![]() |
Wimbledon
Dees is den grote thread over da prutstornooike erges in Londen.
|
Lol, gij maakt al direct nen thread aan van te voren :)
in ieder geval: Henin en Clijsters WOWA !! Op dat hollands fluttornooitje in de finale tegen mekaar. Goed voorbereiding voor Wimbledon moet ik zeggen ;) |
En in gans het tornooi geen enkele set verloren!!!
|
Vorige keer zei ik Henin en ist Clijsters geworden. Dus zeg ik ook nu wer Henin in de hoop da ook nu Clijsters wer wint.
|
Clijsters wint, zeker weten. Want als ge de kansberekening berkent met de stelling van pythagoras, dan blijkt da kim ga winnen.
to zover de deskundige uitleg van mij :D |
A²=B²+C²?
Dan komt het bij mij op ne gelijke stand en da kan nie dus ge moet daar een cartetische vergelijking in steken. y-y1=y2-y1/x2-x1 (x-x1) En dan komt ge tot de conclusie dat Clijsters wint me 2-6 7-5 6-3. Of was da de berekening van in Roland Garros? Damn |
Ge hebt geen rekening gehouden met de zwaartekracht: Henin heeft gewonnen.
|
Een klein detail da heel mijn berekening naar de knoppe heeft geholpe.
|
Uw berekening???
ge zout zelf nooit op pythagoras gekomen zijn :D |
Ik heb hulp gehad van de Jansen. Maar aangezien die een beetje seniel aant worde is... Toch goe gespeeld van de beide meisjes.
|
ken niks van tennis en intresseer me daar geen, ik zal beter zeggen, ik intresseer me daar echt niet in!
als de Belgen maar winnen! |
Hingis out in de 1ste ronde.:D
Dit kan nog fun worden. |
Henin heeft die française gewoon les gegeven. LOL. En kan Malisse Federer verslaan? Khoop dat ni tzelfde wordt als me Rochus.
|
Hingis er al uit? En dat was het "enige" struikelblok voor Henin in de eventuele kwartfinales??? Of zit ik hier nu te flippen???
|
roflol, die ligt er idd al uit.
goh, da ga wer een fun toernooi worren :D |
All times are GMT +2. The time now is 00:14. |