reviewen, .... you've got to love it! |
gekken dan nog.....tsss, ben ik dan zo erg ? ;)
|
|
Die twee kerels zijn zo graaaaaaaaaf, maar toch vindt ik Dr Frankman en Dr Pepper ook cool!
|
|
mja ik zit ook daar ergens rond te hangen, maar die hard kunt ge mij nog nie noemen :)
|
Quote:
|
Dr Frankman ? BigBrotherzeveraar die even op JimTV's kosten mag gaan zeveren ? mneeeeeh danku.
btw: 'vind ik' ;) |
sorry maar die van shrimp da zijn LOOOSERS 1e klas !!!
|
Ik heb het al tegen hem persoonlijk gezegd en ik zeg het nu in het openbaar, zo wil ik ook een program maken samen met oneliner ma dan over autosport :-D
Greetz Barry |
Quote:
Dé pech is nu, dat de hype rond beide Shrimps ietsje té groot is geworden, resulterend in een of andere reeks op TMF waar we nu ook niet echt op zaten te wachten. Maar die kerels geven er best een lap op en hun mening is voor mij al een reden genoeg om het game te 'kopen' of links te laten liggen. Dan nog es iets; hoewel ik nu admin-af ben en het mij nu niet echt meer deert: JPMontoya, uw commentaar is bij momenten wel 'goddelijk'. Zet op z'n minst een verklaring erbij waarom deze kerels 'LOOOOSERS' mogen genoemd worden, want zo'n antwoord vind ik gewoon idioot. En dat geldt niet alleen voor deze post dacht ik zo. Maar da's dan wel mijn mening, en ik heb het hier niet meer voor te zeggen. |
Quote:
|
Quote:
oké er mag wel gelachen worden in een program maar een beetje ernst mag ook zeker !!! al da lachen gaat echt wel ten koste van de kwaliteit in t program !! Quote:
|
Waarschijnlijk ga spelletjesgarnaal ni lang meer bestaan, want planetinternet moet gaan besparen en der gaan geruchten da shrimp wordt opgedoekt.
|
All times are GMT +2. The time now is 00:08. |