![]() |
De race
Mooie, maar geen bijzondere race. Montoya was nog maar eens de grote verliezer en ziet hiermee zijn titelkansen, voor zover die er nog waren, verdwijnen. Voor Schumacher senior had de race waarschijnlijk ook geen 3 ronden langer meer moeten duren, want 20 seconden verliezen op een paar ronden is niet normaal. Waarschijnlijk liep de motortemperatuur zodanig op door verstopte radiatoren dat hij verplicht was het tempo danig te laten zakken.
|
Als ge zo vriendelijkzou zijn deze post ff te copy pasten naar de thread van tibo, hij was immers eerst :)
Zo blijven we op 1 plaats discussieren en blijft et ewa overzichtelijker. Thx Oneliner *Bij deze gebeurt* ;) |
Mooie, maar geen bijzondere race. Montoya was nog maar eens de grote verliezer en ziet hiermee zijn titelkansen, voor zover die er nog waren, verdwijnen. Voor Schumacher senior had de race waarschijnlijk ook geen 3 ronden langer meer moeten duren, want 20 seconden verliezen op een paar ronden is niet normaal. Waarschijnlijk liep de motortemperatuur zodanig op door verstopte radiatoren dat hij verplicht was het tempo danig te laten zakken.
__________________ |
Opnieuw trouwens een pluim voor de verslaggeving op de RTBF. Als je een paar woorden frans kent is er volgens mij eigenlijk geen alternatief, niet in het minst omdat het eigenlijk een schoolvoorbeeld is van hoe het moet : altijd meteen inpikken op wat er gebeurt in de race, live aanwezig op ELKE grand prix, soms eens grappig maar altijd enthousiast en geen eindeloos gelul met achtergrondinformatie. Als er wat gebeurt, dan hebben ze het altijd meteen gezien, en vaak al lang voordat het op het scherm te zien is. Die Pierre Robert kende ik niet, maar ik vind dat hij het minstens zo goed als Vigeron heeft gedaan.
|
|
mja ... ik denk dat het vertragen van Schumacher eerder voorzorg was dan echte problemen ... Waarom zou hij met 20 seconden voorsprong finishen als 3 seconden evengoed is?
verder Williams die het stevig verknoeien ... Pitstop van Ralf verknoeit zijn race ... anders zit een 3e of 4e plaats erin, en ook betrouwbaarheid laat de wensen over ... Montoya al 2 weken op rij met motorproblemen aan de kant, en ook Ralf stond vlak na de finish in het gras. Ferrari verzekert zich vandaag van beide titels ... de kloof bij de constructeurs is nu ook vrijwel onoverbrugbaar geworden ... En dan dat Manoeuver van Barrichello en Coulthard ... *SLIK* Volgens mij hadden beide piloten er ook een ei van in hun broek ... airco |
Quote:
|
En als reply op de foto's van TiBo, mijn experimentje:
Klik hier voor mijn digitale-kodak-tijdens-de-race-foto's |
Quote:
|
ah zo doen jullie dat
nie normaal toch :D met den digitale camera foto's pakken en die dan op de paddock zetten, inventief ik moet het toegeven zou die eerste pitstop van montoya zijn race verknoeid hebben? ik heb maar alleen het eerste uur van de GP gezien omdat het samenviel met mijn diner-pauz! vandaar mijn vraag? want ik geloof dat montoya nog een stop had moeten maken om de race te kunnen uitrijden niet? |
Quote:
|
Ik heb de race halvelings (tussen het leren door) op het net gevolgd; dwz: de canal plus beelden van die 'notrix' site (wreed hakkelend), Nederlandse commentaar met tussendoor pitradio-geluiden van ondermeer Coulthard, en de tussenstand op f1-live.com.....een aparte ervaring. Ben niet van plan om nu even naar Canvas te gaan kijken.
Raceverslagje is er dus niet van mij deze race; ik heb relatief weinig kunnen zien op die beelden :D Maar Schumacher wandelt op z'n gemak met z'n 5de titel weg, niet alleen dankzij de superioriteit van de Ferrari, maar ook dankzij de vele opgaves van Montoya. Spijtig voor het seizoensverloop. |
Quote:
'T is niet echt de flatscreen die het hem doet, maar de TV-kaart, ........... beide eigenlijk :) |
zeg maar rustig alleen de TV-kaart ... de TV-kaart onderschept je signaal naar je scherm voor het daar aankomt ...
|
All times are GMT +2. The time now is 11:41. |