![]() |
Pronostiek WK voetbal!
Vanaf nu kunnen jullie in deze thread jullie pronostiekjes voor het wk voetbal kwijt de lijst met wedstrijden (niet alle) vindt je hier: http://users.pandora.be/o2design/score.htm
Hierop zijn ook al de prono's ingevuld van degene die ze al gepost hebben. Een juiste prono geeft 2 punten en foute 0. Prono's moeten ten laatste de dag voor de wedstrijd op deze thread gepost zijn! |
Duits - S. Arabië 3-2
Engeland - Zweden 3-0 Spanje - Slovenië 2-0 Brazilië - Turkije 2-2 Italië - Ecuador 3-0 Japan - België 1-4 Frankrijk - Uruguay 2-1 Spanje - Paraguay 4-2 Argentinië - Engeland 1-1 Italië - Kroatië 2-1 Brazilië - China 3-0 Tunesië - België 1-2 Denemarken - Frankrijk 2-3 Kameroen - Duitsland 1-2 Nigeria - Engeland 2-3 Zuid-Afrika - Spanje 2-3 Costa Rica - Brazilië 1-2 België - Rusland 2-2 |
zie attach
|
Quote:
Normaal speelt het thuisvoordeel toch altijd een stuk mee hé, alhoewel, ... tijdens Euro 2000 hebben we daar ook weinig van gemerkt :( |
Wie niet waagt.... ;)
|
...is nen bangerik ;)
|
Allé mannen de eerste punten zijn binnen!
Fordje, proficiat met je juiste prono voor Engeland-Zweden! Ik ga nu naar Spanje-Slovenië zien! Greetz Barry Score's staan hier: score |
De enige juiste resultaten:
Brazilië - Turkije 1-0 Italië - Ecuador 3-0 Japan - België 0-0 Frankrijk - Uruguay 2-0 Spanje - Paraguay 3-1 Argentinië - Engeland 3-1 Italië - Kroatië 2-1 Brazilië - China 3-0 Voila, dat zou het al voor enkele dagen moeten doen :) |
En we hebben alweer een winnaar!
JP Montoya heeft nu samen met Fordje 2punten. |
Hier is de rest van mijn pronostiekjes! ;)
Brazilië - Turkije 3-1 Italië - Ecuador 1-0 Japan - België 1-2 Frankrijk - Uruguay 5-0 Spanje - Paraguay 4-1 Argentinië - Engeland 1-2 Italië - Kroatië 3-0 Brazilië - China 5-2 Tunesië - België 0-2 Denemarken - Frankrijk 2-1 Kameroen - Duitsland 0-3 Nigeria - Engeland 2-1 Zuid-Afrika - Spanje 0-2 Costa Rica - Brazilië 0-3 België - Rusland 2-0 Allemaal duimen voor mij! |
HOERA " Ne juste !!" :p
Kwestie van "kennis" he mannen !! :D :D |
jep simpel é
|
En vandaag alweer 2 winnaars, zowel Fordje als Finish hadden Italië-Ecuador juist voorspelt!
Fordje gaat hierdoor aan de leiding met 4punten, gevolgd door JP Montoya en Finish met 2 punten en al de rest met 0 punten. ;-) Greetz Barry |
heb ik dat juist voorspeld ? lol, hoe kom ik daaraan :)
|
Vwoila , moe'k het nog zegge?? :D
BTW, tot nu toe zijn al mijn prognoses juist geweest hé (Wat de winnaars betreft toch). :p Moet ik nu misschien ook al verklappen wie wereldkampioen wordt ? :D :D :p |
All times are GMT +2. The time now is 20:56. |