![]() |
Werkt ""view new posts" niet meer..........
De afgelopen dagen meerdere malen deze melding gehad:"Sorry - no matches. Please try some different terms. " Terwijl ik toch echt een aantal nieuwe topics en replies zag staan bij het eerste scherm van depaddock....................
Trouwens de email-meldingen van de topics, werkt de laatse tijd ook niet zo lekker........de ene topic geeft geeft wel emails, de andere niet........ Do we have a problem............or is it a glitch? :D |
ik kreeg vandaag alle e-mails van nieuwe posts dubel :confused:
|
Geen problemen hier echter.
|
voor beide problemen ... probeer eens volledig uit te loggen .
95% kans zijn alle problemen dan opgelost. Vermoedelijk nog enkele naweeën na de problemen van vorige week maandag. Zelf heb ik geen problemen, dus trouble-shhoting is een beetje moeilijk zo. Post eventjes een nieuwe post hier moesten de problemen ook na het uitloggen aanhouden. airco |
Ter info: geen probleem hier.
Af en toe eens uitloggen en terug inloggen helpt wel tegen al die kleine problemen die je van tijd tot tijd hebt. Ik spreek uit ondervinding. |
ok, uitgelogd en hup weer naar binnen........kijken of het morgen beter is. Thnx
|
nope, hetzelfde probleem nog steeds met view new posts.............
|
ik zal dit weekend heel de database-cyclus nog eens nalopen op eventuele fouten zene, maar ik zit nu een beetje tot over mijn oren int werk ... dus give me a few days.
|
omdat je het zo lief vraagt.....:D :D
|
probleem blijft...alhoewel er totaal geen logica in zit, de ene dag wel de andere dag niet..strange......
|
bij mij werkt da allemaal perfect. Zeer raar dus
|
Marshal> Ik heb heb ook soms problemen met View New Posts, u're not alone :-)
|
All times are GMT +2. The time now is 17:45. |